Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Blitt hekta på E-bay :| Hva lønner seg å kjøpe der? Kjøpt masse billige klær til nå. Tights til 10 kroner, hollistergenser til 100 kr osv :D

sitter der selv og leter etter litt av hvert, funnet bikini jeg vil ha, men, jobbpcn nekter å logge meg inn der, så jeg må sende alle linkene på mail til meg selv også bestille hjemme.. :( Veldig kjipt når jeg har lyst å handle NÅ!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt hekta på E-bay :| Hva lønner seg å kjøpe der? Kjøpt masse billige klær til nå. Tights til 10 kroner, hollistergenser til 100 kr osv :D

Med mindre det ikke er noe du har bruk for, så lønner det seg vel strengt tatt ikke å kjøpe noe :P.

Nå skal jeg lage aukar til å ha i kjøttsuppa mi :D.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter der selv og leter etter litt av hvert, funnet bikini jeg vil ha, men, jobbpcn nekter å logge meg inn der, så jeg må sende alle linkene på mail til meg selv også bestille hjemme.. :( Veldig kjipt når jeg har lyst å handle NÅ!

Bruk E-bay appen :)

Pim spiste opp silikon-BHen min (eller hva det heter, slike stoppløse BHer med lim som man har under kjoler) for noen dager siden. Bestilte identisk til 20 kroner :P På Nelly kostet den 200.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk E-bay appen :)

Pim spiste opp silikon-BHen min (eller hva det heter, slike stoppløse BHer med lim som man har under kjoler) for noen dager siden. Bestilte identisk til 20 kroner :P På Nelly kostet den 200.

Fikk plutselig til å logge meg inn allikevel, hjelper visst å taste riktig passord :lol:

Så nå har jeg kjøpt meg tre bikinier, 31 kr. stk. samme bikini, bare i forskjellig farger :lol: håper den er fin!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en pakke fra en god venninne i Norge i posten. Da jeg åpnet den stusset jeg over innholdet, og lurte på om min venninne kødda med meg, eller om hun ikke kjenner meg bedre?? Innholdet var bl.a. papirer om medlemskap i wildlife trust something, men i en annens navn, med adresse i Iran forøvrig :icon_confused: Videre lå det bankutskrifter i enda en annens navn (Indisk) :blink: Det var heller ikke noe kort eller noenting for å forklare "gaven". Jeg ble mistenkelig da jeg så at boksen var revnet og teipet igjen :fear: Men høflig som jeg er turte jeg ikke å konfrontere venninnen min i tilfellet hun hadde en lur forklaring til meg. Så jeg takket pent for gaven på fb, og sa at hun måtte forklare hvem denne iraneren var :twitch: Da fikk jeg bekreftet mistanken, hun hadde nemlig ikke sent noen bok eller noe av det andre som var i pakken! Hun hadde sent med "en smak av Norge" med norsk godis og brunost +++ hun :flowers: Noen har altså revet opp pakken, fjernet alt innhold, inkludert et langt brev, og stappa inn disse papirene. Hvorfor ta seg bryet med det når man stjeler noe :sint_01: Dette skal både posten og tollvesnet få høre om :thumbsdown:

I alle dager :blink:

Jeg fikk forøvrig også frastjålet post når jeg bodde i England, kjempeirriterende :sint_01:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fluer derimot, fluer.... Talte over 30 dævve fluer på gulvet oppe i andre etasje her om dagen... De hadde kommet dit på 1,5 uke :x

Joda, det er det en hel del av - men de er jeg ikke redd. :P

Multisitat fungerer IKKE over flere sider.

Lola: Det har hendt at jeg har sprayet permetrin i støvsugerslangen før jeg har satt vekk støvsugeren, bare for å være kjip. :P Antakeligvis ikke helt brannsikkert, da. *host*

Jeg må få kjøpt en rull med myggnetting og få lagd en ramme, nytter ikke med påklistra når man har katter som gjerne vil inn og ut.

..har jeg vært og handla, sånn plutselig. Jeg kjøpte IS! Jepp, det er vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg grovstøvsuget her, og kommet frem til at nei, bruk av tørrmopp kan ikke erstatte støvsuger! Så selv om det var edderkopper som drev meg til dette var det da iallefall godt for noe. Ser fortsatt ****** ut her da, skulle ikke tro jeg hadde vasket på månedsvis. Men det har jeg, går over med flere mopper flere ganger i uken, så det er aldri gammel skitt. Kan skylde meg selv som tramper inn med sko, og av og til ikke gidder tørke av Casper.

Edit: Argyr, ja det tenkte jeg og på, at det kanskje ikke er helt brannsikkert :lol: men jeg kommer iallefall til å feste en plastpose med strikk rundt røret hvis jeg suger opp en levende edderkopp.

Hittil har jeg skremt frem to stk, en på do og en i gangen, men de var så små at jeg ikke fikk panikk. Er de store som gjør det for meg, når man ser detaljer er de for store! Men tenker at det er et normalt funn når man rydder.... har ikke kommet over noen reir iallefall :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener setningen var "synlig upigmentert blinkhinne hos hund". Det var i hvert fall den tematikken.

Jeg fant aldri noe eksempel, men jeg hadde vel tålmodighet på lengde med en Belieber fem minutter etter at konserten skulle ha startet.

Kanskje jeg har synlig upigmentert blinkhinne fra hund nå? For noen logra hele ræva oppi øyet mitt, og det svir, kjenner jeg. Jeg begynte å snufse litt fordi jeg leste ei innmari trist novelle, og da kom jo Lykkeliten for å trøste. Den er god, det skal hun ha. Selv om hun ikke har bakpartskontroll så nærme øyet mitt.

Da kom den vel opp fordi jeg har drevet og skrevet om øyesykdommer på hund, tenker jeg :) Og hunder burde ikke få logre når de trøster folk :aww:

Men nå kan jeg ikke slappe av. Stamtavle og vaksinasjonskort skal finnes og det må finnes i DAG. Vi skal gå MH om en uke i dag, og jeg vil ha alt i orden nå kjenner jeg. Så lurer jeg også på om jeg enten har blinksa helt, eller skal Belgerpia være figurant på MHen min?

Så vidt jeg veit, skal vel Belgerpia være testleder på MH'en din, men jeg skal være figurant :P

Nei jeg har en sånn nedre smertegrense på 23 kg, kan strekke meg til 20, men det er vell liten sjanse for og finne kelpie tispe på 20 kg. Men digger Kelpie ellers da, derfor det irriterer meg at de ikke kan komme i liiit større utgave ..

:lol: Med den nedre smertegrensa di, kunne du bare så vidt hatt alaska huskyen jeg hadde, han veide vel 24 kg på sitt tyngste. Norrisen veier rett under 20 kg :P

.. Har jeg kommet hjem fra besøk hos bestefar. Norris har vært besøkshund, fy søren så innmari grei hun er å ha med seg rundt, altså. Jeg liker hunden min jeg :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

417960_10151616090710833_660382160_n.jpg

Jeg har gått inn i mørket og kjøpt meg flexi. Raksha sa de hadde kaker der. Kan dere tilgi?

Satt faktisk og spiste kjeks da jeg så bildet, og hadde akkurat vært på tur med kasko i flexie. :lol:

Dagens innkjøp! Mamma har alltid ønsket å kjøpe støvsuger til meg, så nå fikk hun lov. Hun syntes den var for billig da... men elkjøpmannen sa den var bra, 1500 er jo midt på treet egentlig, og den har hepa 12 filter. og jeg måtte uansett opp i nærmere 6000 hvis jeg skulle ha en som lukket seg, og holdt edderkoppene inne. Så jeg tror jeg skal forsøke å drepe så godt jeg kan før jeg støvsuger opp. Er absolutt mot min natur, jeg har stort sett klart å ta dem i glass isteden, men nå kjenner jeg faktisk at jeg ikke tåler mer. En god ting er iallefall at jeg har mistet matlysten totalt nå, trengte en slankekur uansett. Akkurat nå ønsker jeg meg en leilighet i 5.etasje :lol:

7a826766a9b611e2816b22000a9f17df_7.jpg

Forresten, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i slik borrelåsteip og myggnetting som man fester rundt vinduet? Merket heter Tess. Har kjøpt på byggmakker (eller var det byggmax) tidligere, men da jeg var å spurte i denne byen hadde de ikke. Glemte å spørre på jernia da jeg var der, det kunne jo vært de hadde... men ja, noen som vet hva jeg mener?

Jernia har jeg kjøpt på hvertfall :)

Vaskemaskina til svigers tok kvelden gitt, så nå har vi bytta vaskemaskin, vaskemaskiner er gudsjammerlig tungt, spesielt når det er pumpa som er ødelagt såden ikke pumper ut selv. :aww: Svigerfar stakkars, ville ikke at jeg skulle løfte og dytte (måtte ha ut tørketrommel) men er jo ikke noe bedre at han gjør det med vonde stive utbytta hofter og et kne som går i vranglås. Så nå kjefter bekkenet på meg, men vi får i det minste vaska klær.

Åh nå sitter basenjien og skjelver foran meg :( Stakkars er magesyk han. *tusle ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucy, Grand Danoisen, er syk :unsure: så i mårra er det dyrelegen for å ta blodprøver. Jeg mistenker at det er krefta som er tilbake, dog jeg ikke vil tenke det verste. Hun er slapp, hakker plutselig tenner, bruker å bli verre utover dagen, leker ikke med de andre lenger og holder seg inntil meg hele tiden. Sover med en gang hun får sjangsen.

Samtidig skal jeg inn med Lorrie, da tannkjøttet til Lorrie er helt lys, lys, lys rosa som grenser til hvit og tunga hennes var nesten hvit. Hun peser hele tiden, 24/7 uavhengig om det er varmt eller kaldt så dyrelegen min vil sjekke røde blodlegemer og om hun hr lite oxygen i kroppen. Noe skal det da alltid være :/

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp MMS av pappa med et bilde av en Corona-flaske med en limebit oppi og et litt smådesperat spørsmål: "Skal man drikke av flaska eller av glass når man er på restaurant?" :lol: Pappa er så søt. :heart:

Nå skal jeg ta en kjapp dusj, så skal jeg etter hvert på vors. Med meg har jeg saftflaska mi. Kommer til å ta helt av i dag altså. :lol: Jeg er så glad for at jeg bestemte meg for å ikke dra ut i dag!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra trening. Jentene var flinke, men fy søren så slitsomt å trene der vi var!!! Hørte jo ikke en dritt hva vi sa til hverandre mer eller mindre, og bare støy fra E6. Plassen vi hadde planer om å trene på var opptatt, antakelig litt pga at vi måtte møtes så seint... Og da har jo alt blitt stress for å rekke hjem til besøket kommer også. Så jeg har fått handlet, men ikke gjort husarbeidet jeg planla... Godt jeg ikke har planer om å servere romantisk middag med levende lys på en saufell foran min ikke-eksisterende peis da. :lol:

(skrive over siden jeg ikke får skrive under. :P )

Men altså??? Mener du at ting på TV ikke er sant??? Som alle disse talk showene, wrestling, at mennesker kan fly og slike ting??? :cry:

Nå skal du høre her, unge mann... NOen har lurt deg :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte om gigantiske edderkopper i natt og mistenker at det har noe å gjøre med det jeg leste rett før jeg postet nattaposten min her :P .

Åååå.

Er forelska oppetter ørene, sola skinner, fest i kveld..... hva kan en klage på! :wub: .

Hipp hurraaa så koselig å lese! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...