Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva jobber du med?


Sbtlita
 Share

Recommended Posts

Jeg søkte i går på jobb, utdanning osv men kom ikke opp noe så tenkte at det ikke var en tråd om dette :) beklager det, men skriv gjerne ned alikavel, da jeg famler litt i mørket ang jobb og utdanning.

Kan jo legge til at jeg jobber på Coop Marked i bygda men blir å satse på skole og tenker da å gå markedaføring. Men er ikke sikker på det enda :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dyrepeleier Sykepleier Elektriker Veterinær Hovslager Saueklipper Stalljente Rørlegger Hestetemmer Hundekjører Rytter Gjeter Husmor Økonom Vaskehjelp Mekaniker Snekker Jordmor +++ A

Utdannet intensivsykepleier og hygienesykepleier; holder for tiden på med utdanning til brannkonstabel. Har jobbet 20 år innen akuttmedisin, 15 år i brannvesenet på deltid og er på sjette året fu

Hjemmeværende husmor

Går påbygg til generell studiekompetanse nå, neste år starter jeg studier og blir veterinær/dyrlegesekretær. Håper å begynne praksis alt til sommeren om alt går etter planene :P Eller er jeg sauebonde, mjølkeku avløser og barnehage assistent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studerer. Fullført bachelor i biologi og nå tar jeg mastergrad i etologi. Jobber som hundeinstruktør i eget firma (Teiens Hundekunnskap) og er melkebonde innimellom. Startet å holde hundekurs etter jeg var ferdigutdannet instruktør som 16-åring (men fortalte ikke alderen min til noen! haha)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt ett år med husdyrvitenskap og er nå straks ferdig med mitt 4. år på professjonsutdannelse ved Universitetet for Miljø og Biovitenskap i Ås. Skal da bli landskapsarkitekt etter totalt 5 (6 med førsteåret) år! Håper jo å jobbe som det neste år, fra og med eller etter sommeren.

I tillegg har jeg jobbet, og jobber fortsatt, 6 år i dyrebutikk og snart 2 år som skrankevakt ved Universitetsbiblioteket her på UMB. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks ferdig med bachelor i biologi og kommer til å fortsette med master i etologi til høsten.

Ellers jobber jeg som ferievikar i Drammen og Opland Turistforening som butikkmedarbeider og turinformasjon. Er også aktiv turleder for ungdom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagjobben min er på et institutt på Universitetet i Oslo. Her er jeg såkalt programskonsulent, som betyr at jeg har det administrative ansvaret for studentene og programmene våre, har studieveiledninger, jobber utadretta for programmene (skriver tekstene til studiekatalogen, driver med Åpen Dag, oppdaterer programsider på nett osv) og veldig mye mer. Jeg administrerer studieretter, gjør opptak til masterstudier og har ansvar for et kjempespennende praksisemne som skal gjøre masterstudentene våre bedre rusta til å møte arbeidslivet. I tillegg har jeg kompetansesamtaler med studentene ("hva kan du egentlig, og hva er du god til?") og driver litt coaching når de minst aner det. :)

Jeg har en bachelorgrad fra Universitetet i Oslo i tverrfaglige kjønnsstudier med sosialantropologi som fagfordypning, og mangler 40 studiepoeng på en mastergrad i antropologi.

Men det kuleste jeg gjør er gjennom enkeltepersonsforetaket mitt, hvor jeg snakker med mennesker om ulike ting og skalkeskjulet er å hjelpe folk med å rydde i cv'en og skrive gode jobbsøknader, mens de som åpner opp for det, får oppfølging i form av omstillingscoaching og innspill på hvordan de kan være sanne gjennom livet sitt.

Når jeg blir stor skal jeg snakke med folk og skrive bøker på heltid. :heart:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har cand.mag. i biologi ++++ har nok emner til en master, men ikke selve oppgaven da livet kom i veien. Har også PPU.

Jobber på bingo, så der får jeg pent sagt ikke brukt for utdanningen min. Men trives ganske greit med jobben pga gode kollegaer. Håper jeg får meg noe annet å gjøre etterhvert, og kanskje få gjort ferdig masteren hvis økonomien tillater slikt i fremtiden. Vurderer også en alternativ utdanning. Helst skulle jeg vært millionær og evig student ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Jeg er en trygdesnylter som utdanner meg til sykepleier, i tillegg jobber jeg på sykehjem (hjelpepleier) når jeg ikke studerer eller holder hundekurs. Jeg er halvstudert radiograf og flytekniker. Jeg har 20 år i yrkeslivet bak meg som vekter, lagerarbeider i luftfarten, BPA i hjemmesykepleien og veterinærassistent med røntgen som fagfelt. Man kan trygt si en broket fortid med en utfordrende fremtid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...