Gå til innhold
Hundesonen.no

Dagens frokost


HHC
 Share

Recommended Posts

Nesten uten unntak alltid ristabrød med enten trønderfår eller hvitost. Men jeg elsker det da, jeg elsker generelt brød, så det er en perfekt forkost for meg! Av og til eggerøre, men det hører sjeldenhetene til. Så ja, i dag; ristabrød med trønderfår :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dagens frokost:

I dag var frokost pannekaker - lagde røre mens jeg fôret og luftet hunder, og stekte når jeg utover dagen kom på at jeg hadde glemt å spise... Resten av røra står i kjøleskapet, og blir vel froko

Smoothie (eller... mer sorbet egentlig), hjemmebakt rundstykke med avokado, vårløk, roastbiff, sitronpepper og tomat. Nam, nam!

Posted Images

Før elsket jeg brød eller knekkebrød til frokost, men etter en stund på paleo (for moroskyld) klarer jeg ikke brød om morran. Dagens frokost var derfor fiskepinner med spinat, gulrot og tomat. Ved siden av hadde jeg smoothie bestående av eple, pære, spinat, litt presset sitron, vann og en dæsj honning for smak. Yummy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter et langt liv uten frokost har jeg endelig funnet noe jeg orker :) . Tørre havregryn med kald melk på,hvis jeg spiser fort,fort så blir det ikke klissete :D .Energi i mange timer,selv om jeg kan klare en dag på kaffe,røyk og vann fortsatt...... :icon_redface: .

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...