Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Pass på at du får overtidsbetalt når du jobber overtid da. Det har du jo krav på. :)

EDIT: I går ramlet jeg forresten inn i en filminnspilling. De driver av og filmer en av Jo Nesbø sine barnebøker (Doktor Proktor?) på veterinærhøgskolen. Ganske kult! :ahappy:

Ja det får jeg heldigvis! Og tror jeg kunne nektet om jeg virkelig hadde hatt planer som ikke gikk å endre. Men greit med litt ekstra cash da :)

Hu venninne mi som også går på veterinærhøgskolen sendte meg bilde av innspillinga på Snapchat! Litt morro da!

Også var jeg forresten innom Tam Alna.

:|:| En collie sett bakfra på WDS...

477928_10151618008403209_1480439695_o.jp

WOW! Ser jo nesten ut som en sobel bearded collie bakfra (fluffet opp of course).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Nå er Bonden sendt til tynset med beskjed om at han kan glemme ALT annet på lista, men glemmer han apoteket og reseptene, så får han sove ute i natt. :lol::aww: Nå pleier ikke han å glemme ting, så sagt med gomodig tone altså.

Hunder er luftet og jeg skal snart prøve meg på senga, men redd det bare blir hosting. Til min store glede nevnte fastlegen kortisonsprøyter, så kanskje jeg kan prøve det neste sesong. Det hadde vært digg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på første rehab time. Var veldig koselig å få høre hvor oppegående og velfungerende jeg var etter jeg listet opp operasjoner og diagnoser :lol:

Fått bevegelse i armen igjen men den er stiv og vond nå. Dustete arm. Og teit at noen har tuklet med nervene dens :-P

Nå har jeg kjøpt meg lunsj og skal slappe av hjemme med Issi før det bærer videre på fysioterapi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var den jobben tenker jeg.

Tesh hadde nesten magedreinig i natt ( fikk tømt magen før det gikk galt) men det neste døgnet er kritisk og hun må våkes over. Skal inn å operere magen senere idag og jeg skulle egentlig ha jobbet. Har ringt og fått bli hjemme. Spørs hvor populært det er da..

:hug: Magedreining er ****** å gå gjennom, all min sympati og lykkeønskninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå følte jeg meg veldig veldig gammel, men hvem i all verden er det? Søker jeg på google får jeg opp en interiørdesigner.

Jeg er i midten av 20-åra, og visste heller ikke hvem det var, om det er noen trøst :drool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VIL HA!!

431929_469805533097420_2083526891_n.jpg

OMG, jeg og!! :D

Naboen spiller julemusikk. :|:huh:

Sikker på at det ikke er meg? Spiller det nemlig året rundt, særlig i bilen når jeg begynner å bli trøtt og kjører alene :lol:

:gaah::gaah: Folk som ikke svarer på telefoner, ikke ringer opp igjen når man må avtale viktige ting som man begynner å få deadline på!

Noe av det verste med "nye" fb - du ser folk har lest meldinger og allikevel svarer de ikke, heller ikke på mail, telefon ovs..... grrr...

usj... Han kan dere ha for dere selv

Gjerne det :D

---

Har jo ikke fått sove i natt, når jeg sjekket mobilen siste gangen var kl 03.15, tydelig at gårsdagens utstillingsforberedelser satt i, for jeg drømte (eller hadde mareritt) om at vi arrangerte tidenes dårligste utstilling. Alt var kaos, dommerne måtte rigge opp ringene, de hadde ikke fått bord til skriveren, alle klaget ovs. Gjett om noen kommer til å sjekke sjekklistene 4 ganger ekstra i år da :|

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var den jobben tenker jeg.

Tesh hadde nesten magedreinig i natt ( fikk tømt magen før det gikk galt) men det neste døgnet er kritisk og hun må våkes over. Skal inn å operere magen senere idag og jeg skulle egentlig ha jobbet. Har ringt og fått bli hjemme. Spørs hvor populært det er da..

God bedring til Tesh! Håper det går fint :hug:

http://www.youtube.com/watch?v=K2_OTVpryj8&feature=player_profilepage

Fin sang og flinke ungdommer :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det ikke er meg? Spiller det nemlig året rundt, særlig i bilen når jeg begynner å bli trøtt og kjører alene :lol:

Om det er deg så er det fint om du skruer ned lyden litt. :P Det er nemlig ganske så høyt, og jeg prøver å lese til eksamen. :P Og fint om du ber barna dine slutte å løpe opp og ned trappene mens de hyler. :P

*Må finne ett nytt sted å bo!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo snart OES bakfra!

Ja faktisk! Mer lik OES enn bearded!

Da er Luna her med meg på jobben. Hu virker som hun er i strålende humør idag! Kanskje akvariet har positiv effekt på henne :)

Evt. er hun så lei av fiskene som svømmer at hun var sjeleglad for at jeg hentet henne vekk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god bedringr:)

Tesh ligger på operasjonsbordet nå

Håper alt blir bra med Tesh og at jobben forstår.

Skriver handleliste til baking etterpå. En langpannesjokoladekake, vaniljemuffins med bringbær, sjokolademuffins og gulrotkake.

:drool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det får jeg heldigvis! Og tror jeg kunne nektet om jeg virkelig hadde hatt planer som ikke gikk å endre. Men greit med litt ekstra cash da :)

Når jeg jobbet på posten i sin tid, så hadde jeg to jobber. Lørdagene jobbet jeg først på posten så i klesbutikk. Ved noen anledninger når jeg var gravid fikk jeg ikke unna alt jeg sulle før jeg var ferdig for dagen ifølge klokken. Da fortalte han meg at jeg ifølge loven var pålagt å jobbe overtid i så og så mange timer om det trengtes.

Hvilken lov og hvor han hadde det fra vet jeg jo ikke, da jeg ble sykemeldt rett etterpå.

Det jeg vil frem til er at de sannsynligvis kan pålegge deg overtid opptil en viss tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...