Chako Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 Krysser fingrene for søndag da;) Og at alt går bra:) Blir spennende å følge med her nå Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 1 Siter
Benedicte Skrevet 8. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 Er ikke mye elegant basenji igjen hvert fall Vi har kjent valpene sparke litt en stund, men i sted kjente vi begge et superspark! Det er virkelig liv inni der nå og jeg gleder meg sånn til å møte hele gjengen 5 Siter
SFX Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 Det ser nesten ut som om hun har fått strekkmerker! Jeg vet ikke om det er sjatteringer i rødfargen eller bildekvaliteten eller skygger, men hun ser ut som om hun har strekkmerker! 4 Siter
AnnikenK Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 Julen er over, så det er forseint med julegris nå Og jeg er sikker på at om Pim kunne lese det jeg skrev nå, ville hun blitt kjempefornærma - og ingen hund jeg noen gang har sett klarer å se så overlegen og indignert ut på bilder, som det Pim kan Masse lykke til med den forstående fødsel. Krysser fingrene for masse søte rynkebeibisser 3 Siter
Heidihj Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 Så spennende! Gleder meg til bilder av vidundrene! 1 Siter
TonjeM Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 Stakkars stakkars Pim.. uverdig er ordet! At en så elegant skapning kan ende opp som noe slikt 4 Siter
Shlush Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 oi :-D allerede!!! hun er jo nettopp parret jo :-P 1 Siter
Yodel Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 Guri, så søt hun er! Men trrooor jeg endrer tippingen min til søndag-mandag, sånn i utganspunktet. Tror ikke de kommer så tidlig som lørdag, da har nok tirs bedre odds- men alt kan jo skje. Dette er spennende! 2 Siter
MegaMarie Skrevet 8. Januar 2014 Rapporter Skrevet 8. Januar 2014 Hahaha, for en bolle! Ikke mye elegant, nei Jeg er superspent på disse 5 små som jeg tipper ligger inni der! Jeg tipper på 3 tisper og 2 hannhunder 1 tricolor hannhund. Kommer du til å bli fristet til å beholde noe selv? Siter
Benedicte Skrevet 9. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Januar 2014 Hahaha, for en bolle! Ikke mye elegant, nei Jeg er superspent på disse 5 små som jeg tipper ligger inni der! Jeg tipper på 3 tisper og 2 hannhunder 1 tricolor hannhund. Kommer du til å bli fristet til å beholde noe selv? Perfekt gjetting! Ja, jeg kommer garantert til å bli fristet. Jeg tipper jeg forelsker meg i en liten tispe og Anders i en liten hannhund, spesielt om det kommer tricolor Da må vi skrive kontrakt oss imellom på at ingen skal beholdes! Og skal jeg ha en basenji til så vil jeg ha en med Pim sin mentalitet! Jeg har aldri sett henne redd, selv ikke for det som enhver hund naturlig burde være redd for, hun mangler bare antennene til å forstå at ting kan være skummelt Og det hun virkelig bidrar positivt med til rasen er at hun ikke har noe hundeaggressjon ovenfor verken hannhunder eller tisper. Lille Pimmen 7 Siter
HHC Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Skrevet 9. Januar 2014 Blandingen av Pims herlige uttrykk og tjukkasmagen Lykke til! 1 Siter
Benedicte Skrevet 10. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Januar 2014 Takk! Temperaturen til Pim har de siste dagene variert fra 37,2-37,5, men også være nede i 36,7 for et par dager siden. Jeg tok akkurat temperaturen på henne og den er på 36,5. Jeg syns det høres fryktelig lavt ut, men det er jo ikke et stort dropp i den vanlige temperaturen hennes, og hun oppfører seg helt normalt... I dag er hun på dag 58. 1 Siter
Kiyomi Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Skrevet 10. Januar 2014 Takk! Temperaturen til Pim har de siste dagene variert fra 37,2-37,5, men også være nede i 36,7 for et par dager siden. Jeg tok akkurat temperaturen på henne og den er på 36,5. Jeg syns det høres fryktelig lavt ut, men det er jo ikke et stort dropp i den vanlige temperaturen hennes, og hun oppfører seg helt normalt... Kiyomi har liksom ikke hatt noe sånn kjempedropp noen av gangene om jeg husker rett (men jeg kan huske helt feil). Hun har i alle fall vært tilnærmet normal inntil pressriene begynner, ikke alle peser og stresser i oppblokking. Hurra for hunder som ikke leser boka. 1 Siter
Yodel Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Skrevet 10. Januar 2014 Takk! Temperaturen til Pim har de siste dagene variert fra 37,2-37,5, men også være nede i 36,7 for et par dager siden. Jeg tok akkurat temperaturen på henne og den er på 36,5. Jeg syns det høres fryktelig lavt ut, men det er jo ikke et stort dropp i den vanlige temperaturen hennes, og hun oppfører seg helt normalt... I dag er hun på dag 58. Basenjien er kjempevanskelig når det gjelder tempen! Som sagt var Jippi opp og ned mellom 36,4 og 36,9 i 3 dager før hun fødte. Det tryggeste tegnet er graving. Når oppblokkingen starter pleier de aller fleste å grave litt nå og da. Sjelden i starten, mer franatsik etterhvert. Unntaket her igjen er Jippi. Hun hadde ingen tydelige tempfall, ingen graving og plutselig var hun i gang. Men det KAN tyde på at fødselen kan skje i løpet av morgendagen 3 Siter
Benedicte Skrevet 11. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2014 Tempen hennes er opp... og ned... og opp... og ned. 36,7 nå. 6 Siter
Yodel Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Skrevet 11. Januar 2014 Tempen hennes er opp... og ned... og opp... og ned. 36,7 nå. Tydelig de siste dagen iallefall! Da river man seg i håret av den derre Jo-jo tempen! Siter
TonjeM Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Skrevet 11. Januar 2014 Basenjier asså.. kan ikke ha temperaturfall på normalt vis engang - så typisk dem!! *venter i spenning og forventning* 2 Siter
Toril Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Skrevet 11. Januar 2014 Den jo-jo tempen må være verdens koseligste mareritt . 4 Siter
Yodel Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Skrevet 11. Januar 2014 Jeg holder fortsatt en knapp på søndag- mandag (Med tirsdag som "reserve-tipp" ) Siter
Recommended Posts