Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

:gaah: er ikke noe mer irriterenes enn når man TROR man ser markering på en fot, men ikke "nok" til at man tror på sitt eget syn.

Usj?

Joda, det er det en hel del av - men de er jeg ikke redd. :P

:lol:

Hjemme fra trening. Jentene var flinke, men fy søren så slitsomt å trene der vi var!!! Hørte jo ikke en dritt hva vi sa til hverandre mer eller mindre, og bare støy fra E6.

Når jeg hører om støy og sånt, blir jeg bare enda mer glad for å bo her jeg bor :). Verste støyen her er vel tranene som trompeterer :lol:.

Men altså??? Mener du at ting på TV ikke er sant??? Som alle disse talk showene, wrestling, at mennesker kan fly og slike ting??? :cry:

Det smerter meg å måtte si det altså, men av og til - jeg gjentar: av og til - så kan det faktisk hende det er fake altså :aww:.

Har jeg tatt enda ei økt i hagen, og det begynner å komme fram ei plen her nå. Noen omganger med plenklipper også nå, så blir det nok bra :). Er fortsatt litt spent på om løkene jeg satte ned i høst har tenkt å dukke opp... enda ser jeg ikke tegn til liv, men...

For en deilig dag, forresten :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Jeg fant kameraladeren min! Og kameraet. Så nå blir det lading.

Så har jeg klippet klørne til Kamar. Han er seriøst den enkleste hunden jeg har hatt når det gjelder kloklipp. Ser ut som om han koser seg skikkelig der han ligger og tilbyr meg labb etter labb. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj?

Vet ikke, kanskje jeg analyserer for mye? Bøy-tøy-press-vri-massere gir ingen reaksjoner. Så jeg vurderer en sykkeltur bare for å se om jeg da ser noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidenes rydde og vaske dag idag.

Litt herlig med alt som er gjort. Det blir jo støvsugt å vasket over gulvene her hver dag, pga antall hund - men djises så mye lort som gjemmer seg i sprekkene i flisene. Det var rett å slett KVALMT hvor mye dritt jeg fant her å der (dørhåndtak, just sayin, NASTY) med dampvaskeren. Når jeg ser hvor mye dritt det finnes i rom vi knapt bruker, lurer jeg på hvor mye dritt folk uten dampvasker faktisk lever i uten å vite det jeg :P

Nå - stelle seg å reise ut :) God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, kanskje jeg analyserer for mye? Bøy-tøy-press-vri-massere gir ingen reaksjoner. Så jeg vurderer en sykkeltur bare for å se om jeg da ser noe.

Jeg stemmer for overanalysering :aww:. :P

Når jeg ser hvor mye dritt det finnes i rom vi knapt bruker, lurer jeg på hvor mye dritt folk uten dampvasker faktisk lever i uten å vite det jeg :P

Myyyye, I tell you :aww:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah en time under dyna med hottie som varmepute på den vonde siden = fin igjen. :ahappy: Veldig deilig med hunder som syns det er helt greit å gå å legge seg i senga når som helst bare fordi jeg er sliten. De gadd ikke byr seg om at bonden gikk ut engang.

Og jeg har skikkelig søndagsfølelse i dag. Helt sikker på at det er søndag i dag. Hvorfor det tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! :wub: gange tusen! Møtte en 8 uker gammel sheltievalp på vei til butikken, og jeg fikk lov til å kose med den :wub: noe så lite, mykt og rampete! Har aldri hatt så liten valp jeg, Casper var jo 12 uker nesten da jeg hentet ham.

Nå drikker jeg gin på tom mage, muligens ikke så lurt. Også skal jeg spise ferdigpizza. Heller ikke så bra. Men men etter dette anstrengende døgnet later jeg som det er fortjent.

Ps. gulvet mitt er så rent nå! Det knaser ikke under føttene lenger :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og vurderer mulige oppdrettere for en hund til, det er langt frem i tid, men gøy å titte :aww:

Men en av de som per nå stiller sterkt fikk et lite kakk etter en lang diskusjon om hvor bra dyretolkning på er facebookgruppa deres :lol: Nei ok, det har vel ikke noe å si på hundene, men :lol:

Sånn hypotetisk sett, hvis man skal hente valp helt sør i Sverige, ville dere 1) kjørt 11-12 timer til Trondheim (pluss pauser), 2) kjørt til Stockholm (6 timer + pauser) og flydd til Trondheim, 3) kjørt til Oslo (6 timer + pauser), også fly til Trondheim? København er nok nærmeste flyplass, men det blir vel litt knot, eller? Derfra går det jo direktefly til Trondheim. Mamma og pappa bor i Osloområdet, så der ville vi kunne hatt en overnatting og delt opp kjøringa, ihvertfall :)

Huff, slutt å drøm nå, dette er mange år til, men :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn hypotetisk sett, hvis man skal hente valp helt sør i Sverige, ville dere 1) kjørt 11-12 timer til Trondheim (pluss pauser), 2) kjørt til Stockholm (6 timer + pauser) og flydd til Trondheim, 3) kjørt til Oslo (6 timer + pauser), også fly til Trondheim? København er nok nærmeste flyplass, men det blir vel litt knot, eller? Derfra går det jo direktefly til Trondheim. Mamma og pappa bor i Osloområdet, så der ville vi kunne hatt en overnatting og delt opp kjøringa, ihvertfall :)

Kjørt opp ned Trondheim.

Hjemme fra en langtur med hundene, det var godt kjente jeg :) Litt lei dag idag, men pff. Ta seg sammen litt!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil jo ikke ha en hund til.. Jeg har jo tilbudt :lol:

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Å få tilbudet om en rottweiler er liksom ikke det samme :P

Jeg gikk fra tre til en på ei uke. Før det så tenkte jeg at det hadde vært godt med bare to hunder, og kanskje til og med en... Når det ble som det ble, så kjøpte jeg hund nr to etter noen måneder. Nå som jeg har to så synes jeg at jeg har minst en halv hund for mye :P

Jeg har alltid dårlig samvittighet for at de kunne fått mer trening og tur, og ikke minst hvem jeg skal priotere til hva osv. :)

Jeg hadde ikke dårlig samvittighet når jeg hadde to, det bare "irriterte" meg litt at det automatisk ble mindre trening. De gullgode 5minuttersøktene forsvant. (Når man lager middag feks) ;)

Du, det er mye mer jobb med mann enn det er med hund altså :aww:

Haha, det er jo et poeng det også! ;)

Akkurat nå er jeg litt stressa, for alle øvelsene til klasse 1 har sittet greit lenge, men nå som jeg har meldt på stevne skal det begynne og gå galt da :gaah: Jeg har nok med og være nervøs for om bikkja holder seg i ringen i mellom øvelsene, trenger ikke sånne overaskelser nå.. Men hun er fin ellers da og i dag har vi funnet den ultimate belønninga, fotball :D

Skal du stille neste helg på Øra? :) Er jo typisk at det kødder seg til rett før man skal stille :/

Du har også fått tilbud om pinnedyr også, vrangskjor! -_-

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og vurderer mulige oppdrettere for en hund til, det er langt frem i tid, men gøy å titte :aww:

Men en av de som per nå stiller sterkt fikk et lite kakk etter en lang diskusjon om hvor bra dyretolkning på er facebookgruppa deres :lol: Nei ok, det har vel ikke noe å si på hundene, men :lol:

Sånn hypotetisk sett, hvis man skal hente valp helt sør i Sverige, ville dere 1) kjørt 11-12 timer til Trondheim (pluss pauser), 2) kjørt til Stockholm (6 timer + pauser) og flydd til Trondheim, 3) kjørt til Oslo (6 timer + pauser), også fly til Trondheim? København er nok nærmeste flyplass, men det blir vel litt knot, eller? Derfra går det jo direktefly til Trondheim. Mamma og pappa bor i Osloområdet, så der ville vi kunne hatt en overnatting og delt opp kjøringa, ihvertfall :)

Huff, slutt å drøm nå, dette er mange år til, men :lol:

Valpvalpvalpvalpvalpvalpvalpvalpvalpvalpvalpvalpvalpvalpvalp :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...