Benedicte Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 SEEE! ENDELIG har Mattilsynet gjort det enkelt å finne regler for inn og utreise med dyr. http://www.mattilsynet.no/dyr_og_dyrehold/reise_med_kjaledyr/hund_katt_ilder_til_norge/# 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 For å gjøre stemningen litt søtere De beste av de beste. Mia med mamma Choco slapper av en tirsdags morgen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Min først tanke - hvorfor gjorde jeg aldri det her 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Leo gir ikke slipp på vinteren! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Beklager om jeg har delt denne før, men den er så grotesk at gjentakelse går helt fint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Men det er jo bare å utsette problemet da. Ene eller annen gang må du gjennom sølehelvete liksom Men om vinteren varer sånn ca fra oktober til mai-- så har man mange færre måneder med dritt og møkk, vøtt Syns halve sonen (hele om de vil) kan gå å ta seg en bolle. Så mye megging og surmuling, at det halve kunne vært nok... Her går personer som vanligvis svarer hyggelig og fornuftig, til å være så bitchy for den minste ting... Skulle tro det var noe i lufta som vi andre går glipp av... Det var faktisk ingen overraskelse at akkurat det kom fra deg For dine sjarmerende innlegg bidrar selvsagt til å høyne stemningen og øke trivselen . Kvitre, liksom... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Beklager om jeg har delt denne før, men den er så grotesk at gjentakelse går helt fint Auuuuuuuuuuuuuuuuu Hurra jeg er rik, eller blir det snart! Får igjen kr: 2815,- på skatten. Veldig glad for alt som går i +, jeg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 For dine sjarmerende innlegg bidrar selvsagt til å høyne stemningen og øke trivselen . Kvitre, liksom... Syns det var på sin plass, jeg (også veier jeg opp med litt glede og godt humør ellers, sånn bortsett fra å sitte å mugde(mugne?) dagen lang ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Strømmen gikk på jobben, så nå står vi ute og venter på at lyset kommer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Æsj, ser nå at en av bikkjene (antagelivis Talli) har prøvd å skrape på døren ut til gangen i går, men ikke så mye. Men altandøren har fått seg en runde selv om det ikke har gått igjennom lakken. Helt ny altandør og det irriterer meg litt, men samtidig får jeg bare enda mer dårlig samvittighet for hun har faktisk prøvd å komme seg ut der også i små panikk for å ikke drite inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Vi har et sted på tomta hvor det bare er buskas, type berbris, masse kvist og lignende. Der pleier jeg å hive bæsjen til Supra. Så i dag når hun bæsja, tok jeg spaden jeg pleier å bruke og kastet bæsjen, og ut av buskaset kom det en katt fykende :lol: 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Nå venter jeg på svar ang målene til en skittentøyskurv ( av alle ting..). Håper den har riktige mål, så vi kan handle inn det, også trenger vi nye gardiner. Da begynner ting å komme i orden, sånn bortsett fra noe vi selv ikke kan styre (hvor vanskelig kan det være å fikse et lite tak på badet liksom , eller få opp et par navneskilt?) Det blir så braaa Gleder meg til å bli offisielt samboer! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Herlighet som jeg også gleder meg til å bli offisielt samboer! Pendling og å leve i en koffert begynner jeg å bli veeeldig lei av! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Herlighet som jeg også gleder meg til å bli offisielt samboer! Pendling og å leve i en koffert begynner jeg å bli veeeldig lei av! Kommer ikke til å bli noe annerledes, enn at jeg slipper å kjøre til mine foreldre hver dag i ukedagene (for har jo omtrent bodd sammen fra starten av ). Men skal bli deilig uansett Du har litt lenger pendlevei Men du drar ikke frem og tilbake hver dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Det var vel ikke et stort sjokk at ingen på riksen har ringt meg tilbake gi dem et par dager til før jeg maser sånn ellers jobber jeg og får vel fortsette etter min lille surfepause, ikveld tror jeg jeg skal filme bakpartskontrollen til issi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Heldigvis bare -11 her! En stund til løvetannen og løvet spretter hos dere og kanskje... Men vi har nyyyydelig vært stort sett om dagen da, til bondens frustrasjon. Han mener vi bruker opp høytrykkene han har bestilt i sommer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 I dag var det faktisk ok å være hos fysioduden. Ikke så vondt, og så kan beinet bøyes 125 grader nå, og det er slettes ikke så verst, nemlig. Dessuten viste han meg et bilde han hadde tatt av sju spekkhoggere rett ved robåten hans nå i helga, det er ganske spektakulært! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Det var vel ikke et stort sjokk at ingen på riksen har ringt meg tilbake gi dem et par dager til før jeg maser sånn ellers jobber jeg og får vel fortsette etter min lille surfepause, ikveld tror jeg jeg skal filme bakpartskontrollen til issi Du skal ringe og mase, du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Kommer ikke til å bli noe annerledes, enn at jeg slipper å kjøre til mine foreldre hver dag i ukedagene (for har jo omtrent bodd sammen fra starten av ). Men skal bli deilig uansett Du har litt lenger pendlevei Men du drar ikke frem og tilbake hver dag? Åh, men deilig uansett da Nei, drar frem og tilbake et par ganger i uken, med to hunder på slep og alltid litt bagasje i tillegg (pc, ladere og småting). Dyrt er det også, så blir veldig deilig å slippe alt det der .... Skal jeg snart til tannlegen. Gulp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Jeg er skikkelig bortskjemt med greie hunder altså. Vi pleier normalt å gå en runde når vi står opp, sånn før jeg spiser frokost og får i gang resten av dagen. Men i dag hadde jeg så vondt i magen at de fikk bare tisse rett utenfor før vi gikk inn så jeg fikk spist. Det er INGEN tegn til masing eller hinting om at rutina er brutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Du skal ringe og mase, du kanskje *vondt i hodet* vurderer å heller dra til fastlegen og la han mase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Aro er 2 år i dag og jeg har fått en telefon fra en jobb jeg har søkt, og skal på intervju i neste uke Blir så spennende! Har forsåvidt ikke de store forventningene til å få jobben, men har iallefall blitt innkalt til intervju små gleder 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 A er en fin bokstav, særlig når det er fire av den 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crush Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Tror jeg må være veldig flink til å scrolle om dagen ejg siden ejg tydeligvis har gått glipp av flere dager med mugging Nå skal jeg rusle meg en tur på butikken - bare for å røre litt på meg og kjøpe litt frukt Jeg har heller ikke fått med meg noe av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 40 kilo hund i langline surret rundt mellom tommel og hånd som trakk i et hard røkk fordi det kom folk og hund gjør VONDT, bare nevner det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts