Gå til innhold
Hundesonen.no

Dagens frokost


HHC
 Share

Recommended Posts

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dagens frokost:

I dag var frokost pannekaker - lagde røre mens jeg fôret og luftet hunder, og stekte når jeg utover dagen kom på at jeg hadde glemt å spise... Resten av røra står i kjøleskapet, og blir vel froko

Smoothie (eller... mer sorbet egentlig), hjemmebakt rundstykke med avokado, vårløk, roastbiff, sitronpepper og tomat. Nam, nam!

Posted Images

Nå har jeg nettopp spist 2 hjemmelagde knekkebrød, et kokt egg (mellomting av bløtkokt og hardkokt), 2 skiver spekeskinke, en tomat og litt ruccola. Ved siden av hadde jeg et glass smoothe (jordbær, bringebær, blåbær, banan, melonyoghurt og litt eplejuice).

Jeg elsker forkost, men tar meg også bryet med å lage med noe godt hver dag. Brødskive med ost el.l. får jeg ikke ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempekjedelig, det ble havregryn med melk, rett og slett! Også tok jeg meg en yoghurt når jeg kom frem på jobb.

Men det funker for å gi meg den lille energien jeg trenger for å komme igang med dagen. Men har jeg god tid på morgenen så prøver jeg å lage meg godt frokost med appelsinjuice ved siden av, men det blir kun i helgene dessverre. Da er det ofte eggerøre, rundtstykker osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, denne tråden trenger jeg. Jeg blir så utrolig ofte lei av frokost mat.

I dag ble det grovbrød skive med røkelaks og sitronsaft på den ene, og to skiver med tunfisk med majones på. Etterpå drakk jeg et glass bringebær saft hjemmelaget fra gården til kjæresten til min bror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havrefras med melk spiser jeg nesten hver dag.. eeeelsker kald melk og fras som knaser! :D

I går spiste jeg forøvrig mild vanlijeyoghurt med en dasj müsliblanding oppi og varmede blåbær (mikrovarmet frosne bær). Alt blandet i sammen, kjempegodt! Ved siden av spiste jeg en banan. Alt dette fikk jeg (for dem som driver med sånt) i meg med bare 270 kcal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært noe flink å spise frokost de siste årene. For et par år siden spiste jeg alltid frokost, men nå kan det drøye til langt på dag, før jeg spiser. Bortsett fra de dagene jeg er på jobb da, da må jeg spise før jeg drar, for ellers får jeg knapt gjort noe på jobb.

I dag har jeg spist tre brødskiver. To med leverpostei og en med jalapeno-ost. Og litt te rett etterpå, siden jeg ikke liker kaffe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havregrøt er standard, eller proteinshake før jobb når jeg jobber dagskift for da orker jeg hverken og lage noe eller spise noe så da blir lunsj egentlig frokost. Men i dag tok jeg rester fra middag i går, kyllingfilet i biter stekt sammen med gulrot, hvitløk og chili og blandet i tacokrydder og tilsatte det i en blanding av cherrytomater, agurk og spinatblader og vips så hadde jeg en fin taco/kylling salat, nam :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke jeg hadde mer brød i går kveld, men så fant jeg et lavkarbobrød som har ligget i fryseren siden Sara var her. I morges var det tint, og to skiver ble utstyrt med camembertost og tomatskiver. Brødet smakte sagflis, men kommer vel til å spise det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havregrøt med skummetmelk, linfrø, blåbær og litt kanel. Har noen ganger biter av banan i og, og er dette jeg som regel har om jeg spiser frokost før jobb (evt. bare med kald melk så det blir en frokostblanding.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...