Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Benedicte: Takker. Fikk svar på det, så kan jeg dra neste torsdag og få ordnet med ormekuren. Og så får jeg sjekke om jeg kan komme dit igjen 4 uker etterpå for å havne på den 4 ukers regelen gjennom sommeren. Skal jo over noen ganger sikkert.

Og så er jeg på samme sted som borderen for tiden. Mannfolk. :gaah: Seriøst. Hvorfor ikke alle jenter blir lesbiske, er av og til uforståelig. For noe så korka som menn er til tider, er bare helt utrolig.... Greit nok at menn er dårlige på hint. Men noen er fantastisk dårlige på direkte tale også!!!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Og så er jeg på samme sted som borderen for tiden. Mannfolk. :gaah: Seriøst. Hvorfor ikke alle jenter blir lesbiske, er av og til uforståelig. For noe så korka som menn er til tider, er bare helt utrolig.... Greit nok at menn er dårlige på hint. Men noen er fantastisk dårlige på direkte tale også!!

Fordi selv om mannfolk er til å bli gal av så er kvinnfolk enda verre. :lol:

Jeg hadde aldri orket å bo med meg selv. :D

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var den jobben tenker jeg.

Tesh hadde nesten magedreinig i natt ( fikk tømt magen før det gikk galt) men det neste døgnet er kritisk og hun må våkes over. Skal inn å operere magen senere idag og jeg skulle egentlig ha jobbet. Har ringt og fått bli hjemme. Spørs hvor populært det er da..

Masse god bedring til Tesh!

:hug: Håper det ordner seg med jobben også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi selv om mannfolk er til å bli gal av så er kvinnfolk enda verre. :lol:

Jeg hadde aldri orket å bo med meg selv. :D

:lol: Det kan være det ligger noe der ja. Men likvel. At dere orker noe av oss for det. :lol:

Og god bedring til Tesh!

Neh. Natta nå her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg også tenkt, så fantastisk tålmodig mann jeg må ha til tider :lol:

Jepp :lol: Hadde jeg vært sammen med meg selv hadde jeg slått opp for lenge siden. :lol:

:lol: Det kan være det ligger noe der ja. Men likvel. At dere orker noe av oss for det. :lol:

Og god bedring til Tesh!

Neh. Natta nå her...

Ja, man blir jo litt gal innimellom! ;):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser om stengte veier pga flom. Blir mye vogntog her i dag, siden anbefalt omkjøring oslo-trondheim går ut på riksveien her. Glad jeg ikke skal lenger enn legekontor og apotek. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, idag skal jeg hente oppgaven min. Skal ha "eksamen" som lærling om en uke. Superstressa! :o

Lærling i butiklfaget? Eller har de kanskje byttet navn på det..? Det kommer du til å klare kjempe bra! :D spent på hva opgaven din blir jeg, skal du ha sktiftlig eller praktisk? Jeg hadde sktiftlig når jeg tok fagprøven :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærling i butiklfaget? Eller har de kanskje byttet navn på det..? Det kommer du til å klare kjempe bra! :D spent på hva opgaven din blir jeg, skal du ha sktiftlig eller praktisk? Jeg hadde sktiftlig når jeg tok fagprøven :)

Salg og Service tror jeg? Er ikke helt sikker på hva det heter jeg :lol:

Det er skriftelig oppgave som jeg får en uke på meg å gjøre, samt at neste torsdag kommer de innom for å stille spørsmål, observere meg i kundebehandling (HJELP!), også må jeg vise dem f.eks hvordan vi legger inn varer, hva vi gjør med svinn-varer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salg og Service tror jeg? Er ikke helt sikker på hva det heter jeg :lol:

Det er skriftelig oppgave som jeg får en uke på meg å gjøre, samt at neste torsdag kommer de innom for å stille spørsmål, observere meg i kundebehandling (HJELP!), også må jeg vise dem f.eks hvordan vi legger inn varer, hva vi gjør med svinn-varer osv.

Er samme faget som jeg tok, salg og service med retning butikkfag tenker :) jeg hadde oppgaver over 2 år, før siste og avgjørende ble skrevet på en uke og gjennomgått inne hos de oppløringsfolka, fikk spørsmål og sånn hos dem. Du har en blanding av praktisk og skriftlig :) kommer til å gå veldig bra! :D lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er samme faget som jeg tok, salg og service med retning butikkfag tenker :) jeg hadde oppgaver over 2 år, før siste og avgjørende ble skrevet på en uke og gjennomgått inne hos de oppløringsfolka, fikk spørsmål og sånn hos dem. Du har en blanding av praktisk og skriftlig :) kommer til å gå veldig bra! :D lykke til!

Har også hatt oppgaver over to år. (Og jeg syntes det er dritt irriterende at alle de oppgavene jeg har gjort ikke har noe å si når jeg skal opp :lol: )

Takk! :) Har ihvertfall en uke på å forberede meg, men kjenner jeg får helt fnatt av at de skal komme på jobben og observere meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonen er flink på alt så da stikker jeg inn spørsmålet. Vi har sykdom på jobb idag... det betyr at jeg sitter i limet og må muligens sitte på jobb to timer ekstra.

Kjenner at samvittigheten ikke er helt god ovenfor Luna som da blir alene fra 07-17.30. Spørsmålet da er jo om jeg kan tvinges til å jobbe denne overtiden?

For info er jeg fast ansatt 100%.

Evt. skal jeg se på muligheten til å stikke hjemmom å hente henne så kan hun heller være med meg her på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, ville klare meg uten - men det går ikke. Sover ikke mer enn korte perioder fordi jeg hoster til jeg spyr. Og generelt tett og klør... Nå skal det ikke så mye til før jeg spyr uansett :lol: Men trenger ikke hoste som trigger det i tillegg... Så håper legen er enig med meg i at jeg faktisk MÅ kunne fungere litt, selv om jeg er gravid. De har jo vært det med tanke på kvalmen og medisiner for den, men det kom jo av at jeg ble innlagt pga dehydrering fordi jeg ikke hold på noe - pollenallergi er vel ikke like farlig. Men ungen må da ha det bedre i en mamma som ikke hoster og føler seg fullstendig ødelagt. Bare bittelitt oppgitt, her spyr jeg i 6mnd. så kommer bekken og sier at "hey! Kutt ut!" uansett hva jeg gjør, og så kommer pollen oppå og fullstendig sparker beina under meg... Jeg og vil virke litt! :lol:

Husker mitt første svangerskap - helt grusomt. Spydde i 8 måneder…..av 9 mulige…bekkenet ville ikke være med lenger fra uke 7 og på toppen kom en lang sommer med varmerekorder og meg som høygravid. Da tenkte jeg "Aldri mer!".

Det er fint å virke litt ja.

Det er helt helt helt merkelig. Jeg husker jo hvor fælt jeg synes forrige svangerskap var på sitt verste, men nå jeg ser du snakker om det Rak med Amenity så gleder jeg meg til neste gang?! :lol:

Heldigvis trenger ingen svangerskap ¨være lik som forrige :) Jeg hadde 5 som var 5 helt ulike. Det siste var det enkleste. Da trente jeg det meste av svangerskapet, fødslen gikk som smurt, ut kom en liten buddah på 4500 gram og 2 timer etter fødselen stod jeg opp og stelte meg, kledte på meg, løfta opp jenta og gikk bort til barsel. Dro hjem dagen etter - resten av gjengen hjemme skulle jo ha middag :lol:

Etter de to første hadde jeg IKKE greidd noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var den jobben tenker jeg.

Tesh hadde nesten magedreinig i natt ( fikk tømt magen før det gikk galt) men det neste døgnet er kritisk og hun må våkes over. Skal inn å operere magen senere idag og jeg skulle egentlig ha jobbet. Har ringt og fått bli hjemme. Spørs hvor populært det er da..

God bedring til Tesh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis trenger ingen svangerskap ¨være lik som forrige :) Jeg hadde 5 som var 5 helt ulike. Det siste var det enkleste. Da trente jeg det meste av svangerskapet, fødslen gikk som smurt, ut kom en liten buddah på 4500 gram og 2 timer etter fødselen stod jeg opp og stelte meg, kledte på meg, løfta opp jenta og gikk bort til barsel. Dro hjem dagen etter - resten av gjengen hjemme skulle jo ha middag :lol:

Etter de to første hadde jeg IKKE greidd noe slikt.

Det er det jeg er redd for :aww: Jeg har jo hatt superenkle fødsler, siste var jeg jo ikke en time på sykehuset engang før ungen var ute (Og når jeg kom inn sa jeg til jordmoren at jeg trodde ikke var i fødsel altså, var sikker på at det var bare lette kynnere...) og var på beina rett etterpå og føltes ut som om kroppen min var back to normal... Jeg er så redd for at en siste gang ikke vil bli like bra fødselsopplevelse osv.. Har vært så heldig to ganger tenker jeg...

Hvordan går det med Easy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg er redd for :aww: Jeg har jo hatt superenkle fødsler, siste var jeg jo ikke en time på sykehuset engang før ungen var ute (Og når jeg kom inn sa jeg til jordmoren at jeg trodde ikke var i fødsel altså, var sikker på at det var bare lette kynnere...) og var på beina rett etterpå og føltes ut som om kroppen min var back to normal... Jeg er så redd for at en siste gang ikke vil bli like bra fødselsopplevelse osv.. Har vært så heldig to ganger tenker jeg...

Hvordan går det med Easy?

Litt bedre. Slapp men i alle fall så reagerer hun når det skjer noe rundt henne nå. Dro henne med ut på tissetur - ho tissa og gikk ellers bare rett frem med hodet hengende slapt ned. Hun gikk - fordi "mor vil det".

Fikk i henne medisinen med fersk leverpostei - dro ut og shoppa masse godsaker kl 0830 i dag - for ho vil ikke ha annet enn luksusbiter. De er de eneste som er bryet verdt å åpne munnen for akkurat nå. Så spiste ho 5 små fiskeboller og sovna igjen.

Så mye bedre. Men slapp ennå. Stakkars. Dette har vært en stri tørn for ho.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når jeg kom inn sa jeg til jordmoren at jeg trodde ikke var i fødsel altså, var sikker på at det var bare lette kynnere...

:) Da jeg kom inn på føden nå siste gang, sa JORDMOREN til meg at HUN ikke trodde jeg var i fødsel for jeg så så ubesværet ut. "Jo, jeg har rier og er i fødsel", svarte jeg (med de gjorde ikke veldig vondt). Det trodde hun ikke noe på og sa at hun ville sende meg hjem, Jeg nekta og gav beskjed om at jeg ikke dro før babyen var ute. "Da legger jeg deg på obs-posten", sa hun da: "Legg meg hvor du vil,", svart jeg, "men jeg drar ikke uten baby."

Hun ville likevel "kjenne etter" siden jeg nå først var der…..DA fikk pipa en annen lyd gitt :lol: og jeg ble kjørt rett inn på fødestua. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...