SaraSL Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Skrevet 19. Februar 2013 Min storebror sin heter Leah Min heter Freja Min onkel/tante sine hunder: Josi, Tanni, Kanja osv. (de driver med oppdrett) Siter
Janis Skrevet 20. Februar 2013 Rapporter Skrevet 20. Februar 2013 Nelly litt innflytelse fra barna i huset.... Siter
Raksha Skrevet 20. Februar 2013 Rapporter Skrevet 20. Februar 2013 Nåværende: Kasko Lupin Tass De to første har fått navn av meg. Tidligere: Rexie Rikke Aro Abby Kahlo ... Her på gården har det vært Varg, Grom og Bonzo før. Siter
Ine Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Skrevet 23. Februar 2013 Jentene våre heter Luna og Enya. Neste hund kommer ikke til å ha -a ending da det blir så likt. (Selv om det er lenge til, så har jeg tenkt på Gail og Pixy..) Eneste kriteriet mitt er at det er fire bokstaver i navnet. Kattene våre heter forøvrig Roxy og Ajax. I tillegg så liker jeg veldig godt korte navn med bare en stavelse, Ace, Chi, Key. Siter
Pingo Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Skrevet 23. Februar 2013 Tidligere: Kazan Blitz Amaz Nå: Csipisz(uttales Tsjippis) Anya Holder på å tenke på navn til nestemann.... Siter
Guest Gråtass Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Skrevet 23. Februar 2013 (endret) Tidligere hunder: Derec (irsk ulvehund) Foresight Derec Freska (schäfer) Bekkegårdens J-Freska Dilla (schäfer) Østrefjjells Darly Thyra (labrador) Plankebyens Ariane Thekla (schäfer) Ettellerannet Beauty Ekstra (Malinois) KNPV hund fra Belgia uten stamtavlenavn. Tyra (Malinois)Hyene as av Nangijala Saga (schäfer) Mi-jos Dis Kilie (schäfer) Pa-Schacks Kilie Nåværende hunder Pyh - Little Cross Pam/ Pam avhengig av hvilket register. Alva- Kruttlappen Alva Bri - Kruttlappen Bri Alle tre er bc Dilla het Darly- ble kjapt omdøpt. Thyra het Ariane- funker ikke for meg. Thekla het Beauty- sjangseløst. Derec, Freska, Kilie og Pyh kom med navn som kunne brukes Tyra, Alva og Bri har fått navn av meg som valper. Saga var forvert som bestemte navn, jeg likte stamtavlenavnet hennes best jeg- Dis. Neste hund har allerede navn, den må bare dukke opp i ett eller annet format.. Edit: skulle man ha med kennelnavn også.. oi oi, da må hukommelsen røskes litt i.. Legger de til. Edit2: Oi, så pinlig, glemte en hund jeg... Legge til Extra da, men hun het det da jeg kjøpte henne 4 mnd. Endret 23. Februar 2013 av Gråtass Siter
Siri Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Skrevet 23. Februar 2013 Nåværende: Willy - Li-Brie's Free Wheeler (briard) Tidligere: Babs - Mezzoforte Surprise (briard) Lotta - Torilsin Lois Lane (briard) Rudolf - Torilsin Gale Grieg (briard) Sara - Torilsin Cara (briard) Carlos - Blue Light Don Carlos (bedlingtonterrier) Canto - Little Black Canto of Rossanty (chihuahua) Leo - Lucky Leonardo of Rossanty (chihuahua) Tarzan - Frowning Pony of Rossanty (basenji) Siter
Guest Jonna Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Skrevet 23. Februar 2013 Tidligere og boende under samme tak som meg i lengre tid: Shani (Tibetansk Spaniel) Stevie (Tibetansk Spaniel) Bonnie (Sch) Leo (Labbis) Rastan (Sch) Ringo (Sch) Bastian (Toller) Rocko (Labbis) Eddy (Springer) Nåværende: Talli og Blaze begge er AK. Siter
Tavi Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Skrevet 23. Februar 2013 Har n堔avi (whippet) og Troika (border collie) . Ellers har min far en Senta (bc) . Har vokst opp med Raiko (gordon setter) , Pointy (pointer) , Yrja (gs) , Aya (blanding) , Nera (gs) , Hei (bc) , Zenta (bc) , Troya (bc) og Baby (gs) Siter
Guest Gråtass Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Skrevet 23. Februar 2013 Tidligere og boende under samme tak som meg i lengre tid: Rastan (Sch) Shit, må jeg ha med gubbens hunder og familiehundene også??!! Da blir det mye.. Jeg tror jeg holder meg til lista som er de jeg har hatt selv jeg.. Rastan Siter
Guest Ulla-Britt Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Skrevet 24. Februar 2013 Tidligere hunder: Simba (Buhund) Happy (BC-mix) Vesla (Husky/Laika-mix) Nå regjerer Ulla-Britt'n Siter
Sunlily Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Skrevet 24. Februar 2013 Hero og Nagini, menhar og hatt både en Rocky og en Leo. Hero fikk navnet sitt fordi han har en karakteristisk maske, og fordi han rett og slett kledde navnet Nagini er jo slangen i Harry Potter, og hittil har jeg ikke møtt på en annen hund som heter det litt gøy er det jo når folk spør, og de hører feil.. For av en eller annen grunn hører alle "Vagini", så derfor legger jeg alltid et ekstra trykk på "N" Forøvrig heter Hero "Saltlake Husky's Eling" og var fra et uværskull. Nagini heter "Chilja's Wagtail Lily" som da er det engelske navnet for linærle og lilje, med andre ord så var kullet stort sett bestående av en fugl og en lilje i navnet, unntatt Tigerlily så vidt jeg har forstått 1 Siter
Kaja Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Skrevet 24. Februar 2013 Tesh (Opertunity's Blue Right Away) og Raptus (bare registrert som Raptus, men vi fikk velge navn) er de jeg (vi) har valgt selv. Jeg liker navn "ingen andre" har. Acqua (Acrobatix Acqua Di Gio) ( uttales som aqua) og Rio (Catatau Itapuca) bor også her, spørs om de hadde hett det om jeg hadde bestemt:p acqua går under Kua da. Har hatt Cosmo (Bushongo Cosmo) Calita (Calibra på stamtavle) Bror sin hund heter Ronja (Hammergårdens 'Mazing Ronja) Siter
Lemen Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Skrevet 24. Februar 2013 Min nåværende hund heter Sølve - og på stamtavlen står det Escada Silver Sweetheart og begge navnene passer innmari bra synes jeg. Den forrige hunden min het Sophus - og vi fikk bestemme stamtavlenavnet som ble Sols Amazing Philosophus Siter
Imre Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Skrevet 24. Februar 2013 Her har vi hatt. Jimboy (blanding) Bullen - Moonhill's Just the Way I Am (LH Collie) Silver - Moonhill's Let's fall in Love (LH Collie, bodde bare hos oss en kort tid innen han flyttet til mine foreldre) Caro (Blanding) Caesar - Ceasar av Siwieto (Groenendael) Falco - Falco av Siwieto (Groenendael) Fidji - Fidji av Siwieto (bodde bare her en kort stund) Imre - Imre av Siwieto (Tervueren) Zorro - Bo Jalapeno av Nangijala (Groenendael) Nå har vi Heike - Knertebo's Palmas (Rottweiler) edit: skrivefeil Siter
Dunkereier Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Skrevet 26. Februar 2013 Har tidligere hatt: Kasper (pointer) Luke (pointer) Har nå Lyng (dunker) Siter
Guest Jonna Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Skrevet 26. Februar 2013 Shit, må jeg ha med gubbens hunder og familiehundene også??!! Da blir det mye.. Jeg tror jeg holder meg til lista som er de jeg har hatt selv jeg.. Rastan Dette var bare de jeg hadde mye med å gjøre. Også kjent som Rasatan når jeg var sinne på han Savner den sch iblandt altså. Siter
Guest janson Skrevet 27. Februar 2013 Rapporter Skrevet 27. Februar 2013 Vokste opp med Ida og Richie, begge labradorer, og i dag har jeg Mikke og Gneis, begge AK. Siter
Guest Belgerpia Skrevet 27. Februar 2013 Rapporter Skrevet 27. Februar 2013 Har hatt: Billy Bonita Brumm Beta Timo Lilly Sassy Har nå Noah Hermine Åååå - glemte jo i forhold til stamtavlenavn og så glemte jeg hunden til min mormor som var mitt første møte med pelskledde firfotinger som jeg kan huske. Vona - Buhund Billy - Chribas Chevy Chase - golden retriever - hadde navn når jeg fikk han, men det passet han. Bonita - Woodshine's Bonita - groenendael - navngitt av meg, skulle ha navn på B Timo - Akeron of Sundown Dancers - tervueren - navngitt av eier og oppkalt etter oppdretters sønn Brumm - Woodshine's Phantom V Faraon - tervueren - navngitt av meg - han så ut som en Brumm og oppførte seg sånn. Beta - Woodshine's Bom Bastic - tervueren - navnet bare ble sånn, han heter Aslan i dag. Tjukken - Imagecopy Dancing Donatello - groenendael - han bare var Tjukken. Lilly - Imagecopy Dancing Engine - groenendael - fikk navn av fôrvert Sassy - Real Scoops ?? (husker ikke) - Parson Russel Terrier Noah - Woodshine's Mr. Big - tervueren. Her har jeg bestemt både kallenavn og stamtavlenavn og kallenavn har han hatt siden jeg fikk faren hans Hermine - Ambolt's Hermine - fransk bulldog - navngitt av oppdretter men hun er en Hermine, og det klinger godt sammen med Noah. Neste hund blir en Isaque eller Elias Siter
Ida & Alvin Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Vår supre valp heter Alvin! Jeg tenkte lenge på navnet theo, men når vi så valpen passet ikke theo lenger. Hehe, litt før tøff til å hete Theo, fant jeg ut. Så nå blir hele familien bare kalt "Alvin & gjengen" :-) Siter
førstegangs Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Så mange fine navn som jeg ikke har hørt om før! Familiehunden heter Ask, ble bestemt av oppdretter og vi beholdt det bare.. Første valpen het Alfa <3 mye mening bak det navnet, folk trodde hun var hannhund fordi mange forbinder det med alfahann og mange syns det var et maskulint navn Neste valp har vi tenkt ut navn til, med forbehold om at det passer til individet Siter
tinehovind Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Har en sjokoladebrun labbistispe (labrador retriever-slang, haha) på snart 2 år som heter Juba For moro skyld har vi gitt henne "mellomnavnet" Long. Juba Long! Siter
Recommended Posts