Raksha Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 Ja svangerskap gjør jo at man ønsker å være litt forsiktig med kjemikalia. Slitsomt å gå rundt og være trett ( og i tillegg gravid som i seg selv også ofte gir tretthet). Håper du får det som funker for deg (og den lille). Vått vær for tiden. Da vaskes pollen bort. Det er lov å håpe Til lykke videre med svangerskapet. Babyer (og barn) er det mest fantastiske som finnes Blir i godt humør bare av å tenke på gravide (selv om den fasen er over for min del-fem får holde....) Jaa, ville klare meg uten - men det går ikke. Sover ikke mer enn korte perioder fordi jeg hoster til jeg spyr. Og generelt tett og klør... Nå skal det ikke så mye til før jeg spyr uansett Men trenger ikke hoste som trigger det i tillegg... Så håper legen er enig med meg i at jeg faktisk MÅ kunne fungere litt, selv om jeg er gravid. De har jo vært det med tanke på kvalmen og medisiner for den, men det kom jo av at jeg ble innlagt pga dehydrering fordi jeg ikke hold på noe - pollenallergi er vel ikke like farlig. Men ungen må da ha det bedre i en mamma som ikke hoster og føler seg fullstendig ødelagt. Bare bittelitt oppgitt, her spyr jeg i 6mnd. så kommer bekken og sier at "hey! Kutt ut!" uansett hva jeg gjør, og så kommer pollen oppå og fullstendig sparker beina under meg... Jeg og vil virke litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 Det er helt helt helt merkelig. Jeg husker jo hvor fælt jeg synes forrige svangerskap var på sitt verste, men nå jeg ser du snakker om det Rak med Amenity så gleder jeg meg til neste gang?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 Lyst på en dukke med ditt eget hode på? Japanerne fikser det: http://www.huffingtonpost.com/2013/05/22/human-doll-cloning-japan-3d-printing_n_3320513.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 "You know when you walk into a room and forget why you went in there? That's God playing Sims, he just canceled your action." 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 Elton John + Queens of the Stone Age = Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 Sikker på jeg var vitne til en katt som ble drept, men det var "bare" to rever som kranglet. Herregud for et bråk! Aida syns det var skummelt spennende Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 TO HUNDREEEEEEEEE Nå har jeg nettopp lest en relativt heftig diskusjon på face angående kryssparring på belgeren. Utrolig flott at så mange er engasjerte i rasen sin! Nå skal jeg ta meg en bolle (bokstavelig talt) før jeg tar meg en snæzz og legg meg til å sove! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 Nå koser jeg meg her gruer meg til å sove og høre på øresusen, så da kaster jeg bort tiden på slike sider istedenfor. Føles som jeg kanskje har litt propper i ørene, og jeg håper virkelig det er det, for jeg tror ikke jeg klarer å leve slik resten av livet, aldri kunne ha det stille. Blir nesten litt psykotisk. Kommentarene på slike sider er jo halve moroa I danced with the cursor in the bottom for an hour.. You can say things got pretty serious My cursor met another cute cursor and now I cant click anything because they`re making out... Play Some fitting rave music and BAM. You waste 6 hours of your life My cursor is at the corner, pretending to use the cellphone so it won't feel so awkward... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 Det er helt helt helt merkelig. Jeg husker jo hvor fælt jeg synes forrige svangerskap var på sitt verste, men nå jeg ser du snakker om det Rak med Amenity så gleder jeg meg til neste gang?! Du er fullstendig tullerusk. Sorry, men finnes ingen annen forklaring. (Også sier vi ikke høyt at jeg håper jeg finner ut at jeg kan gjøre det en gang til etterhvert, at det er verd det... fir akkurat nå er det fryktelig tungt, heldigvis ikke allverdens lenge igjen til vi får møte lillr spiren som lager så ufattelig mye krøll i kroppen min <3 ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Søvn er oppskrytt Og det sier jeg bare for å ha sagt noe på side 200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Søvn er veldig oppskrytt. Sitter jeg å funderer på hva de små skorpene på ryggen til Kiwi er. Tenker det muligens kan være Minion sin feil, hun kan være litt voldsom under lek, men da burde jo Kiwi hatt disse skorpene før også, ikke bare nå. Leken har ikke forandret seg. I tillegg er det som regel ørene til Kiwi det går ut over, og de ser helt fine ut, ingen sår whatsoever. Formen på skorpene/sårene passer ikke til at det skal ha kommet under lek heller. Så jeg er litt sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Søvn er skikkelig oppskrytt... Prøve å la Bonden få sove litt, uten hosting, nysing og snufsing - så da sitter jeg her. Hvertfall gi han en reell sjanse til å sovne først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Makan da - drive med oppdatering av finn når jeg ikke sover? Frekkeste - hva skal jeg drive med da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Det lurte jeg på og, Raksha Det er kanskje for tidlig med insektbitt, Taz? -- Lurer på om det er noe ålreit på tv kl 5 om morran jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Det lurte jeg på og, Raksha Det er kanskje for tidlig med insektbitt, Taz? -- Lurer på om det er noe ålreit på tv kl 5 om morran jeg? Jeg har tenkt tanken, men når jeg så litt nærmere på huden og fjernet skorpen, så er huden hel. Ikke noe sår. Men det er en klump under huden. Kanskje noe med hårsekkene? Men hvorfor skorpe når huden er hel? Har jeg klippet klørne til Minion og det står boller til steking i ovnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Så langt gadd jeg å lese meg opp etter en lang langdag på jobb Bjørka var jo så vidt kommet med museører til 17 mai og raklene ser enda ganske små og "faste" ut. Jeg merker ikke engang om jeg glemmer å ta pille en dag. Kanskje han ikke vil bli syk i år, men kanskje vi bare venter på at pollenet skal slippes skikkelig http://www.pollenvarslingen.no/forsiden/varsel.aspx Bjørka kom 5 mai og hadde toppen forrige helg den, du må se på registreringer. Den er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Gosj. Jeg hører morgenfuglene er oppe. Toneleiet på fuglen høres ut som en nordlending. Jeg er trøtt. Men må komme meg opp. Nevnte jeg at jeg var trøtt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Trøtt! Søvn var sånn pass oppskrytt igår, angrer nå!Det er bare å komme seg på jobb, til verdens beste kaffe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Jeg foreslår at his det ikke er så mange som konkurrerer, kan du ikke bare begynne å samle resultater? Så kan du p slutten av året si at du har alt klart =) Kan sende poengsystemet til vår rasegruppe hvis du vil se på den =) Har tenkt tanken, hehe, men da jeg sitter i komiteen som liksom skal gjøre dette kan jeg ikke plutselig gjøre det på eget initiativ liksom, hehe. Har allerede lagd et system, men kan gjerne se på flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Det var den jobben tenker jeg. Tesh hadde nesten magedreinig i natt ( fikk tømt magen før det gikk galt) men det neste døgnet er kritisk og hun må våkes over. Skal inn å operere magen senere idag og jeg skulle egentlig ha jobbet. Har ringt og fått bli hjemme. Spørs hvor populært det er da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Det var den jobben tenker jeg. Tesh hadde nesten magedreinig i natt ( fikk tømt magen før det gikk galt) men det neste døgnet er kritisk og hun må våkes over. Skal inn å operere magen senere idag og jeg skulle egentlig ha jobbet. Har ringt og fått bli hjemme. Spørs hvor populært det er da.. Det skjønner de helt sikkert God bedring til Tesh! Må ha vært en grusom opplevelse. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Oppe igjen. Jisus så tidlig. Får komme seg avgårde snart da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Æsj, idag skal jeg hente oppgaven min. Skal ha "eksamen" som lærling om en uke. Superstressa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Det var den jobben tenker jeg. Tesh hadde nesten magedreinig i natt ( fikk tømt magen før det gikk galt) men det neste døgnet er kritisk og hun må våkes over. Skal inn å operere magen senere idag og jeg skulle egentlig ha jobbet. Har ringt og fått bli hjemme. Spørs hvor populært det er da.. God bedring til Tesh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts