Gå til innhold
Hundesonen.no

Et Whippetkull blir til... :)


Alzenas
 Share

Recommended Posts

  • Svar 492
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måtte bare dele dette bildet med dere, her er Amira på 16 mnd fra fjorårets kull, og lille Missy, Blonde Ambition (halvsøster) på 10 uker fra dette kullet

Tusen hjertelig takk Vi har nå 5 tisper og 2 hanner. Det er iallefall en igjen før vi kan si vi er ferdig. Men akkurat nå ligger Pearl å dier og vasker alle valpene å har all verdens med tid

Tusen takk alle sammen Jeg kan virkelig sitte å se på valpene hele dagen.. De er rett å slett nydelige

Posted Images

Ikke kommet noen valp enda

Ute på do hvert 10 minutt og går litt rundt i samme farta for å fremskynde det litt.

Mye pesing og veldig urolig. Ingen som ligger fast, så vi bare venter.. og venter.. og venter... Håper vannet går snart og at hun kan komme skikkelig i gang :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! Fortsatt ingen pressrier, men det er jo egentlig bra at hun bruker god tid på oppblokkingen (som da er første del av fødselen) og nå regner jeg med at bare plutselig går vannet, så er vi i gang.

Hun har vært litt urolig i perioder under riene, og har sovet imellom. Vi har fått i henne fiskekaker og godt med vann, så det virker lovende. Hun har jo ikke spist noe særlig den siste tiden, så det var deilig at vi iallefall fikk i henne litt mer enn normalt. Vi har også gått flere småturer i håp om at det skulle få litt fortgang på ting, det har det forsåvidt også gjort - Men som sagt ingen pressrier enda :hmm:

Blir våkennatt her, og skjer det ikke noe mer utover dagen i morgen blir veterinæren å komme på besøk. Men jeg tror de dukker opp før den tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh. Spennende :D kjenner meg så godt igjen også. Det er som om du skriver om "min" forrige valpefødsel.

Masse lykke til i natt :D Heier på dere alle! Vi satt med kaffe, cola og deilige rundstykker hele natten, og det er litt koselig å sitte der og vente også!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiiiingenting :|

Men så er det jo utrolig hva ei god natts søvn kan gjøre (håper jeg) Snakket med veterinær i natt og vi lar det gå enda ei stund til, hun har jo født før uten noen komplikasjoner så det er vel bare at hun er treig denne gang. Ingen valper ligger fast og ingen pressrier heller, og vannet har ikke gått :)

Så da fortsetter vi ventinga :icon_cry:

Jeg har hatt webcamera stående i valpekassa for søsteren min som syns dette var fryktelig spennende, og vi har hatt det fryktelig gøy gjennom ventetiden egentlig. Hun spiste middagen foran skjermen, og da måtte vi jo bare finne på noe lureri... så sambo fant frem en hanske som jeg tok på meg, og uttrykket hennes var priceless.. Det var den middagen :lol: :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å se de søte små når de kommer! :D

Nå kan hun ikke vente lenger altså, du får gi beskjed om at nå må vannet gå så hun kan få dem ut!

Har godsnakka med henne flere ganger, og jeg har også truet med at om det ikke skjer noe mer snart så må vi nesten beholde alle valpene her hjemme - Men det skremte henne ikke nok :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting enda :no:

Begynte å grave mye i kassa i går, gikk rundt i sirkel mens hun prøvde å slikke seg bak, pesa, la seg ned å sovna.

Har vært ute å gått frem og tilbake, frem og tilbake, tissa to-tre ganger og fortsatt ingenting.

Kjenner det ligger en valp ganske langt ned med hodet først, det er nok førstemann som kommer. Men når han kommer tørr jeg ikke tippe på lenger. Nå har hun virka så "i gang" mange ganger også er det bare falsk alarm :lol:

Den fasen her tok 8 timer sist gang, kunne ikke drømt om at den skulle ta så lang tid denne gangen.

Pes, pes og mere pes:

IMG_6459_zps70a85f70.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...