Gå til innhold
Hundesonen.no

Pim sitt første kull - Valpene er her!


Benedicte
 Share

Recommended Posts

  • Svar 551
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

DREKTIG!!!! :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: Tok ultralyd i dag, og vi så minst 3-4 fosterblærer :Grin: :Grin: :Grin: :Grin: :Grin:

Da kan jeg endelig annonsere "mitt" første kull. Pim skal parres ved neste løpetid, og som basenjier flest løper hun bare èn gang i året, og det på vinterhalvåret. Men det er aldri for tidlig å anno

Posted Images

Røde/hvite OG tricolour...??? GUUUUUD....! Lykke til. Ultralyd tar vi rundt 6 uker etter paring, og røngten en uke før fødsel. Jeg er litt sånn "jeg håper det er mange inni der/ herregud hva om hun er skinndrektig/hjelpe meg, hvor skal vi plassere dem" *ler* :frantics::frantics::baby: -mulig det kun er meg som er hysterisk bestemor...hahaha!

Du hadde kledd en jodler! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så vanskelig det her. Man "ser" jo tegn hele tiden, og placeboeffekten er stor om dagen :lol:

Anders mente at Pim kanskje hadde fått litt større patter. Jeg var litt enig (eller lurte meg selv til å være enig!), men det er kanskje for tidlig å se slikt enda? Hun er to uker på vei i morgen.

Hun er også blitt større, men det er nok pga all maten hun får :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Hun er på ca dag 20 nå (dag 18 siden inseminering + 2 dager). Syns hun har noe større patter og hun har jo kastet opp. Det er vanskelig å si om hun har endret atferd ellers. Hun ligger opp ned i sofaen og snorker høylytt de fleste timene av døgnet, men det gjør hun forsåvidt alltid. Hun er ogå like leken utendørs og vil løpe raptus med Tia i hagen stadig vekk. Har ikke merket at hun har blitt mer kosete.

Må. Ta. Ultralyd. Snart. Kanskje jeg kan ta det på fredag? :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Hun er på ca dag 20 nå (dag 18 siden inseminering + 2 dager). Syns hun har noe større patter og hun har jo kastet opp. Det er vanskelig å si om hun har endret atferd ellers. Hun ligger opp ned i sofaen og snorker høylytt de fleste timene av døgnet, men det gjør hun forsåvidt alltid. Hun er ogå like leken utendørs og vil løpe raptus med Tia i hagen stadig vekk. Har ikke merket at hun har blitt mer kosete.

Må. Ta. Ultralyd. Snart. Kanskje jeg kan ta det på fredag? :icon_redface:

Det skal være mulig å se noe på fredag (det har vært mulig å konstatere drektighet så tidlig som 18 dager etter parring), men også mulig dere ikke ser noe, selvom det skulle være noe der.

Jeg har både opplevd å se noe så tidlig, samt å ikke se noe. Den gangen vi ikke så noe prøvde vi igjen en ukes tid senere og så 4 tydelige. Det kom 5 :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...