Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva jobber du med?


Sbtlita
 Share

Recommended Posts

Lærer på ungdomsskole, i fagene fransk og kunst og håndverk. Planlegger å ta PPU (praktisk-pedagogisk utdanning) deltid ved siden av jobb. Har studert kunsthistorie, fransk og religionsvitenskap påUiB. Savner deltidsjobben min på Bryggens museum fra studietida og drømmer om å bli museumspedagog en gang, men trives enn så lenge godt som lærer. :)

Hadde jeg kunnet starte helt på nytt med utdanning så hadde jeg kanskje gått for vetrinær. Eller? Dels gal etter dyr, dels kultur- og historie-nerd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dyrepeleier Sykepleier Elektriker Veterinær Hovslager Saueklipper Stalljente Rørlegger Hestetemmer Hundekjører Rytter Gjeter Husmor Økonom Vaskehjelp Mekaniker Snekker Jordmor +++ A

Utdannet intensivsykepleier og hygienesykepleier; holder for tiden på med utdanning til brannkonstabel. Har jobbet 20 år innen akuttmedisin, 15 år i brannvesenet på deltid og er på sjette året fu

Hjemmeværende husmor

Har master i naturforvaltning fra Ås (UMB), og tar nå tilleggsutdanning som agronom på den lokale landbruksskolen.

Jobber i noe som heter Friluftsrådet, og lager turkart og turbøker. Planlegger å bli deltids sauebonde om et år eller to.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sykepleier, jobber på en kirurgisk barneavdeling på Rikshospitalet. Super jobb :ahappy:
synes du kan jobbe på nevro kirurgisk voksen post istedenfor :-P der jeg hører til og jeg fikk heller aldri premie jeg heller :o bare hull i hodet :blink: Ble operert på barne salene fulle av dekor. Og vært i røntgen på barne biten :-P Sånn ot slutt :aww:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du kan jobbe på nevro kirurgisk voksen post istedenfor :-P der jeg hører til og jeg fikk heller aldri premie jeg heller :o bare hull i hodet :blink: Ble operert på barne salene fulle av dekor. Og vært i røntgen på barne biten :-P Sånn ot slutt :aww:

Jeg passer nok best sammen med barn jeg, der man kan tulle og tøyse litt, og samtidig få dekket "barn-er-så-skjønne-jeg-vil-gjerne-ha-en-eller-to"-behovet. Altfor seriøst på voksenpost :lol: (men det kan se ut som de trenger en opplæring i premieutdeling! "Kjenner" han dr. Sæhle, kanskje jeg skulle sendt han en liten melding..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen uddannelse. Jeg har læst 1,5 år til pædagog, men stoppede i oktober sidste år, og har søgt ind på friluftsliv, natur og kulturformidling på HiT. Jeg håber og krydser fingre for at jeg kommer ind til august.

Jeg jobber på et plejehjem, og passer gamle mennesker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studerer sykepleie (har et år igjen), og jobber som miljøarbeider i en avlastningsbolig for multihandikappede barn og ungdommer. Til sommeren blir jeg miljøterapeut :D

Nå er jeg i praksis på avdeling for Blodsykdommer på riksen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok diplomøkonomstudiet ved BI fordi jeg ville jobbe i handel, ikke med økonomi. Jobber nå som Service Manager i et IT-firma, men har gjort mye rart alt etter hvor jeg har vært, fra busskjøring (for å lære tysk i starten), bilsalg, kundeservice til stasjonssjef ved bilutleie. Oppgavene mine nå går ut på ekstern og internt salg, kontraktsforhandlinger bl.a.

Viss jeg hadde vært 18 igjen hadde jeg nok studert til å bli arkitekt, eiendomsmegler eller veterinær, tror jeg. Det som jeg har passet best til meg til nå har vært salg av bil siden jeg mer eller mindre er født bilgal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fagbrev i IKT-driftsfag og begynte på dataingeniørstudiet etter det, men droppet ut av ulike grunner. Jobber for tiden på skole i stillingen "School secretary, Admissions and Communications Officer". Vi er glade i lange titler... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per dags dato jobber jeg med bilutleie hos Avis som en såkalt RSA, rental sales agent. Jobben består av utleie, kundeservice, skadesaker, viderefakturering av bøter, mottak av nye biler osv. altså vi gjør nesten alt. Planen er derimot å bli kjørelærer, så om alt går som det skal så begynner jeg den 2-årige utdannelsen til høsten 2014 :)

Grunnen er at jeg kunne tenke meg å være lærer, og liker bil veldig godt. Samt er jeg veldig interessert i trafikk så jeg tror det blir veldig bra!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva utdanning gjelder så studerer jeg for øyeblikket sykepleie. Dog, den store, våte drømmen er medisin. Er ferdig utdannet våren 2015, forhåpentligvis går jeg derfra til medisin på UiO =)

Jobber som pleieassistent på sykehjem, samt at jeg er personlig assistent via ULOBA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal begynne på en bachelorgrad i internasjonal markedsføring til høsten. (om jeg kommer inn). Og om alt går etter planen skal jeg ta tredje året i Singapore :) Hva jeg skal bli aner jeg ikke :icon_confused: Det vil tiden vise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...