Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

:lol: Du ligger vel en uke foran meg (eller bikkja) ca, kanskje litt mindre? Ikke det at jeg har tro på at det blir noe her da. Jeg føler på meg at X'n får 5 valper denne gang!

Vi hadde kanskjeparring på mandag og parring med heng på tirsdag. Så det har jo egentlig bare gått ei ukes tid. Men det har allerede gått ei uke!

Skal du ha kullet hjemme hos deg, eller flytter hun til oppdretter? Uansett kommer du vel til å vise oss bilder? Sant ja?

Nei, kullet blir hos oppdretter, så X'en flytter dit med tid og stunder. Men hun kjenner jo oppdretter godt og har vært der flere ganger, og er en usannsynlig husvarm hund uansett hvor hun er, så det regner jeg med at går bra. Jeg har dog et håp om å få vært med på fødselen, om det ikke kræsjer med andre viktige ting da (jupp, noen ting er viktigere enn en fødsel!). Og det blir nok bilder, ja, det er fare for det :whistle:

Faktisk, her er to australske barnebarn på fem uker:

post-880-0-54337300-1359552421.jpg

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde kanskjeparring på mandag og parring med heng på tirsdag. Så det har jo egentlig bare gått ei ukes tid. Men det har allerede gått ei uke!

Nei, kullet blir hos oppdretter, så X'en flytter dit med tid og stunder. Men hun kjenner jo oppdretter godt og har vært der flere ganger, og er en usannsynlig husvarm hund uansett hvor hun er, så det regner jeg med at går bra. Jeg har dog et håp om å få vært med på fødselen, om det ikke kræsjer med andre viktige ting da (jupp, noen ting er viktigere enn en fødsel!). Og det blir nok bilder, ja, det er fare for det :whistle:

Faktisk, her er to australske barnebarn på fem uker:

attachicon.gifHudson and Ronnie DOB 12th dec 2012 at 5 weeks old 008.jpg

Gratulerer som farmor :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg absolutt ikke har lyst til å gjøre nå er å ligge på gulvet med pute under leggen og strekke ut kneet. Og det er akkurat det jeg absolutt burde gjøre. Mange ganger hver dag!

Snø og is som glir ned fra taket og lager rabalder er skummelt, hilsen Symra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde eller link? Jeg trenger noe sånt. Hadde en stor svart papplate som jeg festet all ørepynt på (himalaya så mye man har når man samler alt på ett sted), men det ble aldri så jeg gadd å henge opp igjen de jeg hadde brukt.

Skal du ha kullet hjemme hos deg, eller flytter hun til oppdretter? Uansett kommer du vel til å vise oss bilder? Sant ja?

http://www.ebay.co.uk/itm/Display-Case-Snap-Close-Acrylic-Lid-Earring-Insert-16-Pairs-BD84-1D-92-E4L-/310473553033?_trksid=p2045573.m2042&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D27%26meid%3D5240738218498128400%26pid%3D100033%26prg%3D1011%26rk%3D2%26sd%3D320957940051%26

Jeg er litt redd for at jeg ikke skal gidde å legge de tilbake etter bruk og da er jeg jo i grunnen like langt. Men nå har jeg litt overalt. Finner øredobber i sminkepungen, i lommeboka, på nattbordet osv. Finner jo aldri de jeg har lyst til å bruke og glemmer hvor mye fint jeg egentlig har.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, sånt er så irriterende at jeg har lyst til å hive hele dyret ut etter ørene. Pea er egentlig en utrolig lydig og behagelig hund, ikke tigger hun om mat, ikke klenger hun inne - generelt veldig grei. Men, hun hopper GJERNE på kjøkkenbenken for å stjele det hun finner der. Jeg blir sååå provosert av hunder som står med snuten godt plantet i kakeformen som står til avkjøling på benken altså! Du har min fulle medfølelse! (Ble pai nr. 2 god? Hva slags pai snakker vi? Hvorfor kalte jeg ikke Pea Pai istedet - mye kulere navn!)

Takk formedfølelsen! Amira er både klengete, (hun er stort sett 0,5 meter unna meg innendørs så lenge jeg ikke ber henne om noe annet), tigger som et uvær og har nå begynt å stjele i tillegg. Jeg liker det meste ved den hunden, men stjeling er IKKE greit. Nå må jeg finne en annen strategi enn å overse stjelingen tror jeg...! Til hun var 5-6 år slet jeg med å få henne til å spise maten sin liksom, men sånn er det ihvertfall ikke nå lenger!

Det var en supergod pai med groc cottagecheese bunn fylt med egg, grønnsaker og bacon. Den andre ble god den og altså, men jeg er fremdeles sur på henne for at hun tok den første. Samme dag hadde hun forresten spist opp en sånn 1kg pose med tørrfor som lå en en bag jeg hadde slengt fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhå, TenåringsBris er DusteBris! Jeg trenger oppmuntring! Den ellers så bedagelige hunden min stresset på tur i dag, bare peste og skulle gå fort. Da ble det en kjedelig tur for han gitt og ikke noe løpe løs, gikk mye fram og tilbake på samme veien og trente gå pent og slappe av. Håper det "bare" er hormoner, for han har aldri vært sånn, og han er i rette alderen nå, 10 mnd. Det er liksom nå man lurer på hvorfor i all verden man skulle ha en valp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk formedfølelsen! Amira er både klengete, (hun er stort sett 0,5 meter unna meg innendørs så lenge jeg ikke ber henne om noe annet), tigger som et uvær og har nå begynt å stjele i tillegg. Jeg liker det meste ved den hunden, men stjeling er IKKE greit. Nå må jeg finne en annen strategi enn å overse stjelingen tror jeg...! Til hun var 5-6 år slet jeg med å få henne til å spise maten sin liksom, men sånn er det ihvertfall ikke nå lenger!

Det var en supergod pai med groc cottagecheese bunn fylt med egg, grønnsaker og bacon. Den andre ble god den og altså, men jeg er fremdeles sur på henne for at hun tok den første. Samme dag hadde hun forresten spist opp en sånn 1kg pose med tørrfor som lå en en bag jeg hadde slengt fra meg.

Si i fra om du finner på noe lurt, Isak stjeler alt han kan, trenger ikke å snu ryggen til han en gang. Han har alltid vært sånn, og det er nesten som han ikke klarer å styre seg, han klarer ikke å la være. Jeg er sikker på at jeg kunne banka livsskiten ut han så han hadde blitt livredd og fått vondt, men allikevel prøve seg på det samme 10 minutter etterpå.

Da han var tre mnd gammel så lot han som han skulle ut på do, sto så fint ved døra. Jeg gikk godtroende mot døra fordi jeg hadde så flink valp som sa i fra, og så løp han det han kunne mot stuebordet og stjal det som var der. Godt planlagt og han skulle aldri ut, han skulle bare få meg bort fra sofaen. Så det sier mye om han, smart liten jævel :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man ikke rydde etter seg når man har forurenset skogen?

Hva folk skal og hva folk gjør pleier da ikke alltid å henge sammen vel. :P Det er ikke uvanlig at slakteavfall blir enten gravd ned i skogen, eller bare dekket til (ikke alltid det engang). De fleste tror jeg nok er obs på at det ikke skal ligge nært turstier eller andre steder hvor det er mye ferdsel av folk. Nå har jeg aldri hatt noe med slakteavfall å gjøre selv, annet enn fra fisk og det er veldig vanlig å grave ned. Bachelorstudentenes slakteavfall mener jeg ble oppspist etter ganske kort tid, i alle fall det som lå rimelig åpent til.

Akkurat nå venter jeg på at middagen skal bli ferdig. Sulten! Vært på en 5 km lang skitur, og når det er lite trekkhjelp å få så blir man sliten tenk. :P Gikk ikke i løype, og det klabbet en smule på både ski og Decoy. Bris berget ganske bra egentlig. Gjett hvem sin pels jeg foretrekker? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser så sykt mye mat for tiden. Alt for mye. Kommer til å ese ut innen noen få uker om jeg ikke finner på noe smart snart. Selvkontroll er noe shit. Og mat er jo SÅ godt! I tillegg til at det gøy å lage den. Nei, nå skal jeg på skitur, så kan jeg heller spise mer mat når jeg kommer inn igjen. Lov å glede seg? :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinbitkaker fra kongshaug fiskebil :wub: Kjøpte to kg og tror jeg skal vokte dem med livet som innsats. :lol: Neida. Men de eeer så gode - hilsen hun som aldri har likt fiskekaker/fiskeboller/fiskegrateng. De lofoten fiskekarbonadene man får i butikken er gode de og, men ikke SÅ gode. Når tilogmed frøken kvalm syns ting er så godt at det er verd å kjøpe, da er det godt da.

Også funderer jeg på en ting. Er dere vant med minibanker som har 100lapper? :lol: Er ikke vant med det, er/var svært sjelden å finne minibanker med hundrelapper i oslo. Men lokale minibanken her, den har hundrelapper *liker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg.. I dag når sinnet nye høyder.. Dagens ungdom er noen drittunger og hadde flere hatt litt mer ydmykhet og respekt for medmennesket, så hadde verden vært litt bedre..

Det hele endte me at min søster må ligge på hotell i natt og ikke hos meg..

Sgt har jeg blitt nå hvis dere spør min familie :lol:

Sent from my GT-I9100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

544062_10151289506896985_1209671726_n.jp

:D

Det var et fint plaster på såret når man kom hjem til en sofa nevnte nuch hadde spydd på...

Men nå er hun dårlig i magen på tredje dagen, og egentlig bare blitt verre. Nå er det zoolac som gjelder til i morra, så prøver vi oss med litt fiskeboller og ris da. At hun sikkert tror hun dør av å ikke få mat på så lenge får så være, hun er ikke tynn :P

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...