Gå til innhold
Hundesonen.no

Et Whippetkull blir til... :)


Alzenas
 Share

Recommended Posts

:D Ja, det stemmer. Men den farga kan vokses av også. De vil nok lysne en god del alle sammen. Vi får bare vente å se, jeg likte fargene veldig godt på alle. Så symmetriske å fine. Så fikk vi jo en av hvert kjønn uten brindler, og med bandittmaske. :lol:

De vil nok begge bli ganske lys fawn/beige :)

992398_10151477387251968_1089009336_n.jp

smelt! :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 492
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måtte bare dele dette bildet med dere, her er Amira på 16 mnd fra fjorårets kull, og lille Missy, Blonde Ambition (halvsøster) på 10 uker fra dette kullet

Tusen hjertelig takk Vi har nå 5 tisper og 2 hanner. Det er iallefall en igjen før vi kan si vi er ferdig. Men akkurat nå ligger Pearl å dier og vasker alle valpene å har all verdens med tid

Tusen takk alle sammen Jeg kan virkelig sitte å se på valpene hele dagen.. De er rett å slett nydelige

Posted Images

Valpene har nå blitt 4 dager gamle, og det går bra med alle 9 :wub:

Har fått rengjort i kassa, lagt på nye dyner som akkurat kom ut fra trommelen gode og varme :)

Fikk også ordnet med annonse på FINN her om dagen, så om noen her fra sonen skulle være interessert i valp er du/dere hjertelig velkommen til å ta kontakt :)

Annonse på Finn: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=42918435&editAd=true

Noen småknips fra kassa for 10 min siden:

1078798_10151483251011968_1103107130_o.j

1077594_10151483249456968_1153346907_o.j

1078580_10151483251211968_1880425410_o.j

Fikk også et bilde fra Kristin av pappa Lucka som stakk avgårde med Certet denne dagen:

1003694_10151702978231072_1262060933_n.j

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg bare fått lov å få hund av min kjære! Men er jo lov å ønske seg, så kanskje det går i oppfyllelse? :D

Det er alltid verdt å prøve :D Her fikk vi en etterlengta, og etter det var det sambo som var den ivrige parten. Men nå har jeg satt stopp på 5 hunder ei god stund fremover. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææ, ikke linke til sånt! Er mange år til jeg skal ha whippet...

Pøh! Var ingen som holdte igjen på linker og bilder når drømmevalpen min ble annonsert her for noen mnd siden, en liten Trondheimtur seinere ble han nordlending gitt. :lol: :lol:

Han er forsåvidt sønn av Lucka (pappa`n til valpene våre) fra tidligere kull. Begynner å bli innvikla slektsforhold på hundene våre har jeg skjønt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også et bilde fra Kristin av pappa Lucka som stakk avgårde med Certet denne dagen:

1003694_10151702978231072_1262060933_n.j

Noe sier meg at jeg er bittelitt inni myndemiljøet når jeg kjenner alle som er på det bildet med unntak av muligens to stk, men jeg har mine mistanker allikevel ;)

Grattis med smånurkene :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at jeg er bittelitt inni myndemiljøet når jeg kjenner alle som er på det bildet med unntak av muligens to stk, men jeg har mine mistanker allikevel ;)

Grattis med smånurkene :wub:

Hehe! Blir raskt sånn :) Tusen takk! :)

Gratulerer så mye! :)

Takker å bukker :D

Vi har måttet kjøpt morsmelkerstatning for mini, for i går kveld fikk vi oss et realt sjokk når vi skulle veie han. Han virker kvikk og fin, men alikevel legger han ikke i nærheten på seg så mye som han burde ha gjort, og som de andre gjør, selv om vi legger han til Pearl i ett sett i løpet av en dag. Sukk, det må alltid bli en som virkelig skiller seg ut, og som man bare forelsker seg helt i :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nydelig! :wub:

Og det er valpene også. :wub: Herregud, nå er jeg valpesyk allerede, og valpen jeg har er bare rukket å bli 8 mnd... :lol:

Hun er virkelig et blikkfang :)

Er så lett å bli valpesyk, og de man har trenger jo ikke være gamle i det hele tatt.. Kjenner følelsen. :lol:

Visste ikke at du bor nordpå :)

Joda, det gjør vi - i Vesterålen :) Holder du til her oppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...