Cloudberry Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Eller Vips! Jeg tipper hun er ei vipsete frøken 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 18. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Eller Fysj? Fyda kunne ha hett Fysj, det stpd mellom de to. Nei, jeg blir bare mer navneforvirret av dette. Mon tro jeg må bli litt kjent med henne først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Åå, for ei nydelig litta bolle Gleder meg masse til å se flere bilder av henne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Jeg synes ikke Bokka er noe rart i det hele tatt, jeg, men så er jeg vant med kelpie-Bocca, så det har vel noe med det å gjøre. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Gneis! (Prinsesse Gneis fra Donald) Har du flere bilder? Meremere! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Jeg trodde dette var en tråd om noen som skulle begynne å ri igjen, men jeg skjønte ikke helt hva den tråden gjorde i hundeprat. Kanskje hun burde hete Boinking da Dette blir superspennende! Hun så veldig søt ut 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Nada eller Neyda Sent from my GT-I9100 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Åh nydelig frøken! Masse gratulerer!! Møtte nabolagets Minatyr Bull Terrier valp i dag herlig liten kar! Frøkena mi som ikke leker med hvem som helst elsker han også! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 GRATTIS mari- dette var skikkelig gøy å høre. Gleder meg til bilder og navn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Hun ser jo herlig ut. Dette blir bra! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 18. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Tusen takk folkens! Jeg har ikke flere bilder pr dags dato, men håper jeg får litt flere etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Jeg har forresten et lite pinnedyr som gjerne vil vise en bullehund hvordan bullehunder leker me hverandre Sent from my GT-I9100 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 18. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Sommeren til snellapetronella kommer til å bli en aktiv en. Vi glær oss til Hippipippi, Krutsi! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Hva heter hun egentlig, og hvorfor må hun ha nytt navn? Eller heter hun Snella kanskje? Det er jo søtt jo! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Guuuu' så gøy!! Jeg bare ELSKER bullterriere, og hun her var jo absolutt intet unntak da. Fantastisk morro, unner dere dette til tusen Mari!! Fingre, tær og haler krysses i dette huset - og begge mine omplasseringsdyr nikker helt enige i at man kan møte sin firbeinte livsledsager på den måten og - en som man kan ha i maaaange mange år! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 18. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Hva heter hun egentlig, og hvorfor må hun ha nytt navn? Eller heter hun Snella kanskje? Det er jo søtt jo! Hun heter Bokka. Jeg synes ikke det passer henne helt. Men det er mulig det gjør det når jeg får henne i hus altså. Hun blir kalt snella i mellomtiden, hun er jo helt klart ei lita snelle! Guuuu' så gøy!! Jeg bare ELSKER bullterriere, og hun her var jo absolutt intet unntak da. Fantastisk morro, unner dere dette til tusen Mari!! Fingre, tær og haler krysses i dette huset - og begge mine omplasseringsdyr nikker helt enige i at man kan møte sin firbeinte livsledsager på den måten og - en som man kan ha i maaaange mange år! Du er kjempesøt, Aya! Jeg er blitt en blodfan av omplasseringshunder jeg. Steike det er mange diamanter der ute, og valpetiden er oppskrytt som bare pokker. Jo valpen er jo søt, men det glemmer man fort når man oppdager at den er dum som en brødskalk, kan ingen verdens ting, biter deg til blods og bæsjer på kjøkkengulvet ditt? Neida, de har sin sjarm de og, men nå passer det best med en frisk og voksen hund som kommer levert trivelig og forutsigbar. Og søt nok er hun vitterlig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Å! Gratulerer så mye!! Jeg er bombesikker på at dere kommer til å få det helt supert sammen. Man kan vel ikke ønske seg et bedre bullebompehjem enn hos dere vel . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 (endret) Forresten, Bocca er jo sånn kjemenam mørk sjokolade! Og en liten minibulle må jo være minst like proppfull av antioksidanter!!! Og når jeg googlet etter bildet så var det mest leppebilder, tror det betyr lepper på spansk eller italiensk Edit: det er italiensk, og betyr muzzle mulig jeg er overtrøtt, men syns det passer bra på en bulle jeg Endret 19. Januar 2013 av Teserere 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Gud hjelpe meg for en herlig engel! Hun er superskjønn Gratulerer så mye - gleder meg til å følge tråden videre med bildespam!! Hun kan jo hete Zone - da er hun både midtpunkt samt en sonehund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 19. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Vet om sjokkisen, men er ikke helt meg. Boca betyr munn på spansk. Ja, kanskje hun skal hete Sonen. Jeg har gravd noe innmari nå, og jeg trooor dette kan være snella som valp! (Ikke helt sikker da, så litt forbehold der.) Men man kan få diabetes av mindre jo! I dag har jeg kommet fra til at jeg skal høre om min 8 år gamle niese vil være med og ta fly for å hente henne. Hun var Fydas største fan, og var så utrolig lei seg da vi mistet henne. Tror hun kommer til å bli kjempeglad. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Vet om sjokkisen, men er ikke helt meg. Boca betyr munn på spansk. Ja, kanskje hun skal hete Sonen. Jeg har gravd noe innmari nå, og jeg trooor dette kan være snella som valp! (Ikke helt sikker da, så litt forbehold der.) Men man kan få diabetes av mindre jo! I dag har jeg kommet fra til at jeg skal høre om min 8 år gamle niese vil være med og ta fly for å hente henne. Hun var Fydas største fan, og var så utrolig lei seg da vi mistet henne. Tror hun kommer til å bli kjempeglad. Er det mulig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Vet om sjokkisen, men er ikke helt meg. Boca betyr munn på spansk. Ja, kanskje hun skal hete Sonen. Jeg har gravd noe innmari nå, og jeg trooor dette kan være snella som valp! (Ikke helt sikker da, så litt forbehold der.) Men man kan få diabetes av mindre jo! Herregud, du kan jo ikke poste sånt her da! NommenlillesakenkommeogbohosAymeeskaldu 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Grattis! Her krysser vi poter og det vi kan for at alt går som det skal. Vips har et halvt år gått og hun er hos dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Jeg tror hun må hete Værsågod, for det er det hun kommer til å høre mest fra meg 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Jeg synes hun skal hete Casper! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts