Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

Guest Michellus

Nå vettu, nå er jeg GLAD :D

Dere vet den libresse reklamen som går på tv? Der hun ene vinner en billett til New York i tampongpakka hennes? Vel, så glad er jeg nå.

Jeg fant stamtavla :banana: Den la "rett foran meg" i bokhylla :D Da blir det MH!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

....driver valpen til Jeanette å går på bordet igjen :aww:

:lol: De valpene til Jeanette har visst et eget gå-på-bordet-gen (er kanskje et seleksjonskriterium for Jeanette? Hva skal det genet være godt for Jeanette?) Shy flyr også på bordet innimellom - fremdeles - hun får ikke lov, har aldri fått lov - men gjør det allikevel!! Strider, lille englegutt, gjorde aldri slikt han!

Igår var Shy og jeg på valpekurs hos Gråtass. OK, Shy er kanskje litt gammel for slikt egentlig, men fy det var helt suverent for sånne små jenter som bor på landet og mener de er verdens midtpunkt og som fryktelig gjerne ville hoie rundt med alt det festlige som var der på kurset, trenger sånn trening. Shy begynte sterkt med å voffe og voffe og voffe for hun ville mye heller hoie med folk og fe enn å trene, men det ble fikset på 1-2-3!! Og så kunne vi trene, og hun var så flink lille frø.. hun er sånt et morsomt lite troll,så søt (men Gråtass sier at jeg skjemmer henne bort når jeg synes hun er så søt.. kan ikke skjønne hva hun mener med det.. :P )

Strider var med og lå i bilen, men på ettermiddagen ble han dårlig i bilen.. først så hadde han spydd, så ut med Strider og rydde opp, legge nytt underlag i bilburet og tørke opp. Inn med Strider. Jeg hørte han pep en masse i bilen etterpå, tenkte at ikke søren skulle han få noe respons på masing - istedenfor å tenke over at han piper aldri i bil - for han hadde hatt diare han, stakkars lille brune fnutt. Helt fortvilt var han og så desperat. Da var det å ordne best mulig igjen.. Og det stank i bilen. Måtte vaske en masse da vi kom hjem.

Strider fortsatte å ha diare utover kvelden, og så ble han bedre. Men da hadde Shy satt igang med diare også.. vi har studert utvikling av nattetemperatur inatt vi, vært ute jeg vet ikke hvor mange ganger. Sukk. Da ble det ikke noe kurs idag :( Innmari diare men det ser ikke ut å påvirke biskene, de er i storform og Shy er kjempe kjempe kjempe sulten sier hun, hun skal få litt ris og fiskepudding etterpå. Men så kjipt med kursdagen (Gråtass sier jeg kan få være med på en annen dag senere isteden - men det er jo ikke nå) Vel, da får jeg pusle med frø og planter idag da.. vi får ikke varmeovnen i drivhuset til å varme, den går bare på aircondition den.. snerr. Skulle hatt ut de der plantene før de blir for lange og pistrete. Og så håper jeg gubben tar oppvasken slik han sier han skal, men som han ikke gjør mine til..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: De valpene til Jeanette har visst et eget gå-på-bordet-gen (er kanskje et seleksjonskriterium for Jeanette? Hva skal det genet være godt for Jeanette?) Shy flyr også på bordet innimellom - fremdeles - hun får ikke lov, har aldri fått lov - men gjør det allikevel!! Strider, lille englegutt, gjorde aldri slikt han!

Skal ikke snakke om at Talli tok raskeste vei til det hun ville til i mange-mange år :innocent:

...lurer jeg litt på hvordan ett land kan gjøre unntak fra egen grunnlov. Hva er poenget med den da liksom :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: De valpene til Jeanette har visst et eget gå-på-bordet-gen (er kanskje et seleksjonskriterium for Jeanette? Hva skal det genet være godt for Jeanette?) Shy flyr også på bordet innimellom - fremdeles - hun får ikke lov, har aldri fått lov - men gjør det allikevel!! Strider, lille englegutt, gjorde aldri slikt han!

Igår var Shy og jeg på valpekurs hos Gråtass. OK, Shy er kanskje litt gammel for slikt egentlig, men fy det var helt suverent for sånne små jenter som bor på landet og mener de er verdens midtpunkt og som fryktelig gjerne ville hoie rundt med alt det festlige som var der på kurset, trenger sånn trening. Shy begynte sterkt med å voffe og voffe og voffe for hun ville mye heller hoie med folk og fe enn å trene, men det ble fikset på 1-2-3!! Og så kunne vi trene, og hun var så flink lille frø.. hun er sånt et morsomt lite troll,så søt (men Gråtass sier at jeg skjemmer henne bort når jeg synes hun er så søt.. kan ikke skjønne hva hun mener med det.. :P )

Strider var med og lå i bilen, men på ettermiddagen ble han dårlig i bilen.. først så hadde han spydd, så ut med Strider og rydde opp, legge nytt underlag i bilburet og tørke opp. Inn med Strider. Jeg hørte han pep en masse i bilen etterpå, tenkte at ikke søren skulle han få noe respons på masing - istedenfor å tenke over at han piper aldri i bil - for han hadde hatt diare han, stakkars lille brune fnutt. Helt fortvilt var han og så desperat. Da var det å ordne best mulig igjen.. Og det stank i bilen. Måtte vaske en masse da vi kom hjem.

Strider fortsatte å ha diare utover kvelden, og så ble han bedre. Men da hadde Shy satt igang med diare også.. vi har studert utvikling av nattetemperatur inatt vi, vært ute jeg vet ikke hvor mange ganger. Sukk. Da ble det ikke noe kurs idag :( Innmari diare men det ser ikke ut å påvirke biskene, de er i storform og Shy er kjempe kjempe kjempe sulten sier hun, hun skal få litt ris og fiskepudding etterpå. Men så kjipt med kursdagen (Gråtass sier jeg kan få være med på en annen dag senere isteden - men det er jo ikke nå) Vel, da får jeg pusle med frø og planter idag da.. vi får ikke varmeovnen i drivhuset til å varme, den går bare på aircondition den.. snerr. Skulle hatt ut de der plantene før de blir for lange og pistrete. Og så håper jeg gubben tar oppvasken slik han sier han skal, men som han ikke gjør mine til..

:lol:

Harly gikk heller ikke på bordet, men han hoppet over det for å få kortest mulig vei opp i sofaen ganske lenge... :P

Flink liten Shy! Og god bedring til Strider! :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal Willy få årets første spor!!! Tipper han blir sjokkskadd :aww:. Blir nok litt hagepusling og sånt i dag også - også burde jeg vasket bilen innvendig, men alle slike burder er jo til for å utsettes, sant? :aww:.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå synes jeg søndagsmorninger er treige. Jeg burde hatt mer ro-trening jeg. Synes jo i teorien at rolige morgener uten noe på planen høres deilig ut, men når de kommer blir jeg bare rastløs.

Får vel komme meg ut på tur når kjæresten har dratt og kanskje vaske bil etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal Leo også :D akkurat tatt opp blod og rådyrklov fra frysern.

Her er det bare menneskespor da - og det ble bare et kort spor (knappe 500 m), for det var litt mye snø inni skogen ennå gitt, også er jeg ikke direkte lommekjent i denne skogen ennå, så jeg bomma litt på opplegget *ler*. Jaja, det er vel bedre enn ingenting :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare menneskespor da - og det ble bare et kort spor (knappe 500 m), for det var litt mye snø inni skogen ennå gitt, også er jeg ikke direkte lommekjent i denne skogen ennå, så jeg bomma litt på opplegget *ler*. Jaja, det er vel bedre enn ingenting :).

Bedre enn ingen ting er det! :)

Har ikke lært å gå menneskespor enda vi, kanskje prøve ut det engang også, Leo synes sikkert det er gøy også, han digger blodspor i hvertfall :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en crappy natt med en kranglete mage igjen. Burde ta med meg Nora ut på tur, det er sånn halvfint vær, men jeg fryser bare jeg stikker tåa utenfor dyna, så jeg tror jeg drøyer det litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter, is er delikatesse! Det er stooor forskjell på is! Jeg anbefaler forøvrig Phish Food fra B&J :D Is er namnam, men Ben&Jerrys er himmelen :D Og smartingen som fant på å putte kakedeig i isen burde vært adlet :drool: Det er det jeg mistenker også, og det skal posten få vite om! Bra! Sniker som stjeler andres post skulle hatt deng :sint_01: Passer vel her inne :whistle: Jeg har en snikende mistanke om at jeg burde være glad jeg har en gammel nokia som ikke har internett eller andre fancy egenskaper :lol::lol:
Det burde du være, i følge casper. Han fikk jo ikke lagt seg igårkveld fordi jeg bare måtte gjøre dagens utfordring på temple run kl to på natten … Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en crappy natt med en kranglete mage igjen. Burde ta med meg Nora ut på tur, det er sånn halvfint vær, men jeg fryser bare jeg stikker tåa utenfor dyna, så jeg tror jeg drøyer det litt.

Tilfeldig quote, men æsj håper det bedrer seg utover!

Skulle bare si at jeg har sendt deg pm, som det ikke så ut som du hadde sett. :)

(Måtte inn å sjekke om jeg hadde klart å sende den.)

Igår hadde vi besøk og var på besøk. Idag skal vi på besøk igjen. Og imorgen. Sosialt å ha baby gitt. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bikkjene morgentrimmet. Oppdaget at det var NRO i hele skauen og parkert langs hele banen "min". Men da får jentene pause etter nesten 7 km sykkeltur. Endelig er grusveiene mine bare nok, bare skauen igjen :jump: Så ble det spa etterpå pga all gjørmen og grusen. Spa består av spylerslange, føner og BOT dekken :lol:

Nå skal jeg faktisk prøve noe helt nytt for meg: LiveGym. For en 50 lapp er det verdt ett forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig jogget før kl 12! Sola skinner, så tenkte å ta med meg bøkene ut i parken og lese til eksamen :ahappy:

Med så mange Ben & Jerry-fans her så bør jeg vel ikke nevne at butikken her har tilbud på B&J? En halv liter is koster litt over et pund eller noe sånt. :lol:

Og det som er enda bedre er at tesco/asda/sainsburys rullerer på tilbud :drool:

601764_502629653137871_1300462018_n.jpg

:lol:

Herlig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justin Bieber sier "never say never", sant. Det er helt korrekt. Jeg skulle overhodet ikke ut i går, men plutselig fikk jeg tilbud om en konsertbillett til halv pris og vips var klokka blitt halv fire og jeg satt på et nach med massevis av trøndere og hørte på Elvis mens jeg drakk Slush med hjemmebrent i. Ås. :heart::lol: Formen i dag er upåklagelig. Deilig! Om en tre kvarter eller så skal Geo og jeg sykle inn til sentrum for å ta toget inn til Oslo. Der skal vi trene lydighet med Maria, også lurer jeg på om jeg skal høre om ikke søsteren og svogeren min har lyst på besøk i kveldinga. Da blir det det i stedet for skolearbeid i så fall, men man kan jo ikke være fornuftig hele tiden heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...