Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva jobber du med?


Sbtlita
 Share

Recommended Posts

  • 7 months later...
  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dyrepeleier Sykepleier Elektriker Veterinær Hovslager Saueklipper Stalljente Rørlegger Hestetemmer Hundekjører Rytter Gjeter Husmor Økonom Vaskehjelp Mekaniker Snekker Jordmor +++ A

Utdannet intensivsykepleier og hygienesykepleier; holder for tiden på med utdanning til brannkonstabel. Har jobbet 20 år innen akuttmedisin, 15 år i brannvesenet på deltid og er på sjette året fu

Hjemmeværende husmor

Akkurat nå er jeg stress-slave :lol::frantics:

Jeg er ferdig med prosjekt stress-slave og kom meg igjennom det! Woho! Nå er jeg ute i min 1 uke i et møle elendig arbeidsmarked hvor stort sett alle sliter med å få jobber. Med mindre jeg ville jobba offshore. Men det vil jeg ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet som teamleder på innkjøps/fakturaavdelingen nå, men har min siste dag på fredag. Skal begynne i ny jobb som innkjøper i oljebransjen - gleder meg veldig!

Glemte å ta med utdannelsen. Har master i religion, etikk og samfunn. Ikke helt relatert til min jobb som innkjøper i oljebransjen. :lol:

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt ganske mange jobber, alt fra vaskedame til sekretær til fjøsnisse. Lenge gikk jeg uten jobb også, og "utdannet" meg på egenhånd til hundefrisør, så nå jobber jeg som nettopp det på en dyreklinikk, hvor jeg også fungerer som assistent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et år med apotektekniker, andreåret nå med naturbruk med hovedfag i hund. Har instruktør 1 og 2 kurs i svømming for barn, samt kurs for godkjenning av livredningsprøve (badevakt, instruktør, trener og lærer), noe jeg har jobbet med siden jeg var 13 år gammel, altså 6 år. Har vært innom renholder innimellom. Akkurat avsluttet jobb som instruktør og badevakt.

Utplassert på kennel gjennom skole og hundeskole som assisterende instruktør gjennom OT pga. helsemessige årsaker. Skal begynne instruktørutdannelsen på nyåret :)

Vet ikke hva jeg skal bli når jeg blir stor! :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdannet grafisk designer med fordypning i kulisser.

Jobber med innkjøp ( og ufattelig mye annet) i byggevare.

Kort fortalt driver jeg med alt innen varehandel utenom salg. Vi er 4 stk som jobber i samme stilling , men vi har forskjellige avdelinger og forskjellige arbeidsoppgaver deretter. Ekstremt høyt tempo, mye ansvar og jeg jobber selvstendig, men har kollegaer rundt som jeg kan sparre med om det trengs.

Elsker jobben min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I høst har jeg jobbet i barnehage og nå over nyttår begynner jeg på masteroppgaven som skal inn i mai. Forhåpentlig er jeg landskapsarkitekt i juni :D

Litt OT, jobbet ikke du i dyrebutikk? Slutta du? Har hørt mye rart om den butikken i det siste nemlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosialarbeider (velferdsviter er vel den korrekte betegnelsen, men det høres ikke helt riktig ut - er omtrent0 det samme som sosionom), tar master innenfor sosiologi/sosialt arbeid og jobber pr i dag som daglig leder på en frivilligsentral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per dags dato jobber jeg med bilutleie hos Avis som en såkalt RSA, rental sales agent. Jobben består av utleie, kundeservice, skadesaker, viderefakturering av bøter, mottak av nye biler osv. altså vi gjør nesten alt. Planen er derimot å bli kjørelærer, så om alt går som det skal så begynner jeg den 2-årige utdannelsen til høsten 2014 :)

Grunnen er at jeg kunne tenke meg å være lærer, og liker bil veldig godt. Samt er jeg veldig interessert i trafikk så jeg tror det blir veldig bra!

Endel endringer siden sist.

Det vil si, jeg har fått en høyere stilling i Avis, og jobber nå på hovedkontoret med hovedsaklig kundeservice (som innebærer alt fra kundebehandling til litt økonomi). Jeg er også så heldig at jeg får være med på kursing av og til som medlærer.

Trives veldig godt, og føler at dette er et sted jeg kan vokse å komme lenger etterhvert. Dermed er kjørelærer på vei litt ut av bildet for nå, med en visshet om at jeg alltids kan begynne studiet når jeg måtte ønske (om fem år, om ti år f.eks.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...