Gå til innhold
Hundesonen.no

Mezzi 1.6.11


Enits
 Share

Recommended Posts

Jeg vil bare sende over en stor klem til deg, Enits :hug: Han var heldig som kom til dere, men utrolig synd han har vært mye syk og sliter med redsler - jeg vet godt hvordan det er å ha en hund som er redd for alt mulig, og det er verken gøy for hund eller eier. Det er trist, men du vet du gjør det rette for begge parter. Det er ingen som kan komme å si dere ikke har gjort alt for Mezzi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 552
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da ser det ut som jeg igjen endelig skal bli hundeeier! Denne gang er valget bak rasen mer gjennomtenkt og planlagt, i tillegg til at det er en "voksen" hund. Mezzi er en finsk lapphund, hann

DA er Mezzi kommet! Love at first sight! Nydeligere i virkeligheten enn på bilder er han også! Turen gikk fint, men han er noe stresset. Ikke rart når han ikke er vant til å være med andre enn

Et av de gode øyeblikkene:

Jeg sier som de andre. Snakk med henne om det, slik at hun kan ta et valg selv. Ingenting er værre for henne å tenke på at hun ville vært der den siste stunden med han, men ikke fikk mulighet. Nå har hun et valg.

Men dere gjør absolutt det rette for han syns jeg!

Dere har gitt han det beste han kan få på slutten av sitt liv, og det er de gode stundene dere kommer til å sitte igjen å tenke på, og minnes han på. Han har hatt de beste forutsetningen hos dere på et godt liv, og dere har gjort alt dere kan for at han skal få det bra!

Masse masse klemmer herfra! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff har lest de siste sidene i denne tråden. Sitter her på jobb, og tårene triller :( Er bare glad at jeg sitter med ryggen til døren, slik at ingen ser at jeg kjemper mot en klump halsen. Kjenner dere ikke, men en slik situasjon unner jeg ingen. Stakkars Mezzi.. Det er tungt å gjøre noe slik når hunden tilsynelatende ligger helt normal ved siden av deg, og iløpet av den siste dagen så innbiller man seg nok at hunden egentlig ikke er så syk.. Men lykke til i morgen, kjenner at jeg er glad det ikke er meg... Får helt vondt i hjerteroten av å høre at avlivningstime er bestilt. :/ Vart han skikkelig opp i dag! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmer, de trengs.

Idag og imorgen frem til avlivning skal han være kongen på haugen. Han skal få ligge på sofaen, være med opp å sove på soverommet med oss i natt og få så masse mat og godis han bare vil (nesten, vil ikke gjøre han dårlig)

Så skal vi gå tur sammen og være ute sammen. Leke og kose oss. Gjøre det beste ut av den lille tiden vi har igjen sammen.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det. Men hun forstår det ikke helt

Forståelsen vil komme etterhvert. Hun har jo sett hvor urolig og oppjaget han kan være, og når han er borte er han helt stille, helt rolig. Døden er fortsatt abstrakt for såpass små barn, så det å få være med og oppleve det vil gi henne en bedre forståelse, om ikke i morgen, så kanskje til neste år..

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner dere ikke, er så ny her inne, men jeg har lest hele tråden, så flinke og tålmodige dere har vært med Mezzi, dere har virkelig prøvd alt.

Så synd at de ikke finner ut hva som er galt, og at han ikke blir bedre med stresset. Noen ganger sitter det desverre for godt i, både på hunder og på andre dyr :(

God tur på den siste, tunge reisen til Mezzi, unner ingen å måtte gjøre dette, men livet er noen ganger urettferdig :icon_cry::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...