Gå til innhold
Hundesonen.no

Når du bildegoogler din hunderase


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

Gadd ikke å bla så mye at jeg fant han på kun finsk lapphund, men fant slektninger og venner av han da :lol:

På brun finsk lapphund lå han på rundt 70, og på finsk lapphund Leo lå han som nr 2 og hadde flere etter hverandre der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oi, denne tråden fikk visst aktivisert deg! Da er det Bones som leder så langt!

Jeg sa til meg selv at jeg skulle gi meg når jeg kom til 1000, så flaks for meg

Både på kleiner munsterlander og munsterlander må jeg bla i det uendelige, så jeg ga opp. Prøver jeg Yaris eller Chico finner jeg heller ingenting, men fikk meg en god latter på sistnevnte: Men

Korthåret collie: Easy er på bilde nr 10

Irsk setter : Sara på nr 274…..

Lagt til: ved søk på engelsk: ser dem ikke uansett hvor langt jeg scroller….

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både på kleiner munsterlander og munsterlander må jeg bla i det uendelige, så jeg ga opp.

Prøver jeg Yaris eller Chico finner jeg heller ingenting, men fikk meg en god latter på sistnevnte:

Chico_le_devedech____SLIM-13040730082006

Men på engelsk setter så dukker dette nusselige bildet av Iver opp som nr. 208:

p1050982.jpg

Sheltie ga jeg opp etter kort tid, men så en dritkul barbert sheltie, så ut som en løve siden de bare hadde latt manken og hode være.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg bare søker "korthåret vorstehhund", så er Ani bilde nummer 8 :) Mia bilde nummer 11, og Henni nr. 24. Vita og brøyt er og med litt lengre nede på siden.

Rase + navn er juks! Men da kommer alle opp med flere bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt for mange til at jeg gidder. Men hvis jeg googler "borsali'nos" kommer det opp en del bilder av Mozza sammen med sønnen til Loke (fra nr.4 og utover), og et par bilder der hun har sånn "jeg-har-nettopp-gnidd-meg-inntil-en-tjærebredd-båt-og-blitt-skamklipt- sveis". Skikkelig lekkert. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Australian kelpie" og "labrador retriever" viste ingen av mine hunder så langt jeg gadd å scrolle. "Australsk kelpie" hadde Geo først på bilde nummer 424, og da er det bare avataren min her inne. Men tennene til Tinka dukket opp på bilde nummer 165, og det var flere bilder av både Tinka og meg rundt bilde nr 250. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg googler "irsk setter Sara" er 12 av de 14 første bildene fra bloggen min.

Googler jeg "korthåret collie Easy" er de aller fleste bildene som dukker opp hentet fra bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke opp bikkja mi om jeg:

Googler rasen hverken internasjonalt eller nasjonalt.

Googler rasen + navnet hverken internasjonalt eller nasjonalt.

Googler rasen + navnet + byen hverken internasjonalt eller nasjonalt.

Hvis jeg googler stamtavlenavnet får jeg bare opp noen brukernavn jeg har på andre steder fra gammelt av.

:P:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikansk bulldog; Fyda som 63, Töddel som nabo på 65, Moshi som nummer 106. De to siste døde i 2008 og 2007, så det kan ikke være så ille?

Amstaffene gav jeg nesten opp på. Bacon dukket opp så langt ned at jeg ikke giddet å telle. Charlie fant jeg ikke. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det har jeg aldri tenkt på å gjøre, faktisk! Hadde aldri sett for meg at min lille pels skulle være der, så måtte forsøke for moro skyld - og han er på bilde nr. 200! :lol:

Red: Også var det enda flere bilder av ham lengre nede. :D Og googler jeg "japansk spisshund ozu" så får jeg et helt bildegalleri av gutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Vegas er på bilde nummer 33 når jeg søker på Norsk. (Kommer opp et fint bilde av en IS når man søker på ES som nummer 70 et eller annet, Bones! Fine irsken!)

Søker jeg på engelsk kommer det masse bilder av stygge hunder opp, så det gidder jeg ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shetland sheepdog: Fant ikke Tindra i det hele tatt ( Når jeg søkte på Norsk Lundehund ligger Tindra som bildet nr 598)

Norsk Lundehund: nr 89

Australian Sheperd: Når jeg søkte på Norsk Lundehund fant jeg Bella som nr 599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...