Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Kjenner jeg blir irritert når folk allerede har begynt å kommentere angående firma, sikkerhet og slike ting. Det er visst et h*lvettes kaos der nå, så skjønner ikke hvordan folk kan være så kalde. Tragisk sak. Må ut å få litt frisk luft kjenner jeg. Får krysse fingrene for at alle klarer seg ja. Sett bilde fra under brua nå, og håper virkelig at det ikke ligger en bil der...

Nei.. Huff. Støtter pippin&symra med en klem til byggeleder ja :/

Ei venninne kjørte rett bak og det var minst en bil som fikk herligheten over seg :(

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Guest Christine

Hjelpes, der kjørte jeg nettopp! Håper ingen er alvorlig skadet, og at ansvarlig ingeniør får en klem av noen når h*n er ferdig med å få verbal juling.

Er 6 som er sendt på sykehus hittil ihvertfall. Noen er savnet, og det sies at det ligger en bil under brua. Håper at ansvarlig og arbeidere blir tatt godt vare på uansett hva som viser seg å være grunnen. Virker ikke som om brua har tålt betongen, rett og slett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superstudenten kanskje, som ikke trenger å gjøre så mye mer enn det du har gjort? ;)

Når har du eksamen?

Tviiiler på at det er tilfellet. Kanskje jeg bare har lært veldig lite, sånn at jeg klarer å huske alt jeg har lært :lol: Jo mindre man kan, jo lettere er det.

Har eksamen om 13 dager og 20 dager. Så jeg har jo faktisk veldig godt tid også. Men så må jeg jo "ta igjen" lesning fra et helt semester, så jeg burde begynne å stresse litt, eller i det minste legge litt press på meg selv! Når var det jeg ble en sånn avslappet jamaica-type?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til 2ne. Håper faren din er bilekspert og bare kan klapse litt godmodig til bilen så den funker igjen. Håper datterbarnet har hatt en fantastisk dag slik at hun har masse overskudd til å være grei mot deg, kanskje bake en kake som du selvsagt skal tåle. Og at du våkner frisk og uthvilt imorgen og bare kaster deg over NAV skjemaene og blir ferdig med dem på en, to tre.

(Selv en enkel mammapermisjonssøknad var ikke bare bare for NAV, måtte sende masse brev fram og tilbake). Og Nora skal selvsagt bli frisk. :hug:

Marvin, jeg er nesten litt bekymret for deg, du sitter jo aldri i ro! Håper du skal slappe av imorgen eller til helgen! :flowers:

Tenker masse på Anette...

Nå ringer snart svigers på døra, så må prøve å flytte sovende baby fra fanget mitt over i vuggen uten at hun våkner, så jeg kan ta på meg noe mer anstendig uten gulp på. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, minner meg om oksene rundt hytta der jeg var mye i gamle dager. De kom løpende mot meg i fullt firsprang hver gang jeg prøvde meg på en fjelltur. Et titalls store okser i fullt firsprang blir for mye for mine sarte og litt urbane nerver. (Det ble sagt at det var okser, jeg tok meg ikke tid til å bøye meg ned for å sjekke, for å si det sånn).

:lol: Heldigvis er det ikke okser der oppe, men jeg føler meg ikke helt trygg når det kommer 12-15 hester i full gallopp etter oss heller. De virker ganske ville etter å ha gått i fjellheimen i tre måneders tid.

Det kunne jo vært trivelig om man ikke hadde en hund som tiltet i vinkel bare ved lyden av ei sauebjelle :lol:.

Nå bryr ikke Supra seg om verken sau eller hest, så det er mest det at man føler seg litt forfulgt når de kommer i hopetall etter deg. I fjor hadde jeg en gjeng etter meg, så da fant jeg ut at jeg skulle skremme dem litt for å bli kvitt dem. Så da trampet jeg i bakken og "husjet" på dem. Det jeg ikke tenkte på, var at disse hadde lam som de forsvarte, så det jeg oppnådde var at den ene kom byksende mot oss, mens den blåste gjennom nesa. Det var sikkert et festlig syn: Supra og meg i full fart gjennom busk og kratt, men en illsint killersau i hælene :lol:
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldt meg på Kynologikurs i Drammen :D

Er blitt forkjølet og det passer dårlig. Reiser til Ullared i Sverige etter jobben. Shopping i morgen.

I fjor fikk jeg kjøpt Dogman springer til 200SEK, samt masse godis og leker. Finner nok noe i år også.

Har bestilt en haug med leker fra ebay for 3 uker siden og ingen er kommet :( Surt

I dag er valpen 4 mnd :)

Det har jeg også så da ses vi :D

Da har jeg skrevet under kontrakt på enda en ny jobb. Sagt opp jobben min på Tam Alna og skal begynne å jobbe på Tam Liertoppen. To deltidsjobber og veterinærstudie, travelt. Men det må til om jeg skal ha råd til å leve. Kan ikke akkurat si at studenter i Norge har det økonomisk lett.

Det er ikke så langt unna meg så kanskje vi ses en gang :D

Dit fikk jeg også lyst til å dra!

Hit vil jeg også(Finland),men lurer på om jeg har noen og stille egentlig :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært "flink" og vært på bibiliotektet siden 11 :D Med noen venner, der en av dem er like fjasete som meg. Så vi er ikke drømmeduoen inne på et bibliotek... fikk kjeft av en mann som sa at hyyysj ni ar på et bibliotek! Han var tydeligvis ikke imponert over våre "gå i liksom-trapp" ferdigheter :( Men hallo, han hadde på seg hjelm inne så han kan bare passe sine egne saker.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skriver alt for mye igjen på dagen. :aww: Jeg klarer ikke heng med... :P

Men jeg har fått med meg at 2ne trenger en litt bedre dag idag, så da håper jeg hun får det.

Ellers hadde jeg ikke så mye mer å si. :P Annet enn at jeg er glad det er slutt med nattefrosten, for det har vært noen deilige netter denne uka hittil! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært "flink" og vært på bibiliotektet siden 11 :D Med noen venner, der en av dem er like fjasete som meg. Så vi er ikke drømmeduoen inne på et bibliotek... fikk kjeft av en mann som sa at hyyysj ni ar på et bibliotek! Han var tydeligvis ikke imponert over våre "gå i liksom-trapp" ferdigheter :( Men hallo, han hadde på seg hjelm inne så han kan bare passe sine egne saker.

:lol:

River meg i håret over at uansett hva jeg hadde å lokke med i dag, så var Khela fast bestemt på at musegangene i gresset i hagen var SÅ mye mer spennende. Jaja, hun har jo bursdag, så hun må vel få viljen sin i dag... :rolleyes: *bare late som at vi ikke trente, skuffe det under teppet :whistle:* Skal riktignok sies at de få gangene hun var fokusert så fikk vi til ""grei"" avstandskommandering. Dvs 2x Ligg, 2x Sitt og 10x någidderjegikkemer :getlost: Bra for henne at hun er søt. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Hmm, okei. Takk :) Google fikk det frem som at det var umulig! :P

Altså, jeg har hatt spysyken da, da blir det mye kluss i rutiner. Ikke orker man å spise, og det man orker å spise er kanskje ikke det man burde spise osv. Så det er vel begge deler.

Nei, prøve å komme meg på trening :) Se om jeg overlever.

På sykehjem var det ett tegn på forstoppelse. Det kan sive "rundt" på en måte :P

Men altså når jeg fastet sist og ikke klarte spise ordentlig dag 2 så tok det på 3 dagen før ting var i gang igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også så da ses vi :D

Det er ikke så langt unna meg så kanskje vi ses en gang :D

Hit vil jeg også(Finland),men lurer på om jeg har noen og stille egentlig :innocent:

Ellers er jeg jo på kongsberg også rett som det er, og kommer gjerne og går tur. :) pappa er fra mjøndalen, så jeg er godt kjent på de trakter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hørt noe fra AnetteH?

:hug: til 2ne. Det er lov å ikke være så forbanna sterk hele tiden. Det er så tøft å være alene om å oppdra to barn og samtidig alltid måtte snu på den krona man ikke har.

Hva har skjedd i Trøndelagen? Løpe inn og lese nyheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnetteH fikk vival eller noe sånt og har sovet. Ingen vet enda når det er min tur så jeg ligger nå her og halv sover.

Æsj, jeg håpet at du var ferdig og i fin form da jeg så at du hadde skrevet her. Lykke til da!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endeli litt flaks, den følelsen når verkstedregninga blir en del billigere enn antatt :D Ikke at det hjelper så mye, men det blir litt mer og bruke på ny bil da siden, pajeroen takket for seg og ikke er mer... Æsj.. Fly til oslo og kjøpe bil frister ikke..

Tror jeg skal gå ut og sette meg igjen med boka mi, ikke at jeg får med meg så mye, men koselig lell. Sola er på vei bort, men det er like greit, jeg er rimelig solbrent :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2ne :hug: Det er tungt å skulle være så innmari "sterk" hele tiden.

Jeg hoster og hoster. Raking av hage utgår i dag også kjenner jeg - men i morgen er jo en ny fin dag...

Men jentene har fått en liten tur i alle fall, og da skal jeg se om jeg får til noe middag snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: til 2ne, det er ikke alltid så enkelt dessverre..

Jeg tror jeg lager en spoiler, for de spesielt interesserte helsefreakene på forumet :lol:

Jeg har jo, som sagt før, følt at jeg hadde forstoppelse. Jeg kjente jeg måtte på do, men ingenting kom. Jeg går normalt sett på do ca hver dag, men etter jeg hadde spysyken på mandag og var litt borte i sykeland, husker jeg ikke helt sist jeg faktisk fikk gått på do skikkelig, men det er ihvertfall mer enn 1 dag siden. Anyhow. Mamma har smittet meg med dette, og hun kastet opp og hadde diaré samtidig. Jeg kastet kun opp natt til mandag. Men så kom denne "forstoppelsen". Men det som kommer ut er rent flytende altså.. Jeg prøvde å google det, og det ser nesten umulig ut å ha diaré og forstoppelse samtidig. Med mindre man led av noe mage trøbbel, og det virket som noe man måtte ha ofte, ikke noe man bare fikk en gang pga spysyken.. Har noen andre hørt om det, eller har det skjedd med dere før? Er det egentlig forstoppelse, eller er det noe annet?

Men altså spysyken (eller farangen/omgangssyken) inbefatter jo ofte diare, det er ikke bare at du ikke er helt frisk enda da?

Trist ulykke altså, ekkelt, håper alle lever over, men det ser kanskje heller dårlig ut for den bilen som ligger under der :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnetteH fikk vival eller noe sånt og har sovet. Ingen vet enda når det er min tur så jeg ligger nå her og halv sover.

Vennen :hug: T må ta med kaninbamsen til deg! Si fra når du orker besøk, eller be T oppdatere som sist, så vi kan følge litt med selvom du ikke orker skrive. Please :heart:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennen :hug: T må ta med kaninbamsen til deg! Si fra når du orker besøk, eller be T oppdatere som sist, så vi kan følge litt med selvom du ikke orker skrive. Please :heart: 
T har fått beskjed :aww:
  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...