Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva jobber du med?


Sbtlita
 Share

Recommended Posts

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dyrepeleier Sykepleier Elektriker Veterinær Hovslager Saueklipper Stalljente Rørlegger Hestetemmer Hundekjører Rytter Gjeter Husmor Økonom Vaskehjelp Mekaniker Snekker Jordmor +++ A

Utdannet intensivsykepleier og hygienesykepleier; holder for tiden på med utdanning til brannkonstabel. Har jobbet 20 år innen akuttmedisin, 15 år i brannvesenet på deltid og er på sjette året fu

Hjemmeværende husmor

Jobber på lager/lagerkontor, ikke utdannet til det, men vurderer og hive meg med på fagbrev i logistikk og lager neste gang det arrangeres på jobb iom at jeg har over 5 år praktisk erfaring og får det dekt av jobb, skader ikke og ha det uansett hva jeg vil drive med seinere. Synes jobben er grei, begynner og bli litt lei av det vanlige lagerarbeidet iom at det ikke er spesielt spennende, men finnes en del andre spennende jobber innenfor logistikk og lager som jeg absolutt kunne ha fortsatt med.

Om jeg noen gang orker og gjøre ferdig utdanning, er det vell 3 muligheter som står høyt på listen. Kjørelærer har jeg hatt lyst til lenge, vernepleier synes jeg virker veldig interessant og lederutdanning på BI.

Ellers synes jeg fagforeningsarbeid er spennende og om formen blir bedre kommer jeg til og stille til valg igjen nå til våren, da er det også et mål og komme meg inn i organisasjonen sentralt og kanskje satse på en "kariere" som forbundssekretær, det virker som en utrolig spennende, variert og interessant jobb.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I skrivende stund er jeg hjemmeværende "husmor" for dyra :P Men nå på nyåret skal jeg prøve å komme meg ut i praksis/jobb (må bare finne ut hvordan jobb jeg vil ha) frem til høsten igjen hvor jeg skal ta det fjerde og siste året på VGS så jeg får studiekompetanse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen begynner jeg i ny jobb, skal fortsatt jobbe i butikl, men skal tilbake til der jeg tok fagbrevet - en større kjede. Tror det blir moro med mere fart enn der jeg har vært nå, for rolig for meg der :P

Også holder jeg på med studuekompetansen, tar den over nett samtidig med jobb. Planen er å ta førskolelærer utdanning mår kompetansen er i boks :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Student frem til sommeren, minst

Ved siden av har jeg verdens beste deltidsjobb. Vertinne i Lillehammer Olympiapark. Har ulike events av ulik størrelse gjennom året. Alt fra utdrikningslag med 8 personer, til store events i millionklassen med åpningssermonier med fakler/fyrverkeri etc. i Lysgårdsbakken. Spennende, utfordrende og morsomt! Får dessuten ofte teste aktivitetene i arbeidstiden, noe som blant annet inkluderer å kjøre bob i bobbanen ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har planer om å studere norsk eller nordisk litteratur/historie-ish til høsten. :) Hva det blir for noe av meg må tiden vise, men har planer om å kombinere dette med å være sauebonde på si :P

Edit: Jobb ja! Jeg prøver å få meg jobb nå, frem til sommeren, men det er jammen ikke så lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bachelor i naturgeografi, skriver på master i naturgeografi om flom i Glomma og klimaendringer nå, UiB. Skal visst bli ferdig i mai, så vil jeg bli planlegger eller forsker eller gjøre noe annet spennende! Jobber ved siden av studiene.

Skulle jeg valgt igjen hadde det blitt enten geografi, pedagogikk eller biologi/etologi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...