Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Åååååhhh det er så rart, bikkja har så rar atferd når muttern er sånn som hun er nå. Den vandrer rundt, klarer ikke å legge seg i ro, maser og maser og whiner og er skikkelig plagsom. Nå gikk muttern for å legge seg litt neppå, bikkja lusker seg opp i soffaen og snorker nå ved siden av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Jeg sitter på et stusselig hotellrom i nederland og feirer bursdagen min. Kom ikke med på ferga igår. Etter 20 timer i bilen brøt jeg bare helt sammen når dama sa at ormekuren var tatt en dag for tidlig og dermed ugyldig... :( Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2

Oj da, det var kjipt!

Gratulerer så mye med dagen i hvertfall! Du får spare feiringen til du kommer hjem ;)

... etter hundehallen kom så! :lol:

Da skal jeg ikke jobbe mer på nesten et år om alt går som det skal. Veldig rar følelse!

Idag har vi gått tur til dyrebutikken der hundene fikk masse komplimenter og vi fikk veid begge (Ellie 19,5 og Balrog 18,4) og Balrog fikk bære hundematen (v&H) hjem igjen i kløven.

Nå gleder jeg meg til date med mannen ikveld. Vi skal kose oss litt før vi blir småbarnsforeldre. :)

Så koselig å bare vente på at vesla skal komme, du vet at noen tar seg av jobben så lenge, og du kan nyte stillheten med din kjære før alt forandrer seg for alltid. Til noe helt fantastisk :heart:

BE1413AC-AF82-4B17-8905-0A49CA27CC61-908

Se der ja, der er de på plass igjen. Jeg pleier å sitte mellom Marvin og Dany der :P Men det er koselig det altså, stort sett er det bare mine som ligger i sofaen. Men så hender det at to andre loppefrø vil væme *host*

Nå har jeg spist middag, vi har vært et par timer på deilig skogstur, og hundene ligger på hver sin sofarygg ved siden av meg og hviler middag. Marvin hviler hodet på skulderen min. "Støtter du Norge, så støtter du meg.."

Og hva nå? Lage dessert kanskje? Litt tilslørte? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippin er det rareste og søteste jeg vet. Han sto nettopp på kjøkkenet og sa VOFF med sånn tynn stemme som betyr frustrasjon. Grunnen var kokte egg som sto i en kasserolle med kaldt vann for å slippe skallet. Han elsker egg, men de skal ikke ligge akkurat utenfor rekkevidde, nedi en kasserolle med vann!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å bare vente på at vesla skal komme, du vet at noen tar seg av jobben så lenge, og du kan nyte stillheten med din kjære før alt forandrer seg for alltid. Til noe helt fantastisk :heart:

Så koselig skrevet! Det er det skal jeg prøve på. I virkeligheten er det litt for mye utålmodighet og tankeaktivitet (spesielt om natten når jeg burde sove) inne i bildet, men! :lol:

Det kan hende det blir lettere å roe ned nå fremover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig skrevet! Det er det skal jeg prøve på. I virkeligheten er det litt for mye utålmodighet og tankeaktivitet (spesielt om natten når jeg burde sove) inne i bildet, men! :lol:

Det kan hende det blir lettere å roe ned nå fremover. :)

Litt urolig blir man vel, og ikke sove om natten høres kjent ut :P Ja ikke for meg sånn sett da, men venninner og sånn ;)

Men plutselig så vil hun ut og så er hun her. Jeg gleder meg stort til å se henne :)

Ang særemne, så leste jeg Maria Gripe og Skyggen over steinbenken-serien.

Husker ikke karakteren, tror jeg fikk 5. Var helt forelsket i Agnes Cecilia - en selsom histore fra jeg var liten jentunge, men jeg kunne ikke bare velge den. Kanskje jeg tok med den også, når jeg tenker meg om. Hadde lest den noen ganger fra før :P

Endret av LXT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fin tur, trivelig som alltid :ahappy:

Oooog, på veien hjem kjøpte jeg meg ny jakke på g-sport :jump: Bergansjakke på 50%, juhu! Snille samboeren min kjøper gavekortet av meg, han elsker å handle på xxl og får alltids bruk for det. Og enda mer opptur ble det at jeg passa strl S! Helt rart, jeg er vanligvis en L jeg. Men både jeg, samboeren og selgeren syntes den så helt passe ut, så da ble det en slik. Så er det bare om å gjøre å ikke gå opp i vekt når jeg slutter å amme da :aww: Den tid den sorg :P

Jaa takk for turen :) Neste gang håper jeg det er tørrere.. Sukk.

Ooooh, så braa :D På alt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Mitt særemne var veldig lite koselig i forhold. Jeg leste Det angår også deg av Herman Sachnowitz, Fange i natt og tåke av Trygve Bratteli og Jeg vil leve av Oscar Magnusson. Det var jo selvvalgt da, og veldig interessante bøker. :)

Menaltså Brødrene Løvehjerte handler om DØDEN altså! Haha, nei, ja, jeg ser den :P Kunne jeg valgt igjen så hadde jeg nok skrevet en 3-4 særemner, er jo veldig spennende, men jeg er glad jeg valgte en lett og koselig løsning allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste den der jødeboka; det angår også deg, når vi hadde om andre verdenskrig og litteratur rundt den i norsken. Husker den var skikkelig depressiv og ****** for en ungdom å lese, litt for grafisk etter min smak... Men bra skrevet, og "man kunne ikke legge den fra seg". Fikk god karakter på bokanmeldelsen, så det var jo engasjerende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
Hva skrev du om, om de tre bøkene?

Hummm... Nå spør du vanskelig, husker at bøkene var "Folket på Innhaug"-triologien. Hvor jeg skrev om innholdet i bøkene, hvordan hovedpersonene var og hva som kunne være underliggende meninger i det hun skrev (noe om kvinnesyn og kvinnefrigjøring). Du må huske at dette ble skrevet for ca 20 år siden og jeg har ikke lest gjennom permen etter eksamen :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å huske hva jeg skrev om i særemne i norsk på vgs, men det var ikke lett. For å bruke eliminasjonsmetoden: Det kan ikke ha vært om Erlend Loe, han var ikke født ennå. Det kan ha vært Bjørneboe, husker jeg hadde et kick på han på den tiden. Jeg skrev i alle fall et essay om han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå vært å sett på "Historien om Pi" med mine søte små. Det var en fin film det, rar og forutsigbar, men du verden så fin lell. Selv min sønn på 14 og halvt synes det var en fin film. Nå skal både jeg og datteren lese boka også.

Hva jeg skrev særoppgave om tør jeg ikke å si høyt lenger :faceless: Fikk god karakter da...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som særemne hadde jeg om utviklingen av norske tegneserier, fra starten og fram til i dag :)

Så kult!

Det fikk ikke vi lov til. Det skulle aller helst være klasikkere, og minimum tre litterære verk måtte leses.

..har jeg spist bondepiker med alt for mye krem :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreiv om Ibsen jeg... Ibsen har forfulgt meg hele livet siden :lol: Når jeg søkte på St Martin var det med kulisse og kostyme dummyes til henholdsvis Lille Eyolf og Rocky Horror Show faktisk. Ibsen er litt rock 'n roll hehe.. Besøkt mormor. Mamma ringte etterpå og sa i fra at det sannsynligvis var siste gang vi så henne. Hjertet orker ikke mer. Hun hadde et kraftig blodtrykksfall rett etter vi dro og legen sa at hun måtte få være mest mulig i fred de siste dagene /ukene. Kjipt.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææh, hjelp! Fikk nettopp melding fra hun ene i kollektivet, det er masse rottebæsj på badet vårt i kjelleren. Som ligger vegg i vegg med rommet mitt. Æææh!

Jeg kommer fra et sted uten rotter, og kjenner jeg får litt panikk av tanken. :P Hva gjør man med sånt? Feller? Gift? ...Mozza? (neida)

Tipper den har kommet opp fra det ekle avløpet i gulvet, det har stinka og vært fælt ganske lenge...

Hadde det bare vært mus, det takler jeg uten problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææh, hjelp! Fikk nettopp melding fra hun ene i kollektivet, det er masse rottebæsj på badet vårt i kjelleren. Som ligger vegg i vegg med rommet mitt. Æææh! Jeg kommer fra et sted uten rotter, og kjenner jeg får litt panikk av tanken. :P Hva gjør man med sånt? Feller? Gift? ...Mozza? (neida) Tipper den har kommet opp fra det ekle avløpet i gulvet, det har stinka og vært fælt ganske lenge...
Ehm..jeg ville faktisk vurdert å bruke Mozza *flir* Det er jo sånt hun er avlet for ! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
Æææh, hjelp! Fikk nettopp melding fra hun ene i kollektivet, det er masse rottebæsj på badet vårt i kjelleren. Som ligger vegg i vegg med rommet mitt. Æææh!

Jeg kommer fra et sted uten rotter, og kjenner jeg får litt panikk av tanken. :P Hva gjør man med sånt? Feller? Gift? ...Mozza? (neida)

Tipper den har kommet opp fra det ekle avløpet i gulvet, det har stinka og vært fælt ganske lenge...

Hadde det bare vært mus, det takler jeg uten problemer.

Skal dere legge ut rottegift så gjør det et sted som Mozza ikke kommer til og ring huseier fort som fy ser du en rotte er det gjerne...der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm..jeg ville faktisk vurdert å bruke Mozza *flir* Det er jo sånt hun er avlet for ! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Tro meg, jeg leker med tanken. Hun tar jo mus, så... :P Men jeg er litt redd for smitte, sjukdommer og sånt. Kan hunder bære smitte mellom rotter og mennesker?

Skal dere legge ut rottegift så gjør det et sted som Mozza ikke kommer til og ring huseier fort som fy ser du en rotte er det gjerne...der også.

Ja. Jeg har alltid vært lite gira på gift, og spesielt med hund i hus. Det er katter i annenhvert nabohus bortover også...

Vi får se hva huseieren sier, da... Han er en sånn bolighai som leier ut gamle rønner til de faller fra hverandre, og selger tomtene etterpå. Så han bryr seg særdeles lite om husene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg er bekymret for hvordan det skal gå med gutta, men får ha is i magen. Håper så inderlig at dette går bra. Vet ikke hva som skjer om det ikke løser seg. Vondt knute i magen.

Er på besøk hos mamma med bikkjene da gubben er borte. Litt pes å ha de skilt, men ikke noe annet valg.

Kjøpt smågodt og skal oss med tv serien "Hver gang vi møtes" etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, jeg leker med tanken. Hun tar jo mus, så... :P Men jeg er litt redd for smitte, sjukdommer og sånt. Kan hunder bære smitte mellom rotter og mennesker?

Ja. Jeg har alltid vært lite gira på gift, og spesielt med hund i hus. Det er katter i annenhvert nabohus bortover også...

Vi får se hva huseieren sier, da... Han er en sånn bolighai som leier ut gamle rønner til de faller fra hverandre, og selger tomtene etterpå. Så han bryr seg særdeles lite om husene sine.

Ene hunden min tok ei rotte engang, og et halvt år senere måtte jeg avlive hunden.. Okay da, så hadde det ikke akkurat stor sammenheng :aww: Men altså, rotter er kjempe heslige og man lar ikke hunden være borti de.. tenk på de ekle bakteriene og og og og... Jepps, jeg har en fobi imot slike dyr..

Så da jeg traff på ei rotte her, ble det fullstendig panikk :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...