Artemis Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Tenk at Nevø har vært så liten. "Onkel, vent på meg!" 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Etter en litt dritt dag med kraftig forkjølelse, litt traffikale problemer til jobb, snøvær (!!!) , krangling med hovedkontoret , jobbing UTE i snøværet i flere timer og generelt blææææh , har dagen tatt seg opp. Min kjære kom hjem med urtete og Nemiblad til meg, og sendte meg i badekaret med begge deler i mens han lagde en helt fantastisk middag til meg. He's a keeper 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Steinar Balken (er det de han heter, tro?) er veldig hyggelig med både handler og hund i alle fall. Hvaaaa!?!?!? Dere skal jo ha Shiba? Steinar Balken er veldig alright ja! Jeg vil ha en ukomplisert hund Først må en av de 4 jeg har dø først da, tror 4 hunder holder en god stund jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Steinar Balken er veldig alright ja! Jeg vil ha en ukomplisert hund Først må en av de 4 jeg har dø først da, tror 4 hunder holder en god stund jeg Men hvorfor setter?? Ikke noe galt med settere altså, men det er jo veldig fjernt fra staff liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Jeg kunne funnet på å snudd og sykla etter ham, jeg Jepp. Ja det tror jeg faktisk jeg hadde gjort altså...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Sorry meg altså ,men jeg må bare få det ut: At det kan gå an å gjøre ting så forbasket vanskelig for alle. OMG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Da er begge jentene rene og pene (som om de aldri er pene...), halvtørre og med proteinkur i pelsen. Den ene lukter godt, og den andre ble vasket i Chris Christensen... Nå skal jeg spise potetgull mens stekeovnen blir varm, så jeg kan steke rundstykker til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Jeg fant akkurat ut at telefonen min hadde plastikk "klistremerke" over skjermen, og at mitt ripesikre glass faktisk ER ripefritt. Jøss, dritkult! (at telefonen er snart to år gammel trenger vi ikke nevne...) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Mest sannsynlig ingen flere Staffer, kanskje jeg ombestemmer meg senere men føles ikke sånn akkurat nå (ja, dritt lei ) Hvordan kan man bli LEI av staffer? Okei, nå har jeg bare en, og du 4. Men allikevel Jeg kunne bada i de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 I svartaste forbanna... Kvifor må folk på død og liv bruke motorsag sånn midt på ettermiddagen? :gaah: Eg som akkurat var sovna... Sa eg at eg HATAR å sove på dagen? Og sa eg ? Eg meinte det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Steinar Balken er veldig alright ja! Jeg vil ha en ukomplisert hund Først må en av de 4 jeg har dø først da, tror 4 hunder holder en god stund jeg Mine shibaer er relativt ukompliserte altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 LOLA! http://imgur.com/gallery/sNSm89T Har faktisk aldri sett hvordan skuespillern som spiller V ser ut. Han var jo kjekk jo! Nå sitter jeg bare å ler av Imgur... Skal ut på joggetur snart! Og så trene styrke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Jeg er helt ødelagt om dagen og, sover glatt 9-10 timer mot vanelig 6.5-7.5, dessverre en vanelig reaksjon jeg har på allergimedisinene hvert år de første ukene etter oppstart. Det var ikke meningen å like innlegget ditt. Trykket feil. Jeg går ikke på noen medisiner. Men 9-10 timer kan jeg fint sove uansett, men jeg sover meg aldri forbi alarmen. Pollen er noe dritt altså. Våren skal jo være fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Det er ikke helt normalt, det forholdet mellom Tass og Lus... Utenfor kjøkkenvinduet: Neida, hun har ikke drept Tass. Bare passer på han. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Må jo skryte litt vel? Ble tagget i dette bildet i går, fineste lånehunden - endelig NUCH! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 har jeg bestillt meg en sånn 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Men hvorfor setter?? Ikke noe galt med settere altså, men det er jo veldig fjernt fra staff liksom Veldig fjernt Det blir nok helt sikkert ikke noen Setter, men ideen om en hund som man kan slippe løs og som er så vimsete at de kun er i sin egen verden er forlokkende Hvordan kan man bli LEI av staffer? Okei, nå har jeg bare en, og du 4. Men allikevel Jeg kunne bada i de. Når man har problemer med å finne mentalt sterke hunder med bra helse og fint utseende så gidder man vel ikke mer. Og jeg tror det bare kommer til å bli verre med åra. Mine shibaer er relativt ukompliserte altså. Alt er relativt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 LOLA! http://imgur.com/gallery/sNSm89T Har faktisk aldri sett hvordan skuespillern som spiller V ser ut. Han var jo kjekk jo! Nå sitter jeg bare å ler av Imgur... Skal ut på joggetur snart! Og så trene styrke.. *Flir* Jeg må le litt av alle kommentarene under bildet. "Sorry I didn't comment sooner...I got lost in his eyes." "Bellatrix has good taste in men." "VoIdemort! did you do something with your nose?" "I'd let him into my chamber of secrets, repeatedly." Ralph Fiennes er en velkjent skuespiller da. Men det bildet er nok tatt for ganske lenge siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Hmm... Det vart stille. Skal vi ta sjansen på at naboen er ferdig med motorsaga? Er det vits i å leggje seg att, når eg må opp att om to timar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Ralph Fiennes er en velkjent skuespiller da. Men det bildet er nok tatt for ganske lenge siden. Han, som en del menn, eldes da med stil. *sikle lett* (2008) (2012) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Har en sløv kattefrøken på medisiner på magen nå, måtte en tur til dyrlegen ho, ene del av ene pota hadde blitt dobbelt så stor som de andre.. Vondt sa hun, skikkelig vondt! Hadde fått stikkskade som var blitt betent og full av verk stakkar.. Renset nå, og medisiner en uke Lapphund valp på tangerud dampen <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Han, som en del menn, eldes da med stil. *sikle lett* (2008) (2012) Tja... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Joda, altså, min samboer kan se ut som en dass han og, men jeg trekker stort sett ikke fram de minnene når jeg tenker på hvor kjekk han er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Joda, altså, min samboer kan se ut som en dass han og, men jeg trekker stort sett ikke fram de minnene når jeg tenker på hvor kjekk han er Spørs om Lola liker at vi diskuterer hvor kjekk VoIdemort er. Hun vil vel ha ham for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 11. April 2013 Rapporter Share Skrevet 11. April 2013 Veldig fjernt Det blir nok helt sikkert ikke noen Setter, men ideen om en hund som man kan slippe løs og som er så vimsete at de kun er i sin egen verden er forlokkende Når man har problemer med å finne mentalt sterke hunder med bra helse og fint utseende så gidder man vel ikke mer. Og jeg tror det bare kommer til å bli verre med åra. Du vet at setter er en jakthund sant? Og til det andre: Need I say more? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts