HHC Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Skrevet 16. Juni 2013 Påmeldingsfrist for oss som ikke vet så mye før det nærmer seg? Siter
Anette Skrevet 16. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juni 2013 Tja.... Ganske nære Jeg har leid stedet, dommere til begge deler er ordnet. Vet du at du kan meld på nå, usikker vent litt. Vi har vel som regel akseptert folk som vil gå i siste liten om vi har tid. Vi må nesten se når det nærmer seg. Siter
HHC Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Skrevet 17. Juni 2013 Tja... Ganske nære Jeg har leid stedet, dommere til begge deler er ordnet. Vet du at du kan meld på nå, usikker vent litt. Vi har vel som regel akseptert folk som vil gå i siste liten om vi har tid. Vi må nesten se når det nærmer seg. Blir nok i så fall matchshow, ingen fare for LP debut Skal heller bidra med å være sosial Siter
Anette Skrevet 17. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juni 2013 Blir nok i så fall matchshow, ingen fare for LP debut Skal heller bidra med å være sosial matchshow er det nok ikke så problem å stappe flere inn i Siter
Carro92 Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Skrevet 17. Juni 2013 Jeg hadde glemt av hele greiene, men er så usikker på om jeg skal gå LP rekrutt eller klasse 1, kunne jo liksom vært en mulighet for at vi hadde fått på plass alle momentene innen oktober liksom.. vanskelig valg detta... Siter
SandyEyeCandy Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Skrevet 17. Juni 2013 Haha, nå kom jeg på at vi kanskje burde begynne å trene litt. Hmmmm. Det er nesten så jeg har lyst å melde meg på... Tror dere Kuro og jeg får til å være klare til start i rekrutt i oktober, når vi såvidt har begynt å trene? Jeg har lyst til å være med, men jeg har ikke lyst til å trene. Da blir det litt problematisk, jeg syns nemlig ikke det er så gøy å starte bare for å få en 3.premie eller verre, ikke engang uoffisielt Så, om noen har litt treningslyst til overs, så er jeg veldig takknemlig for å få meg litt, altså Jeg har ikke trent noe enda. Sirkus Samurai flyter på sjarmen, vøtt. 1 Siter
Anette Skrevet 17. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juni 2013 Jeg hadde glemt av hele greiene, men er så usikker på om jeg skal gå LP rekrutt eller klasse 1, kunne jo liksom vært en mulighet for at vi hadde fått på plass alle momentene innen oktober liksom.. vanskelig valg detta... Det er fult mulig å endre klasse tett opptil altså Siter
Carro92 Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Skrevet 17. Juni 2013 Det er fult mulig å endre klasse tett opptil altså så bra! da bare melder jeg begge på i rekrutt, og om vi får trent no særlig og fått inn øvelsene til klasse 1 innen oktober, så bytter vi 1 Siter
Tinkie Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Skrevet 17. Juni 2013 Jeg har ikke trent noe enda. Sirkus Samurai flyter på sjarmen, vøtt. Kuro har ennå ikke skjønt hva utgangsstilling er for noe, så jeg tror vi hadde hatt et såre strev med å komme oss noe som helst vei Trippeltkommandering og lokking må til for å få få ham inn på riktig plass, og selv da skjønner han ikke helt hva vi driver med Siter
Kaja Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Skrevet 17. Juni 2013 Det er fult mulig å endre klasse tett opptil altså Kan man nedgradere også? Siter
sham Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Skrevet 17. Juni 2013 Da er jeg påmeldt og pengene er betalt inn (Kanskje jeg bytter klasse innen den tid hvis det er iorden) Siter
Anette Skrevet 17. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juni 2013 Kan man nedgradere også? haha,ja Siter
Anette Skrevet 4. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. August 2013 Poke poke! Nå nærmer det seg folkens! Siter
maysofie Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Lov å snike som tilskuer? Føler meg grønn ifht. til gjengen her i LP selv om vi har gått klasse 1., skumle, talentfulle, skjønne mennesker. Prestasjonsangst! Siter
Anette Skrevet 4. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. August 2013 Lov å snike som tilskuer? Føler meg grønn ifht. til gjengen her i LP selv om vi har gått klasse 1., skumle, talentfulle, skjønne mennesker. Prestasjonsangst! Ja:-) Vi har med mange som er heia gjeng og som bare er sosiale :-) Men det er bare å bli med, er uoffisiell og bare trivelig. Alle blir hedret. Første posten har link til påmelding ol. Dommer i match show og lp blir soniser også :-) Siter
maysofie Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Ja:-) Vi har med mange som er heia gjeng og som bare er sosiale :-) Men det er bare å bli med, er uoffisiell og bare trivelig. Alle blir hedret. Første posten har link til påmelding ol. Dommer i match show og lp blir soniser også :-) Kanskje vi prøver oss i rekrutt da(?). Problemet vårt på lydighetsstevner tidligere har vært settinga for Bonnie, så kanskje med belønning! Lov å melde seg på enda? Ok, grønn indeed, matchshow? Siter
Anette Skrevet 4. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. August 2013 Kanskje vi prøver oss i rekrutt da(?). Problemet vårt på lydighetsstevner tidligere har vært settinga for Bonnie, så kanskje med belønning! Lov å melde seg på enda? Ok, grønn indeed, matchshow? Påmelding går ikke ut før ganske nærme nei :-) bare å melde på! Er en ypperlig måte å få trent på. Du kan gå kl 1 og belønne underveis men da får du null i øvelsene. Matchshow er at to og to hunder vises mot hverandre, en går ut og en går videre. 1 Siter
Martine_Teddy Skrevet 7. August 2013 Rapporter Skrevet 7. August 2013 Er det for sent å melde på?? Siter
Anette Skrevet 7. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. August 2013 Er det for sent å melde på?? Nei 1 Siter
simira Skrevet 7. August 2013 Rapporter Skrevet 7. August 2013 Har notert i kalenderen men melder nok ikke på før ganske sent. Helsa er ustabil for tida, og jeg planlegger minst mulig i høst. Siter
Anette Skrevet 8. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2013 Vi vil melde oss av send pm så jeg har litt orden i alt greit å ha det skriftlig + i excel arkene mine Siter
Anette Skrevet 22. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 22. August 2013 Hopper litt opp og ned i tråden Dommer for matchshow er SFX. Dommer LP er Margrethe Dommer Rekrutt er AnetteH Premier blir fra Eiksmarka Hund og katt. Og vi jobber med flere sponsorer 1 Siter
Ane Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Kanskje jeg kan ta turen ned med Zenta.. HEIDIIII?Og hun kan gå matchshow isåfall. Og og og og, den hunden er til salgs altså, så jeg drar gjerne hjem alene! (Nora og Zenta er ikke gode nok venninner lengre til å være i hundegård uten tilsyn). Siter
Anette Skrevet 23. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2013 Kanskje jeg kan ta turen ned med Zenta.. HEIDIIII? Og hun kan gå matchshow isåfall. Og og og og, den hunden er til salgs altså, så jeg drar gjerne hjem alene! (Nora og Zenta er ikke gode nok venninner lengre til å være i hundegård uten tilsyn). Bare å komme :-) Heidi er påmeldt iallefall ;-) Siter
Recommended Posts