Gå til innhold
Hundesonen.no

Teddy jaget i døden


Margrete
 Share

Recommended Posts

Uff, stakkars Teddy og eier. Regner med at schäferdama har det helt ****** også, og det håper jeg hun har helt til hun tar ansvar og kontakter eieren til Teddy og ordner opp som best hun bør...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Står i kommentarfeltet under saken..

"Det var min cocker som gikk frem og "kjeftet" shaferen var diplomat. er det rart det er krig i verden ?

Toril Berg har laget seg sin egen "historie" basert på føleleleser" har ingen sympati lenger . Da toril lyver og og kommer med usannheter. stakkara til alle dere som lar dere lede ; godt vi ikke fortsatt er under nazi *******- dere hadde gått rett inn der"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RHA sier de har tilbudt eier av schäferen å gjengi sin side av saken i avisen, men vi utenforstående venter ennå i spenning.

Her er eieres kommentarer fra RHAs fb-side:

Cocker: "Vel !! her er eieren Og kan opplyse om at forsøk på å få tak i Toril Berg gjennom opplysningen i påsken har vært nyttesløst og dokumentasjon frembringes når jeg tar fri og går til politiet førstkommende mandag! dette er en helt forferferdelig sak og akter ikke å komme med rasjonaliserende eller bagstelliserende kommentarer, men vil bruke anledningen til å si at en sak har alltid to sider." [her]

Puddel: "Eieren meldte seg mandag 8., 20 dager etter tragedieng!! og ikke nok med det; hun ringte meg meg om kvelden - og det var ikke for å si unnskyld, men begynte å skjelle meg ut. Jeg la på. Nå er dette en SAK hos politiet. Håper og tror de tar saken på alvor. Min traume , smerte, savn og tårer må jeg ta selv. Det varmer meg så uendelig my at det er så mange som engasjerer seg, bryr seg om..Uten dere, hadde det kanskje ikke blitt noen SAK.. tusen takk." [her]

Cocker: "vil bare opplyse at strafferammen for falask forklaring er langt høyere en båndtvang på hunder. Hvis ikke denne "lynsje" stemniningen gir seg nå ! SKAL JEG LOVE Å GÅ TIL MOTANGREP !!!" [her]

O kjære hjembygd... :hmm:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...