LeneMoe Skrevet 21. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 Gratulerer så utrolig nydelig farger! Spesielt den rød brindle (blir den kalt det?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whips Skrevet 21. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 Åååh, gratulerer! De er helt nydelige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 21. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 Gratulerer så mye! Endelig er de her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 21. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 Minsten er fortsatt kvikk og fin, men vi ga ham druesukker bare for at han skulle få mer å gå på. Så han tror jeg det bare blir å gå fint med, men blir litt arbeid nå fremover for å sørge for at han får mye mat Jeg filma litt i sted, men det var før alle valpene kom. Jeg kan godt legge den ut etterhvert om jeg klarte å holde kameraet stødig. Jeg var ganske skjelven Vi har nå fått 9 valper. 5 tisper og 4 hanner - Og jeg tror vi er ferdige. Pearl har vært stått på til den store gullmedaljen, jeg hadde aldri trodd det skulle gå så smertefritt selv om det var andre gangen. Morsrollen har hun glidd rett inn i, og har bare klart å gå ut av kassa en gang for å tisse rett før nr 7 kom. Da logra hun seg tilbake til valpekassa å la seg ned vesiden av de små mens hun fikla med teppet. Jeg er søkkimponert. Nå skal jeg legge meg. Kroppen min er absolutt ikke laget for å døgne. En vakker liten gutt. Jeg trenger vel ikke engang si at jeg elsker fargene Bra å høre at det går fint med han! Dere må være trøtte alle mann der nå, har vel vært en del vaking i det siste, kan tenke meg at dere ikke har sovet så godt... Hadde vært kanon med video viss du har, er jo nysgjerrig her Lykke til videre, kommer nok til å følge med her inne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 21. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 Så godt å høre at alt står bra til med alle! Det kommer til å bli noen livlige uker fremover! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 21. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 Gratulerer så mye med kullet! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 21. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 Gratulerer så mye med vellykket fødsel og ni velskapte valper! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 21. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 Si fra når du er åpen for besøk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 21. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 Gratulerer så mye med et kjempefint kull! Flink mams! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 21. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 Gratulerer!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 21. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 gratulerer så mye! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 21. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 Gratulerer med valpene Var mange!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 21. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 Åh! Så stort kull! Gratulerer så masse 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 21. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 Tusen takk! Det blir liv i stua om en måneds tid Valpene kom på termin Jeg fikk sovet noen timer mens guttungen var hos bestemora, og pappa`n på jobb. Nå har vi hatt besøk av oppdretteren til Pearl, Trine og Salve fra Kennel Emprezy. Pearl klarte å gå ut av valpekassa i to minutter for å hilse, og hun ble fryktelig glad for å møte dem igjen. Ingen tvil om at at de var kjentfolk Nå skal vi få i oss litt sen middag, å bare ligge å beundre våre 9 små. Minigutt er kanskje han som er mest på`an når det kommer til melkebaren, og til tross for at han er vesentlig mindre enn de andre dytter ham dem elegant vekk om de er i veien for ham, matvett har han Dynene til 40kr fra JYSK er bare geniale. Løp å kjøp! Valp 1: Tispe født 04.13, 336 g Valp 2: Tispe født 04.29, 312 g Valp 3: Tispe født 05.16, 308 g Valp 4: Hanne født 05.31, 168 g Valp 5. Hanne født 06.34, 326 g Valp 6: Tispe født 06.46, 282 g Valp 7: Tispe født 07.17, 314 g Valp 8: Hanne født 09.24, 300g Valp 9: Hanne født 09.53, 328 g Her kommer det også en video av valpene, som bestilt 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 21. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 De er så herlige små nøster! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 21. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 Gratulerer så masse! Gleder meg til masse bilder av små whippser fremover. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 21. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 Gratulerer med stort og flott kull! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 21. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 Gratulerer så utrolig nydelig farger! Spesielt den rød brindle (blir den kalt det?) Ja, det stemmer. Men den farga kan vokses av også. De vil nok lysne en god del alle sammen. Vi får bare vente å se, jeg likte fargene veldig godt på alle. Så symmetriske å fine. Så fikk vi jo en av hvert kjønn uten brindler, og med bandittmaske. De vil nok begge bli ganske lys fawn/beige 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 21. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 Gratulerer! Utrolig nydelige hele gjengen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 21. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 21. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 Gratulerer med valpene. Gleder meg til å følge med i tråden. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 22. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2013 Fiiiiine bebiser - gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 22. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2013 Tusen takk alle sammen Jeg kan virkelig sitte å se på valpene hele dagen.. De er rett å slett nydelige 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 22. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2013 Skjønner godt hun var svær med alle de inni seg! De ser så skinnende og fine ut 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 22. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2013 Skjønner godt hun var svær med alle de inni seg! De ser så skinnende og fine ut Ja, nå skjønner jeg det også veldig godt De er veldig fine, og så gode å ta i... De kjennes ut som silke. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts