SoppenCamilla Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Jeg, Fredrik, Pippa og Skinny dro opp på hytta på Rødberg, der mamma, Bella og nyvalpen til mamma, valpen til Bella, Gaia, venta på oss. En voldsom haug med bilder ble tatt, vi storkoste oss virkelig! 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Bare noen til til dere. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Ååh for en herlig tur. Fineste! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Fine hunde 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Skinny altså Pippa er så søt, også er hun så liten! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Skinny altså Pippa er så søt, også er hun så liten! Ja, det er MANGE som tror hun er mye større enn det hun egentlig er, når de ser henne på bilder. Hun veier bare 26 kg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Fine voffene! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 uuh, vi har akkurat vært på hytta i uvdal Fine bilder, som alltid! Og for en valp! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Så fine bilder Pippa er så utrolig søt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 For en utrolig nydelig plass! Å fine hunder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Ja, det er MANGE som tror hun er mye større enn det hun egentlig er, når de ser henne på bilder. Hun veier bare 26 kg! Minion veier bare 28 kg. Fiiiiiine bilder. Jeg (og hundene, sikkert minus Kiwi) vil også være med deg på hytta en gang i sommer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowgli Skrevet 8. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2013 Takk for titten! Flotte bilder og bare bittelitt missunnelig på den fine turen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 8. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2013 Fine bilder, og nydelige hunder Rødberg, som i Numedal - rødberg? Jeg er jo ikke nysgjerrig i det hele tatt uuh, vi har akkurat vært på hytta i uvdal Fine bilder, som alltid! Og for en valp! Hvor har dere hytte henn da? Synes slike ting skal varsles, slik at jeg får spionert litt Soniser i bygda her tror jeg ikke er helt vanlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 8. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2013 Fine bilder, og nydelige hunder Rødberg, som i Numedal - rødberg? Jeg er jo ikke nysgjerrig i det hele tatt Hvor har dere hytte henn da? Synes slike ting skal varsles, slik at jeg får spionert litt Soniser i bygda her tror jeg ikke er helt vanlig På høk (uvdal hyttesenter) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 8. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2013 På høk (uvdal hyttesenter) Ikke så mange minuttene unna meg det da Bare å si ifra hvis dere er oppi her og vil gå tur med en gjeng gærne shibaer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 8. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2013 Ikke så mange minuttene unna meg det da Bare å si ifra hvis dere er oppi her og vil gå tur med en gjeng gærne shibaer du har ikke tilfeldig vis en sofa ledig en helg i sommer? (føler at jeg presser meg på haha) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 8. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2013 Fine bilder! Jeg får skikkelig lyst til å dra på fjelltur når jeg ser på bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 8. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2013 Uvdal, ja. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 8. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2013 Åh! Fine bilder Det så utrolig deilig ut! Jeg vil opp på fjellet igjen. Ikke noe som er mer fristende om sommeren enn deilige fjellområder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 8. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2013 Det så supert ut! Hvordan er italienske mynder å ha med på tur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 8. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2013 Så herlige bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 8. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2013 Det så supert ut! Hvordan er italienske mynder å ha med på tur? Hun blir aldri sliten, ihvertfall! Kommer seg fram der det skulle være, knoter kanskje litt ekstra rundt små bekker, for hun vil helst ikke bli våt på beina, men ikke noe problem å gå gjennom myr. Hun peser heller aldri, bare går på! Det eneste problemet er vel at hun har så lite pels at det blir lite beskyttelse rundt potene. Så hun ble ganske oppskrapet, og blødde litt på bakpotene. Men da er det ikke så innmari stress å putte henne i sekken og gå videre. Vi gikk jo på lørdag, og hun er helt fin igjen i dag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 9. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2013 Alldeles herlig! Og utrolig fine bilder, som vanlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2013 Ser ut som en herlig tur Nydlige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts