Snøfrost Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Jeg har fått meg en krøll i hus Hatt lyst på sånn krøll i noen år, så når jeg fikk tilbudet om å bli fôrvert så sa jeg ja Litt fler bilder Krøllen/Bertram/Bert Bert sitt fulle navn er NO*Magnifi'miaow's Curly Bertram Bubblegum og han er en blå langhåret Selkirk Rex med høy kosefaktor, velsmurt motor og total mangel på forståelse av intimsonekonseptet 18 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Shit, håper du har riktig redskap til den pelsen der! Og han er nyyyydelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Oi, så kul! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Oisky poyski! Så vakker!!! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Nydelig :wub: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 De der er så søte! Kunne faktisk tenke meg en sånn, er det mye pelsstell med de? Din var bare supersøt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Helt utrolig søt! Leste for leeeenge siden om at de jobbet med å få fram en langhårs Selkirk Rex som det faktisk gikk å stelle (krøllete silkepels med perserinnlag var visst ikke så lett å børste...). Så jeg lurer også veldig på - hvaslags pelsstell kreves på en slik? En SÅNN vil jeg også ha! :-) Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Nydelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Så søt den var, flere bilder trengs. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Det der er jo virkelig et katt etter min smak! Hilsen krølle-elskeren 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Ååååå! Hvis jeg skal ha katt en gang skal jeg ha en Devon Rex.. De er så fine og så herlige! Gratulerer med krølledurt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 14. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Shit, håper du har riktig redskap til den pelsen der! Og han er nyyyydelig De der er så søte! Kunne faktisk tenke meg en sånn, er det mye pelsstell med de? Din var bare supersøt!! Helt utrolig søt! Leste for leeeenge siden om at de jobbet med å få fram en langhårs Selkirk Rex som det faktisk gikk å stelle (krøllete silkepels med perserinnlag var visst ikke så lett å børste...). Så jeg lurer også veldig på - hvaslags pelsstell kreves på en slik? En SÅNN vil jeg også ha! :-) Susanne Pelsen er ikke så vanskelig som den ser ut Selv om fingra MINE klør etter å rette ut disse krøllene Han tover/floker mye mindre enn Maine Coonen jeg hadde, og veldig mye mindre enn Perseren søstera mi hadde. Selv om også denne pelsen er veldig bløt. Har hørt noen andre langhårs Selkirk eiere har hatt problemer med floker i den perioden de bytter til voksen pels. Bertram har startet med det nå, og så langt ikke mye floker å spore. Jeg har nesten ikke børstet ham, bare 2 ganger siden november. Så det er langt mindre enn jeg trodde jeg kom til å gjøre (fordi jeg måtte). På bildene er han nyvasket, og gjennomgredd. Bruker ikke noe blåser for da retter jeg ut krøllene for mye er jeg ganske så sikker på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Pen gutt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Ulla-Britt Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Gratulerer med krøllegutt Hvordan er de i forhold til Devon og Cornish? Er det samme ekstreme aktivitetsnivå og pratefaktor? Lykke til, i så fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 14. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Gratulerer med krøllegutt Hvordan er de i forhold til Devon og Cornish? Er det samme ekstreme aktivitetsnivå og pratefaktor? Lykke til, i så fall. Nei, dette her er en lat sak hehehe han er mer som en britte, med lang pels og krøller. Jeg har jo drevet med Bengal i mange år, og de er et par hakk mer aktive for å putte det pent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Wow!!! :wub: (På det første bildet trodde jeg det var en kanin ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Selkirk rex... Katten jeg har drømt om i flere år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Herlighet, så skjønn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Søt gutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 14. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Wow!!! :wub: (På det første bildet trodde jeg det var en kanin ) han leker hybelkanin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Grattis med krøllert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Da jeg så det første bildet (var bare det jeg så) trodde jeg det var en tulletråd, og du hadde vært å kjøpt deg en skinnfell på ikea eller noe Så utrolig søt han er, herlig lurvepels får bare lyst til å kose med ham! Gratulerer! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Sånn helt på spøk: kan man lage dreads av pelsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Så nydelig! Helt utrolig nydelig pus! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 nyyyyyydelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts