Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Nei. Kreft som har vokst seg gjennom nesen, så meste av nesen måtte fjernes. Det er omstendelig å lage ny nese og denne operasjon var starten på DET.

Kreftfri nå heldigvis- det tok tre operasjoner å komme dit.

Huff, fortsatt god bedring! Håper de kan gi deg god smertelindring...

Apropos smerter - bagatell i forhold, men jeg gir meg, skal ringe lege en dag. Ble nemlig FRAgått av svigerfar i dag. Vi snakker 75 år gammel mann med hofte som er stiv etter utbytting og vondt kne på andre foten. :aww: Det er nedtur det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Krysser fingrene for deg!

Tak. Jeg vil gerne snart have noget på plads. Det er så frusterende at kigge på finn.no, og se der er masse af fine lejligheder, men der er ingen hvor jeg får tage Pajko med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I :heart: grooming! Det er faktisk ikke helt tull - jeg elsker å klippe og stelle Yippie (med den store Fiskars kjøkkensaksa), men moren min blir så sur fordi hun da ser fluffy og feit ut, så jeg får ikke lov... Disse borerne er ikke like moro, for der ser man jo ingen forskjell uansett! Jeg hentet nettopp børsene - har ikke hatt de i Ås før igår. Hundene ble jo børstet til jul, jo! Det holder lenge, men nå røyter de litt.

Hahaha! *ønske seg til jul*

Sånn btw: Jeg ser at det sleges veldig mye pelsprodukter som pudder, "shine"- eller volum-spray osv. Er det ikke slik at det egentlig er ulovlig å bruke sånt på utstilling? Eller har jeg misforstått?

Egentlig så er det ikke lov nei,men sjelden folk blir tatt.Selvfølgelig er det en risk og ta..Man kan heller jukse før man reiser hjemmefra og ha med seg en sprayflaske med vann :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Panneløft"= smertehelvete! Herved bekreftet. Forstår ikke at noen orker noe så ****** av ren forfengelighet.

Men nå har halve panna blitt til en pølse som er sydd fast der nesen var før. Og resten løsna fra beinhinna i hodeskallen, muskelen i panna skåret over slik at huden kan strekkes maksimalt - hvilket er gjort. Og alt sydd sammen. Ser lækkert ut ja. strikt sengeleie kommende dager ( ittno problem...med sløvende smertetillende "skudd" hver 3.time) og tampongene i nesehulen må ligge til fredag. ergo; kun munnpusting. Så får ikke dra hjem til 17.mai :(

:hug: Masse god bedring. Fytti, så vondt det høres ut... Nei, det er rart å tenke på at noen gjør sånt kunn pga av forfengelighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

...forsvant alle quotene som jeg har tatt og er for trøtt til å gjøre noe med det :P

Har iallefall funnet ut at jeg kan ikke flytte for da blir jeg hundesamler :lol:

Og appropo tute.... dere skulle sett meg på NM i fjor når jeg var sur for bikkjen for første gang gikk av sporet, så ble jeg lei meg for bikkjen var ikke frisk, også ble jeg enda mer lei meg for at jeg ble sur på bikkjen som var syk osv osv Også kommer to av mine treningskompiser og syns synd på meg og bikkjen osv osv. Kan tro hyleshowet da :lol:

Også har jeg bestilt meg fisk og reker, fordi jeg fortjener det, og det er bedre å samle på det enn hunder :teehe:

4bb0c95f85839.jpg

music2u_89_Caridina%20babaulti%20.jpg

caridina_sp_tiger_black_01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Jeg hadde tenkt å gå rally, men når det er LP i samme slengen blir det mer folk. Vil gå rally som en slags "oppvarming" for lydighet, da jeg må få bukt med nerver osv, og har enda en del igjen før vi er startklare i lp. Jeg driter litt i om jeg driter meg ut, men har bare prestasjonsangst uansett :P I Levanger grudde jeg meg skikkelig til å bare gå inn i ringen med to apportbukker liksom :lol:

Hehe jeg skal ikke tvinge deg til å starte, men det er vel ikke noe værre å gå rally fordi det er en lp ring litt bortenfor? Jeg vil tippe det blir litt avstand mellom dem, for det er ikke plass til to ringer på den plena de brukte til lp i fjor. Og det blir fryktelig seint om de skal gå etter hverandre. Så det blir nok ikke noe særlig mer publikum selv om det er flere personer på området :) Og i kl 1 i rally har du hunden i bånd, så det blir ingen spurter ut av ringen :lol:

Du, det er best å bare kaste seg ut i det! Det er jo dere selv dere skal konkurrere meg, ikke de andre tullingene. Og det er gøy selv om man ikke får opprykk på første forsøk :) Jeg lover! Hilsen underholdningsavdelingen for LP-stevner i Trøndelag 2013 ;)

Og selv om ting ikke alltid går helt veien, så er det ingen som sitter rundt ringen og kommer med negative kommentarer :) Man snakker jo om det som skjer i ringen, men jeg har ikke hørt noen snakke negativt eller gjort annet enn håpe at det går bra med dere :) Fint med sånne sjarmtroll som legger seg på ryggen og gliser og gnukker seg i grusen mens han blir klappa når han har sakt det er nok for i dag :lol:

Marthe, Siri, Therese, Heidi m.fl.: Jeg leser det dere skriver og tar det til meg, men orker ikke helt å begynne å svare, for da begynner jeg bare å overreagere og grine igjen. :lol: Kroppen min er i skikkelig eksamensmodus, dvs sliten og anspent, og det skal veldig mye mindre til enn vanlig for å vippe meg litt av pinnen. Akkurat det hjalp vel heller ikke til mtp hvordan jeg reagerte på ting i går.

Har du SÅ mye? :o Skikkelig pelsfreak, jo. Jeg har én karde, den tror jeg hunden min har sett ca. tre ganger i løpet av det året han har bodd hos meg. :teehe:

Jeg har fått gjort noen eksamensoppgaver i løpet av dagen. Eller gjort, og gjort. Jeg må se på løsningsforslagene, og når jeg leser dem og regner etter dem tenker "jaha, dette er jo lett, dette forstår jeg!". Så kommer neste oppgave og jeg skjønner ikke en dritt igjen. Jeg skulle aldri tatt dette faget! Eller så skulle jeg prøvd å jobbe litt med det underveis, det hadde jo også vært et alternativ.

Hehe kanskje du skal fokusere på bare en ting og bli ferdig med eksamner og bare bruke Geo som pause og avbrekk frem til sommerferien :P

Nei. Kreft som har vokst seg gjennom nesen, så meste av nesen måtte fjernes. Det er omstendelig å lage ny nese og denne operasjon var starten på DET.

Kreftfri nå heldigvis- det tok tre operasjoner å komme dit.

Au det høres vondt ut. Men det går ihvertfall riktig vei da :) God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hehe jeg skal ikke tvinge deg til å starte, men det er vel ikke noe værre å gå rally fordi det er en lp ring litt bortenfor? Jeg vil tippe det blir litt avstand mellom dem, for det er ikke plass til to ringer på den plena de brukte til lp i fjor. Og det blir fryktelig seint om de skal gå etter hverandre. Så det blir nok ikke noe særlig mer publikum selv om det er flere personer på området :) Og i kl 1 i rally har du hunden i bånd, så det blir ingen spurter ut av ringen :lol:

Jeg syns det. Hvis noen ser på at jeg trener så er det nok til å få noia :P Jeg må bare fokusere på at hundefolk flest er trivelige. Men jeg tok en runde med meg selv i sta, så nå er vi påmeldt begge stevnene i rally. Startet to rallystevner før, så har vært igjennom runden før. Nå skal vi ihvertfall fokusere på å kose oss og huske stevner generelt som trivelige og ikke skumle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd med ærlighet her i verden!? Kunde prøver å nekte for at h*n nettopp kjørte bilen på en steinkloss ved parkering, tja, sorry mac men kollegaene min så det skjedde og det er signert på at skaden ikke var der når vedkommende hentet bilen... Jeg er ikke slem som vil noen vondt, men vi må få dekket kostnader ved nye skader altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Jeg syns det. Hvis noen ser på at jeg trener så er det nok til å få noia :P Jeg må bare fokusere på at hundefolk flest er trivelige. Men jeg tok en runde med meg selv i sta, så nå er vi påmeldt begge stevnene i rally. Startet to rallystevner før, så har vært igjennom runden før. Nå skal vi ihvertfall fokusere på å kose oss og huske stevner generelt som trivelige og ikke skumle :)

Bra :D Viktig å utfordre seg litt også :D Du så jo oss på søndag. Ekko har en helt annen fart og entusiasme på trening enn på konkurranse, men han blir ganske påvirka av at jeg er nervøs. Desverre er det ingen annen måte å fikse det på enn at jeg starter og lærer meg å få kontroll... lettere sakt enn gjort kanskje hehe. Men vi blir ikke mindre nervøse av å ikke starte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Siri Eveline! Muttern har en leiebil nå, og den har en svær ripe i lakken i fronten som vi oppdaga i dag (vi henta den ut i går). Det er vel sånn at slike riper er "skrevet opp" på hver bil, slik at muttern ikke blir tatt for slike ting når hun leverer den inn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Panneløft"= smertehelvete! Herved bekreftet. Forstår ikke at noen orker noe så ****** av ren forfengelighet.

Men nå har halve panna blitt til en pølse som er sydd fast der nesen var før. Og resten løsna fra beinhinna i hodeskallen, muskelen i panna skåret over slik at huden kan strekkes maksimalt - hvilket er gjort. Og alt sydd sammen. Ser lækkert ut ja. strikt sengeleie kommende dager ( ittno problem...med sløvende smertetillende "skudd" hver 3.time) og tampongene i nesehulen må ligge til fredag. ergo; kun munnpusting. Så får ikke dra hjem til 17.mai :(

Masse god bedring :console:

Har jeg akkurat bestilt denne:

FS4766.jpgi bursdagsgave til typen. Jeg liker den :ahappy:

Å, takk for tips til hva min kjære kan få til bursdagen sin. Men jeg er ikke helt sikker på om han i det heletatt kan klokka :aww:

...forsvant alle quotene som jeg har tatt og er for trøtt til å gjøre noe med det :P

Har iallefall funnet ut at jeg kan ikke flytte for da blir jeg hundesamler :lol:

Og appropo tute.... dere skulle sett meg på NM i fjor når jeg var sur for bikkjen for første gang gikk av sporet, så ble jeg lei meg for bikkjen var ikke frisk, også ble jeg enda mer lei meg for at jeg ble sur på bikkjen som var syk osv osv Også kommer to av mine treningskompiser og syns synd på meg og bikkjen osv osv. Kan tro hyleshowet da :lol:

Også har jeg bestilt meg fisk og reker, fordi jeg fortjener det, og det er bedre å samle på det enn hunder :teehe:

4bb0c95f85839.jpg

music2u_89_Caridina%20babaulti%20.jpg

caridina_sp_tiger_black_01.jpg

Utrolig stilig fisk! Hvor stort akvarie må man ha for å få plass til så mye fint? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Siri Eveline! Muttern har en leiebil nå, og den har en svær ripe i lakken i fronten som vi oppdaga i dag (vi henta den ut i går). Det er vel sånn at slike riper er "skrevet opp" på hver bil, slik at muttern ikke blir tatt for slike ting når hun leverer den inn? :)

Be henne sjekke skadeskjemaet sitt, hun burde ha fått med sitt eksemplar. Hvis ikke så skader det selvfølgelig aldri å ta en telefon til selskapet og gi beskjed. Det er nettopp derfor jeg alltid ber folk gå en runde over bilen før de reiser fra utleiestasjonen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Bra :D Viktig å utfordre seg litt også :D Du så jo oss på søndag. Ekko har en helt annen fart og entusiasme på trening enn på konkurranse, men han blir ganske påvirka av at jeg er nervøs. Desverre er det ingen annen måte å fikse det på enn at jeg starter og lærer meg å få kontroll... lettere sakt enn gjort kanskje hehe. Men vi blir ikke mindre nervøse av å ikke starte :)

Det er sant. For å bli kvitt en frykt må man rett og slett møte den :) Syns dere er kjempeflinke jeg, imponerende å se på :D

(Og det var ganske pain å være valpesyk og sitte å se på valpisen din.. Herregud så nydelig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Utrolig stilig fisk! Hvor stort akvarie må man ha for å få plass til så mye fint? :)

Dette er "nano" fisker, de blir maks 1 cm store og jeg kjøper ungfisk. Så det skal 5 stk i hvert av nanokarene sammen med rekene (små fisk sammen med reker så ikke de blit spist :P )

Etterhvert som de nano fiskene blir større flytter jeg de over i 60 liter. Nanokarene er 10 liter :)

"Panneløft"= smertehelvete! Herved bekreftet. Forstår ikke at noen orker noe så ****** av ren forfengelighet.

Men nå har halve panna blitt til en pølse som er sydd fast der nesen var før. Og resten løsna fra beinhinna i hodeskallen, muskelen i panna skåret over slik at huden kan strekkes maksimalt - hvilket er gjort. Og alt sydd sammen. Ser lækkert ut ja. strikt sengeleie kommende dager ( ittno problem...med sløvende smertetillende "skudd" hver 3.time) og tampongene i nesehulen må ligge til fredag. ergo; kun munnpusting. Så får ikke dra hjem til 17.mai :(

Oisann! Masse god bedring :hug::flowers:

Men jeg må si at jeg er utrolig fasinert av hva man faktisk kan gjøre den dag i dag med kirugi, krysser fingrene for at alt er vellykket!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt skriftlig eksamen i pedagogikk idag. Det gikk veldig bra. Men nå er jeg helt utslitt og kommer ikke igang med noe mer, virker det som :P Har sittet på sofaen og sett serier siden jeg kom hjem...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Også har jeg bestilt meg fisk og reker, fordi jeg fortjener det, og det er bedre å samle på det enn hunder :teehe:

4bb0c95f85839.jpg

Ekke stjernedanio dette vel? :drool:

Nå gjør vi oss klar til fellestrening! Skjære opp pølser var det :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

That moment! Når man har kommet hjem fra jobb, handlet, luftet bikkjer, laget og spist middag og så senker legemet ned i sofaen! :heart:

Sjaluuu! Fortsatt 10 min buss og 15 min gåing før jeg er hjemme fra jobb... Men samboer lufter hund og da er jo en ting på lista i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...