Mari Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Ok, da trekker jeg pusten dypt og lar det stå til. Nå må ingen jinxe dette altså. Så her får vi sitte i plenum på sonen og kaste never med salt over skuldre, hamre knyttnever i tre og korse over hals, hjerte og alle andre livsnødvendige kroppsregioner, for Mari og den lille Marifamilien skal få seg hund igjen! Og vi er litt redde for at det skal gå galt på et eller annet vis. Det blir ikke om en stund, for først skal lille snella få løpetid, så skal hun parres, så skal hun få valper, men når de er levert, da skal denne snertne tøtta komme og bo hos oss. Vi snakker om et halvårs tid kanskje, så blir klærne våre nok en gang dekket i hvite stikkelshår, vi blir bullebumpet i nesa, vi kan igjen nyte turer i skogen, og guttungen får et søskensubstitutt å både leke og krangle med. De viktigste detaljene: Hun er frisk! Hun blir omtalt som en "utrolig elskelig hund", hun er rolig men leken. Hun liker barn. Hun går overens med andre hunder, underkaster seg om noen bråker. Kan gå løs, jakter ikke om du ber henne om å stoppe, og er veldig glad i folk. Artige detaljer: Hun har en skalle som gir henne en blindsone rett foran trynet, sånn at hun må føle seg fram til vannet i skåla før hun kan begynne å drikke. I kid you not. (jeg lol'et seriøst over dette!) Hun er ekstremt kosen, og egler seg oppi nakken din og bosetter seg der. Uviktige detaljer: Hun er en miniatyr bull terrier, stor for rasen (35 cm over manken), har et lite overbitt og cert fra utstilling. Aaaand, she got attitude! Puh! Tør jeg poste dette? I guess so! 41 Siter
LØJ Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Aawww..hællanuttan Grattis masse masse, hun så herlig ut! 1 Siter
Zitka Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Å så spennende!! Jeg er så glad på dine vegne Dette kan ikke bli noe annet enn bra Hun ser jo bare kjempe kul ut! 1 Siter
Tinkie Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Ååååh, lykke til, lykke til! :D Hun virker jo bare helt elskelig! 1 Siter
Mari Skrevet 17. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Ååh! Love is all around! 1 Siter
Kaja Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Å nå smilte jeg meg helt fra starten av Hun er herlig Mari 1 Siter
ToneS Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Så spennende! Gratulerer (snart i allefall)! 1 Siter
Fillerya Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Så fin Gratulerer! Krysser alt som krysses kan om at hun kommer til dere 1 Siter
SFX Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Gratulerer så mye, Mari! Hvor gammel er hun? 1 Siter
Cloudberry Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Det var ei herlig snelle da 1 Siter
Justisia Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 WOW Den der var lekker! 'finner frem støvsugeren og støvsuger opp noen never salt* 1 Siter
Mari Skrevet 17. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Tusen takk alle sammen!! Dere er så søte og fine! Hun blir snart to år, SFX. Siter
turbogutten Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Åh, så vakker Hun får dere nok masse glede av 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Åh, dette unner jeg dere så veldig! 1 Siter
Mari Skrevet 17. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 I Hundesonen. I'm feeling the love. 1 Siter
SFX Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Tusen takk alle sammen!! Dere er så søte og fine! Hun blir snsrt to år, SFX. Åh, så deilig - da slipper du valpetiden, men det er ikke en pensjonert avlstispe på åtte og et halvt år heller - det er en hund som fremdeles kan formes, og som du kan håpe å få ha leeeenge! 3 Siter
Maria Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Gratulerer så mye! Dette fortjener dere 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Åh, så vanvittig vakker, Mari! HviskerGratulerer! Forresten, ikke meninga å kuppe tråden din, men jeg må bare fortelle, siden du er en bulledame! Jeg har fått meg ei lita, kjempesøt, og verdens beste Ca De Bou! 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Skrevet 17. Januar 2013 Juhu! Gratulerer masse sånn litt på forskudd Godkjent rase og, siden det er en pitteliten dæsj dalmatiner involvert! 1 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.