Gå til innhold
Hundesonen.no

Hyttetur, to hunder, en Skinny og en valpis


SoppenCamilla
 Share

Recommended Posts

Ja, det er MANGE som tror hun er mye større enn det hun egentlig er, når de ser henne på bilder. Hun veier bare 26 kg! :)

Minion veier bare 28 kg. :P

Fiiiiiine bilder. :wub: Jeg (og hundene, sikkert minus Kiwi) vil også være med deg på hytta en gang i sommer. :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder, og nydelige hunder :) Rødberg, som i Numedal - rødberg? Jeg er jo ikke nysgjerrig i det hele tatt :P

uuh, vi har akkurat vært på hytta i uvdal :) Fine bilder, som alltid! Og for en :heart: valp!

Hvor har dere hytte henn da? :)

Synes slike ting skal varsles, slik at jeg får spionert litt :lol: Soniser i bygda her tror jeg ikke er helt vanlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder, og nydelige hunder :) Rødberg, som i Numedal - rødberg? Jeg er jo ikke nysgjerrig i det hele tatt :P

Hvor har dere hytte henn da? :)

Synes slike ting skal varsles, slik at jeg får spionert litt :lol: Soniser i bygda her tror jeg ikke er helt vanlig :P

På høk (uvdal hyttesenter) :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så supert ut! Hvordan er italienske mynder å ha med på tur?

Hun blir aldri sliten, ihvertfall! Kommer seg fram der det skulle være, knoter kanskje litt ekstra rundt små bekker, for hun vil helst ikke bli våt på beina, men ikke noe problem å gå gjennom myr. Hun peser heller aldri, bare går på! Det eneste problemet er vel at hun har så lite pels at det blir lite beskyttelse rundt potene. Så hun ble ganske oppskrapet, og blødde litt på bakpotene. Men da er det ikke så innmari stress å putte henne i sekken og gå videre. :) Vi gikk jo på lørdag, og hun er helt fin igjen i dag.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...