Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Nå er jeg så forbanna at jeg skjelver innvendig!! En sonis ble fratatt sine 3 hunder inatt, de har liggi i bur og levd av sin egen avføring i gud veit hvor lenge. En hannhund som har normalvekt på 19-20 kg veide 12 kg og 2 valper på 7.5 mnd veide 7 kg, til sammenligning veier søksnene dems rundt 17... Det er anmeldt.

Hæææææææææ? O.o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så forbanna at jeg skjelver innvendig!! En sonis ble fratatt sine 3 hunder inatt, de har liggi i bur og levd av sin egen avføring i gud veit hvor lenge. En hannhund som har normalvekt på 19-20 kg veide 12 kg og 2 valper på 7.5 mnd veide 7 kg, til sammenligning veier søksnene dems rundt 17... Det er anmeldt.

WTF :|:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så forbanna at jeg skjelver innvendig!! En sonis ble fratatt sine 3 hunder inatt, de har liggi i bur og levd av sin egen avføring i gud veit hvor lenge. En hannhund som har normalvekt på 19-20 kg veide 12 kg og 2 valper på 7.5 mnd veide 7 kg, til sammenligning veier søksnene dems rundt 17... Det er anmeldt.

:| :| :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så forbanna at jeg skjelver innvendig!! En sonis ble fratatt sine 3 hunder inatt, de har liggi i bur og levd av sin egen avføring i gud veit hvor lenge. En hannhund som har normalvekt på 19-20 kg veide 12 kg og 2 valper på 7.5 mnd veide 7 kg, til sammenligning veier søksnene dems rundt 17... Det er anmeldt.

:o :mellow: :blink::angry:

Sent from my GT-I9100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke deg med, men nei! haha :P

Sotra! :drool:

Ja, det gjør det. Her har man jo hagen "rett der" som vi bare kan gjerde godt inn. Så ja, vi får se! :)

Åsane på en klar førsteplass :D Og Sotra på en veldig god andreplass (siden jeg tross alt har bodd der) :D

:lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så forbanna at jeg skjelver innvendig!! En sonis ble fratatt sine 3 hunder inatt, de har liggi i bur og levd av sin egen avføring i gud veit hvor lenge. En hannhund som har normalvekt på 19-20 kg veide 12 kg og 2 valper på 7.5 mnd veide 7 kg, til sammenligning veier søksnene dems rundt 17... Det er anmeldt.

:shocked:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

§1.11
Personangrep, sjikane, banning og annet støtende blir slettet umiddelbart. Dette gjelder også angrep/sjikane mot firmasider, nettbutikker, oppdrettere osv. Synsinger og rykter skal ikke fremstilles som fakta. Når personer omtales negativt så skal dette skje i generelle termer der personvernet ivaretas. Det er ikke lov å poste opplysninger som kan identifisere vedkommende med mindre det er en sak i media om dette.

På grunnlag av dette har jeg fjernet identifiserende opplysninger om eieren av hundene som er diskutert på siste siden.

Respekter dette og ikke legg ut brukernavn eller andre linker med mindre det kommer en sak i media hvor det står hvem personen er.

IW.

(redigerer vekk nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så forbanna at jeg skjelver innvendig!! En sonis ble fratatt sine 3 hunder inatt, de har liggi i bur og levd av sin egen avføring i gud veit hvor lenge. En hannhund som har normalvekt på 19-20 kg veide 12 kg og 2 valper på 7.5 mnd veide 7 kg, til sammenligning veier søksnene dems rundt 17... Det er anmeldt.

Fy f**** altså! Håper de ble fradømt retten til å ha hund i all tid framover...

Altså, boller, vårruller, pølsebrød, annen bakst (gå på et bakeri liksom :lol: ) åååh mikkel! du må spise ferdig pizza! :P

Det spiste jeg i går. Pizza altså. Det smakte ikke godt overhode. :getlost:

Problemet er at jeg ikke synes melholdige ting smaker så godt noe mer... Men benyttet sjansen for polarbrød og skal spise vårruller. Men er jo liksom ikke så mye... I dag ble det noen nudler som jeg kjøpte ved en feiltagelse (trudde de var glutenfrie, det var de ikke).

Men. Det virker som om jeg slipper å gå på dette så lenge. Og jeg gleder meg allerede til å komme tilbake på kosten min nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f**** altså! Håper de ble fradømt retten til å ha hund i all tid framover...

Det spiste jeg i går. Pizza altså. Det smakte ikke godt overhode. :getlost:

Problemet er at jeg ikke synes melholdige ting smaker så godt noe mer... Men benyttet sjansen for polarbrød og skal spise vårruller. Men er jo liksom ikke så mye... I dag ble det noen nudler som jeg kjøpte ved en feiltagelse (trudde de var glutenfrie, det var de ikke).

Men. Det virker som om jeg slipper å gå på dette så lenge. Og jeg gleder meg allerede til å komme tilbake på kosten min nå...

Rugbrød? Rugsprø knekkebrød? Er ikke så glad i brødmat selv, men dette er litt smak i :) Evt surdeig brød?

Villris eller svart ris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg helt tom. :(

Jeg var på vei hjem fra en haug med ærender som har tatt hele dagen, da Fredrik ringte og sa Nemi var veldig dårlig. Hun hadde kasta opp og gjort fra seg inne, og hun hadde nesten ikke klart å være med han ut for å lufte seg. Da jeg kom hjem, så orket hun ikke å reise seg engang, bare logret litt. Jeg satte meg ned med henne, tok tempen, strøyk pelsen hennes. Hun logret, fordi det er det Nemi gjør. Alltid. Etter mye masing fikk jeg henne til å reise seg og bli med til sofaen. Jeg så på tannkjøttet hennes, det var nesten helt hvitt, og det var iskaldt. Det ble enda hvitere da jeg trykket på det, og den lille fargen som var, kom tilbake. Mamma kom, for jeg sa jeg trodde jeg ikke ville se an om Nemi ble bedre, for det var tydelig at hun ikke hadde det godt, og hun peip på utpusten. Hun pustet også unormalt, og hadde et helt annerledes blikk enn vanlig. Tok henne med til veterinær, det var såvidt hun klarte å gå ut i bilen, og fra bilen og inn.

Kom hjem igjen med bare kobbel og halsbånd.. :cry::bye::heart:

Verdens beste hund, hjertehunden min. Hun har ikke vondt nå, lenger. :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...