Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Guest lijenta
Tro meg, jeg leker med tanken. Hun tar jo mus, så... :P Men jeg er litt redd for smitte, sjukdommer og sånt. Kan hunder bære smitte mellom rotter og mennesker?

Ja. Jeg har alltid vært lite gira på gift, og spesielt med hund i hus. Det er katter i annenhvert nabohus bortover også...

Vi får se hva huseieren sier, da... Han er en sånn bolighai som leier ut gamle rønner til de faller fra hverandre, og selger tomtene etterpå. Så han bryr seg særdeles lite om husene sine.

Sladre trenign hihi fin ting sladre til naboene at dere har funnet rotte skit på badet da blir det ikke bare dere som spør huseier pent hihi. Men kan jo gi han litt tid før dere går til naboene for å se om han reagerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Ene hunden min tok ei rotte engang, og et halvt år senere måtte jeg avlive hunden.. Okay da, så hadde det ikke akkurat stor sammenheng :aww: Men altså, rotter er kjempe heslige og man lar ikke hunden være borti de.. tenk på de ekle bakteriene og og og og... Jepps, jeg har en fobi imot slike dyr..

Så da jeg traff på ei rotte her, ble det fullstendig panikk :aww:

Hehe!

Lurer på at jeg har et lite snev av rottefobi jeg også, det var jeg ikke klar over før nå. :P

Jeg har en diger haug med klesvask liggende også, som jeg ikke rakk å ta før jeg reiste. Ser bare for meg at hele greia er omgjort til rottebol når jeg kommer hjem... Grøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!

Lurer på at jeg har et lite snev av rottefobi jeg også, det var jeg ikke klar over før nå. :P

Jeg har en diger haug med klesvask liggende også, som jeg ikke rakk å ta før jeg reiste. Ser bare for meg at hele greia er omgjort til rottebol når jeg kommer hjem... Grøss.

haha Jeg hadde heller ikke peiling over min fobi før rotta var der i kjeften på bikkja.. Jeg skrek nei slipp, mens jeg nektet hundene å borti den. Deretter begynte jeg å brekke meg, klarte ikke å borti hundene og når adrenalinet fått roet seg, begynte jeg å gråte.. 3 timer tok det før jeg klarte å la hunden få komme borti meg :P Og bedre ble det ikke at jeg ringte gubben fullstendig gråtende pga rotta og han ikke tok meg seriøst :P Han skjønte heldigvis at jeg ikke var i noe stadie å kødde med da jeg var klar å flytte ut samme dag :aww::lol:

Og jeg tror kanskje ikke at rottene har flytta inn i kleshaugen din.. Men igjen, jeg personlig hadde ikke klart å sove i det huset engang, såe jeg er nok ikke den riktige personen å snakke me hvis du vil bli beroliget :aww::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåke tærer på is sant? :yes:

Edit: Lurer på når smilyene skal få av seg nisselua, jeg. Det er jo slutt på jul nå :aww:

Jeg er lat Okay? :aww:

Jeg må vel rekke å være ute av sykehuset noen timer først :-P

.. Har jeg sovet, Og nå lager fine mannen Wok :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha Jeg hadde heller ikke peiling over min fobi før rotta var der i kjeften på bikkja.. Jeg skrek nei slipp, mens jeg nektet hundene å borti den. Deretter begynte jeg å brekke meg, klarte ikke å borti hundene og når adrenalinet fått roet seg, begynte jeg å gråte.. 3 timer tok det før jeg klarte å la hunden få komme borti meg :P Og bedre ble det ikke at jeg ringte gubben fullstendig gråtende pga rotta og han ikke tok meg seriøst :P Han skjønte heldigvis at jeg ikke var i noe stadie å kødde med da jeg var klar å flytte ut samme dag :aww::lol:

Og jeg tror kanskje ikke at rottene har flytta inn i kleshaugen din.. Men igjen, jeg personlig hadde ikke klart å sove i det huset engang, såe jeg er nok ikke den riktige personen å snakke me hvis du vil bli beroliget :aww::lol:

Hehe, nei. Jeg bare husker stanken fra da musene hadde overtatt en pappeske med klær som sto på låven, da jeg var lita. Og så ser jeg for meg at rotter er verre siden de er større og eklere, og så overfører jeg det til soverommet mitt, og så... hehe, ja. Jeg kommer nok til å nekte Mozza å sove andre steder enn i senga mi en stund framover, i hvert fall. :P (som om hun kommer til å klage, liksom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som at Blondie har tatt så stor skade av å bli angrepet. Hun var ganske normal på tur i dag og vi passerte mange hunder :) Litt mer hissig på svarte hunder (hunden som angrep var svart), men det har hun egentlig alltid vært.

Hvilket krydder er bra til å krydre kyllingkubber med? Grillkrydder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei. Jeg bare husker stanken fra da musene hadde overtatt en pappeske med klær som sto på låven, da jeg var lita. Og så ser jeg for meg at rotter er verre siden de er større og eklere, og så overfører jeg det til soverommet mitt, og så... hehe, ja. Jeg kommer nok til å nekte Mozza å sove andre steder enn i senga mi en stund framover, i hvert fall. :P (som om hun kommer til å klage, liksom)

haha ja, det er så sinnsykt heslig disse dyra :aww: Jeg er helt for å utrydde hele arten!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som at Blondie har tatt så stor skade av å bli angrepet. Hun var ganske normal på tur i dag og vi passerte mange hunder :) Litt mer hissig på svarte hunder (hunden som angrep var svart), men det har hun egentlig alltid vært.

Hvilket krydder er bra til å krydre kyllingkubber med? Grillkrydder?

Funker med grillkrydder ja :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm dommeren på Lillestrøm er samme dommer som vi har på lørdag på Expo, så da får man se da :)

Men siden det er svensk dommer så er vel svaret gitt i utgangspunktet mtp Lillestrøm da :P

Da har jeg malt taklister og tak på soverommet her oppe. Da er det bare å kjøpe tapet og få opp den, så kan lille nevø komme og legge gulvet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imouto ligger i hardtrening om dagen, men Super-Samuraier trenger ikke slappe av etter 8 km med nesten 3 kg i kløven, nei! Ligger ved siden av meg på sofaen og åmer seg, tvinger meg til kos og er generelt litt krevende. JEG blir i alle fall sliten! :lol:

Hoppe i dusjen og komme meg til byen.

Fikk forresten avslag på den kjekke, svarte japaneren som partner til Imouto. Men sånn er livet når jeg er ærlig om patellagraden hennes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte kommer han på besøk da? Jeg tror du vil gjøre deg selv en ekstrem bjørnetjeneste ved å si noe altså.. Med mindre han er der tre timer hver gang så går det kanskje an å holde ut?

Tja..... Han er vel her gjennomsnittlig annen hver dag, ca? Ca en time av gangen, dess mer kaffe han får, jo lengre blir han. :lol:

Nå sitter jeg i sofaen, etter en lang dag på kjøretur, og er vel snart på vei innover til Oslo, for å se Historien om Pi. Jeg har lest ut boka (fikk den til jul, leste den ut til tredje juledag), og gleder meg så innmari til filmen, at jeg nesten er litt teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lat Okay? :aww:

Jeg må vel rekke å være ute av sykehuset noen timer først :-P

Øhhh! Det var ikke ment som kritikk, kun et enkelt spørsmål. Ikke viste jeg at det var du som hadde "ansvaret" for å fjerne nisseluene heller. Milde måne!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..... Han er vel her gjennomsnittlig annen hver dag, ca? Ca en time av gangen, dess mer kaffe han får, jo lengre blir han. :lol:

Nå sitter jeg i sofaen, etter en lang dag på kjøretur, og er vel snart på vei innover til Oslo, for å se Historien om Pi. Jeg har lest ut boka (fikk den til jul, leste den ut til tredje juledag), og gleder meg så innmari til filmen, at jeg nesten er litt teit.

Hva om du er gjerrig på kaffe'n? eller

"beklager men vi er tomme for kaffe, vil du ha te?"

Tror jeg hadde blitt gal selv, men han mener jo sikkert bare å være hyggelig. Vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Tja..... Han er vel her gjennomsnittlig annen hver dag, ca? Ca en time av gangen, dess mer kaffe han får, jo lengre blir han. :lol:

Nå sitter jeg i sofaen, etter en lang dag på kjøretur, og er vel snart på vei innover til Oslo, for å se Historien om Pi. Jeg har lest ut boka (fikk den til jul, leste den ut til tredje juledag), og gleder meg så innmari til filmen, at jeg nesten er litt teit.

Mulig jeg er kjip, men jeg syns at du er jaggu utakknemlig om du ikke unner fyren en kopp kaffe og litt selskap når han bidrar så mye for deg. Men det går helt fint an å si at du det er kjempekoselig at du stikker innom, men fint om du sender en sms ett par minutter før du kommer i tilfelle jeg har planer.

Jeg er mett, gubben har skjemt meg bort etter noter i dag :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhhh! Det var ikke ment som kritikk, kun et enkelt spørsmål. Ikke viste jeg at det var du som hadde "ansvaret" for å fjerne nisseluene heller. Milde måne!

Tror jeg har fjernet alle nå sånn ca unntatt :whistle: fordi jeg fant ikke igjen den gamle i farta :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alene hjemme, træning hund efter klikkerkursus og the big bang theory på computeren :heart:

I morgen skal Pajko og jeg til rally "konkurrence" (prøve for nye dommere) et fremmed sted og jeg glæder mig faktisk :jump: Hvis nu vi klare det godt, så melder jeg nok til en rigtig prøve, når han er blevet kastreret... Han få ikke gå prøve nu, fordi han er kemisk kastreret...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg som får litt vondt av den derre rå løk-greia som postes rundt på Facebook?

For de som ikke vet det; rå løk suger til seg bakterier og virus ved å stå fremme (oppkuttet) og kan serriøst holde oss friske fra influensa..

Poster heller tjomlids kommentar om det hele jeg.. http://tjomlid.com/2013/01/04/ra-lok-mot-influensa/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg har nesten ikke tid til å være innpå her lengre jo! :P Har så forbasket mye som må gjøres og planlegges og ditten og datten! Men endelig er det helg! Ble rett på jobbing, med sykemeldinger på jobb osv - så det har gått i ett kjør siden jeg kom hjem fra Trondheim.

Snart skal jeg sette igang med lørdagsmiddagen ^^

Håper alle har det bra! :D

OG! Jeg har fått meg vidvinkel :D YAY!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...