Gå til innhold
Hundesonen.no

Når du bildegoogler din hunderase


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oi, denne tråden fikk visst aktivisert deg! Da er det Bones som leder så langt!

Jeg sa til meg selv at jeg skulle gi meg når jeg kom til 1000, så flaks for meg

Både på kleiner munsterlander og munsterlander må jeg bla i det uendelige, så jeg ga opp. Prøver jeg Yaris eller Chico finner jeg heller ingenting, men fikk meg en god latter på sistnevnte: Men

Papillon: Så gjennom hele, men fant henne ikke :P

Jämthund: Fant valpen vi hadde som ble overkjørt - ca halvveis nedover etter å ha trykket "vis flere resultater" (og rett etterpå kom avateren min opp! Og like etter dukket bildet av faren til Khela opp! Så jeg fant papillonen min og faren hennes på jämthundsøket :lol::lol::lol: Fant ikke jämten vi har nå, da.

Alaska husky: Fant farken meg faren til Khela her og! Hahahah... :lol: Men fant ingen av våre AH.

Edit: Når jeg søkte på "papillon + khela" kom det masse bilder av henne med en gang + jämthunden vi har nå og flere av huskyene våre.

Endret av Khela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt søk med Staffordshire Bull Terrier og Tuva var bilde nr 1 (og en heeeel haug videre nedover :P) Trym nr 1, Bodil nr 1 og Vigdis nr 1.

Æsj altså, det kan jeg jo ikke slå. Dumme foreldrene til Khela som dukket opp først :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder mitt søk med "papillon + khela"? :P For i såfall er hun på nr 4, 6, 11, 12, 16. :P:P

Om jeg søker beagle+ Raptus så har jeg 1. og videre maaaaaange rader :P

Om jeg søker Basenji+ Rio så har jeg nr 8

Om jeg søker Tesh + Grand Danois så har jeg nr 1 pluss maange videre :P

Om jeg søker Kua + dvergpinscher har jeg også nr 1 pluss :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, bildegoogler jeg shetland sheepdog ganzie eller bare ganzie så er det nesten bare ganzie eller bilder fra bloggen min som dukker opp, så det teller ikke :lol:

Enig. Da kommer det til og med masse bilder av min feifargete og uoppdragne wheatenterrier! Nå er han jo verdens beste, men kanskje ikke så eksklusiv, for å si det sånn. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 400 på google. Og da fant jeg et av mine bilder- brukt av en side som omtalte "de ti minst inteligente raser" og har kreditert en annen fotograf for det. *GRUMF*

Basenji + Norge er hele siden full av mine bilder. 2,3,5, 7, osv

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...