Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Nå synes jeg Dany har blitt ganske flink altså. Hun er jo helt idiot etter mat. Eller, det trenger egentilg ikke være mat heller, bare det kan stappes i munn. Stein duger det også.
Men i dag skulle jeg ihvertfall opp i 2.etg for å restarte modemting. Middagen stod klar på bordet og duftet deilig, og Dany satt i sofaen. Jeg følge meg vill og gal og ba pelsen bli mens jeg løp opp og fikset. Gikk rolig ned igjen, og Lille Mus satt på samme flekk og tittet etter meg. DET er flink litta mus det! :D

Men når det er sagt, så var maten god den altså. Men du snakker om å overdrive chillikrydderet :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Jeg har så flinke bissevovver, jeg! Vi har ikke rusla så mye tur i det siste pga. kulda, så i dag fikk de seg et lite godbitsøk på en halvtime hver. Kasta leverbiter rundt i snøen, og gutta var flinkiser, de! Må gjøre det oftere, kjenner jeg. For de koooste seg begge to!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri: Vil bare tipse om at det er halv pris på alt på Coop Mega på Løten da de har gått konkurs og skal erstattes med Europris!

Wææææææ - det burde jeg jo ha skjønt, for jeg hørte jo at de var konk og skulle stenge sånn umiddelbart *løpe litt rundt meg selv*.

Takk så mye for tips - må ta meg en tur i morgen om det er åpent da også :).

Willy og jeg har vært på deilig sparktur på nybrøyta og ustrødde veier :). Ca 15 km ble det - deilig :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kommer med en humpe-Aiko og Imouto med kløv, så er det verken kamphund eller vakthund folk hvisker, de bare hviiiner "åååå, så søøøøte! Se, hun har på ransel!" :lol: Kan ikke begripe det, disse råtøffe samurai-bikkjene mine? :icon_confused:

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update ang Kick Ass navnet, for de som lurer:
Det er etter sigende en utenfor basenjimiljøet som har klaget, da vedkommende selv fikk avslag på navnet, og da er jo "klagen" mer forståelig.
AnetteV var meget hjelpsom i går, og fant intet mindre enn 6 andre Kick Ass'er. Antageligvis er det flere også.
Problemet er at NKK har forskjellige saksbehandlere, der noen sier ja og andre sier nei. Derfor skal de ha et møte ang. dette i morgen :P

Når bakgrunnen er det den er nå skal jeg ikke være veldig firkanta på det, vi får se hva de sier.
Egentlig hadde det jo vært kult med en Kiss The Frog eller Kiss & Tell også, men Kick Ass er jo kult. Kanskje ta Jeanettes forsalg til følge? Eller mannens forslag : Kick Butt. Ettersom det visst var "Ass" som var som banneord å regne :rofl:

Men nå er det altså mulig vi får beholde navnet også, og NKK's medarbeidere er meget hyggelige og imøtekommende, det skal de ha :)

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update ang Kick Ass navnet, for de som lurer:

Det er etter sigende en utenfor basenjimiljøet som har klaget, da vedkommende selv fikk avslag på navnet, og da er jo "klagen" mer forståelig.

AnetteV var meget hjelpsom i går, og fant intet mindre enn 6 andre Kick Ass'er. Antageligvis er det flere også.

Problemet er at NKK har forskjellige saksbehandlere, der noen sier ja og andre sier nei. Derfor skal de ha et møte ang. dette i morgen :P

Når bakgrunnen er det den er nå skal jeg ikke være veldig firkanta på det, vi får se hva de sier.

Egentlig hadde det jo vært kult med en Kiss The Frog eller Kiss & Tell også, men Kick Ass er jo kult. Kanskje ta Jeanettes forsalg til følge? Eller mannens forslag : Kick Butt. Ettersom det visst var "Ass" som var som banneord å regne :rofl:

Men nå er det altså mulig vi får beholde navnet også, og NKK's medarbeidere er meget hyggelige og imøtekommende, det skal de ha :)

Kiss The Frog hadde vel passet bedre på tispe kanskje? :P

Kiss & Tell er nesten et like godt alternativ i mine ører, lykke til med møtet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiss The Frog hadde vel passet bedre på tispe kanskje? :P

Kiss & Tell er nesten et like godt alternativ i mine ører, lykke til med møtet! :)

Mjoo, men hvis navnet var "Kiss The Frog" og kallenavn "Prince"? (Altså han ER prinsen) :P Men nå skal han jo hete Keno Såeh.

Tispa heter jo Kiss Me Quick, så da hadde det blitt Kiss- tema, men eier vil veldig gjerne ha Kick Ass navnet. Vi får se :)

Her er han forøvrig:

21994_10151188499577693_934675524_n.jpg

428367_10151182456842693_771807890_n.jpg

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en veldig vond hofte i dag og klarte verken å sitte eller ligge når jeg kom hjem. Tok smertestillende og la meg i sengen en stund men det ga seg ikke. 40min etter at jeg skulle ha gått hjemmefra på musikkøving sendte jeg melding om at jeg ikke klarte å komme, 5 min etter det var det som om noe slappet av og smertene var vekke..... merkelig. Betyr det at jeg egentlig ikke hadde lyst til å gå i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update ang Kick Ass navnet, for de som lurer:

Det er etter sigende en utenfor basenjimiljøet som har klaget, da vedkommende selv fikk avslag på navnet, og da er jo "klagen" mer forståelig.

AnetteV var meget hjelpsom i går, og fant intet mindre enn 6 andre Kick Ass'er. Antageligvis er det flere også.

Problemet er at NKK har forskjellige saksbehandlere, der noen sier ja og andre sier nei. Derfor skal de ha et møte ang. dette i morgen :P

Når bakgrunnen er det den er nå skal jeg ikke være veldig firkanta på det, vi får se hva de sier.

Egentlig hadde det jo vært kult med en Kiss The Frog eller Kiss & Tell også, men Kick Ass er jo kult. Kanskje ta Jeanettes forsalg til følge? Eller mannens forslag : Kick Butt. Ettersom det visst var "Ass" som var som banneord å regne :rofl:

Men nå er det altså mulig vi får beholde navnet også, og NKK's medarbeidere er meget hyggelige og imøtekommende, det skal de ha :)

LATINSK!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjoo, men hvis navnet var "Kiss The Frog" og kallenavn "Prince"? (Altså han ER prinsen) :P Men nå skal han jo hete Keno Såeh.

Tispa heter jo Kiss Me Quick, så da hadde det blitt Kiss- tema, men eier vil veldig gjerne ha Kick Ass navnet. Vi får se :)

Her er han forøvrig:

21994_10151188499577693_934675524_n.jpg

428367_10151182456842693_771807890_n.jpg

Men altså.. Hvis vedkommende ikke fikk registrert navnet kick ass selv og nå klager fordi ass et et banneord... Hun ville jo bruke det ordet, jo. Det er jo litt teit da. I såfall må alle kick ass'ene endre navn synes jeg. Han kler navnet sitt jo! Dessuten er han dritlekker :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundeburet mitt er ferdig! Å som jeg gleder meg til det er slutt på *klirr klirr* *skrangle skrangle* :D

Noen som vil på roadtrip å hente hundebur! :P Tenkte å få hentet det på lørdagen.

Du, vi kan godt samkjøre om det er Kela du skal til? For vi skal også dit å hente bur, og får jo trykket alle inn i en hiace? Også deler vi bare på dieselutgiftene, så sparer vi både penger og en langtur alene?

Ang smitte på Hellerudsletta;

Malle har vært hos veterinæren i dag, da jeg innså at hun har spist en makrell i tomat-tube, og ble diagnostisert med muligens mage- tarm betennelse. Hun var full av gass, og er satt på medisiner. Men, hun er i over normal allmenntilstand, så hun er jo ikke slik som feks Gross, som er dårlig med hele seg..

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, vi kan godt samkjøre om det er Kela du skal til? For vi skal også dit å hente bur, og får jo trykket alle inn i en hiace? Også deler vi bare på dieselutgiftene, så sparer vi både penger og en langtur alene?

Ang smitte på Hellerudsletta;

Malle har vært hos veterinæren i dag, da jeg innså at hun har spist en makrell i tomat-tube, og ble diagnostisert med muligens mage- tarm betennelse. Hun var full av gass, og er satt på medisiner. Men, hun er i over normal allmenntilstand, så hun er jo ikke slik som feks Gross, som er dårlig med hele seg..

Hørtes egentlig ut som en god ide, men må på en måte ha med bilen for å være sikker på at det passer sånn som jeg vil.. Men regner med at alt er i orden da. Og han er sikkert så ålreit at dersom det ikke skulle passe så kan jeg stikke innom en annen dag. Hadde vært kjempekoselig med roadtrip :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundeburet mitt er ferdig! Å som jeg gleder meg til det er slutt på *klirr klirr* *skrangle skrangle* :D

Noen som vil på roadtrip å hente hundebur! :P Tenkte å få hentet det på lørdagen.

Du, vi kan godt samkjøre om det er Kela du skal til? For vi skal også dit å hente bur, og får jo trykket alle inn i en hiace? Også deler vi bare på dieselutgiftene, så sparer vi både penger og en langtur alene?

Ang smitte på Hellerudsletta;

Malle har vært hos veterinæren i dag, da jeg innså at hun har spist en makrell i tomat-tube, og ble diagnostisert med muligens mage- tarm betennelse. Hun var full av gass, og er satt på medisiner. Men, hun er i over normal allmenntilstand, så hun er jo ikke slik som feks Gross, som er dårlig med hele seg..

Er det noe smittegreier fra hellerud???

Har mannen stjålet pcen min for å se på fotball mens jeg venter på unge mødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har Shy klippet over bånd nr 2.. gubben altså - forrige bånd strøk med da han passet bissevovver, og så nr idag som han hadde hjemmekontor.. Og egentlig synes jeg det er rart hun klarer å klippe noe som helst -hun er jo halvveis tannløs! Igår gikk en dracula tann i underkjeven, idag gikk den andre i underkjeven, så nå har hun igjen 2 puslete hoggtenner oppe - og hun slikker seg i munnen hele tiden, og piper når hun har drakamp. Det er litt løse tannebisser inni der som gjør vondt å bruke til drakamp tenker jeg..men drakamp vil hun allikevel - gråter og drar, gråter og drar hun lille tøffetøtte :wub:

Så håper jeg alle syke bikkjer skjerper seg og blir friske altså!

Forøvrig har jeg funnet min Idol-favoritt

hilsen avdeling for viktig informasjon

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe smittegreier fra hellerud???

Nei bare en teori som var ute å gikk ettersom Gross, Xen, Malle og Smula var magesyk. ;)

Men Xen og Gross var ikke på Hellerud, Gross var dårlig før, Xen trykket i seg 0,5 kg frossen vom.

Ingen av kelpiene er dårlige som var der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...