Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Helt sikkert, hun har nemlig løpetid. Søte valper ville det blitt også!

De hadde sikkert blitt helt perfekte, de :D.

Typisk tispeeiere å ikke si fra om den løpetiden på forhånd, da :lol:

:lol:

Hannhunden fikk det rett og slett ikke til.. Han klarte å få den inn en gang, men da kom det aller aller meste utenfor. Gikk ikke ann å hjelpe han, da trakk han seg helt unna og jeg tror Lyra nærmeste ikke kunne flagret seg mer bak som hun gjorde. Ikke kunne noen veterinærer i nærheten inseminere eller, så jah. Han har fått veldig mye kjeft før i løpet av løpetider for å ignorere det helt, og var veldig usikker på det... Fargeavl på rotter neste :lol: ?

Altså - hvor lenge var dere der da? Hvor mange forsøk fikk de før dere ga opp? Det er jo ikke sånn at alle får det til sånn svuppsvupp med en gang heller?

Pappaen min har fått slag :cry: :cry: :cry:

Det går greit med han,men han sliter visst med å finne ord når han snakker.

Skummelt å få sånne telefoner..

Uff *klemme*. Håper han kommer seg fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Åh! Håper det går bra med han :console:

Takk! http://www.cheesebuerger.de/smilie.php'>a042.gif Håper også det ja!

Uff, for en jævli beskjed å få, føler med deg, det samme skjedde med min far for en del år siden,

da var han i Afghanistan og ble lam i halve kroppen, han ble helt fin igjen :)

Takk for du delte det! http://www.cheesebuerger.de/smilie.php'>d054.gif Det hjalp på å høre at det gikk bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøfflus' vitenskapelige forsøk nr 1: vann i glass er kaldere etter en time på soverommet mitt enn om man lar springen renne i 5 min.

Tøfflus' vitenskapelige forsøk nr 2: min minste termos holder ikke kaffen varm i fire dager.

Fikk veldig lyst på kaffe NÅ... men det er litt sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ekkelt! Men sannsynligvis vil han med tid og trening bli bra igjen :)

Ja,veldig :hmm: Han må gå til logoped eller hva det heter,for å få orden på snakkingen ihvertfall,å så håper vi på at det ikke skjer noe mer i løpet av dagen nå. Han har diabetes ol. i tillegg,så vet ikke hvor stor sjangsen er for at det skjer noe?

Uff *klemme*. Håper han kommer seg fort.

Takk! http://www.cheesebuerger.de/smilie.php'>a042.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg døøøør! :lol:

pyjamas.gif

----------------------

LilleZara:

Det er ikke noe kjekt, MEN det er veldig store sjanser for å bli helt fin igjen. Min pappa fikk slag da han var 36 tror jeg, og han kunne ikke snakke i det hele tatt, og heller ikke skrive noe særlig. Han har ingen problemer i dag, annet enn at han må lete litt etter ord noen ganger, men det tror jeg HAN er mer bevisst på enn f. eks folk som ikke vet noenting, jeg tenker aldri over det hvertfall :) .

Det er bare å være støttende og gi hverandre tid, så kommer dere gjennom det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til LilleZara! :hug:

Det tar på å være sur. Ask Toolbar blir verre og verre å bli kvitt! Den snek seg inn på min pc og overstyrte Google! Sånt blir man forbanna av! Og ikke hjalp det å avinnstallere dritten heller! Nå har jeg fått hjelp i et par timer, og er endelig kvitt faenskapen! Herreguuuuuuud, så irriterende, altså! Nå skal jeg ta en dusj og ta med meg hundene ned i senga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte mindre av obduksjonsrapporten til Qui jeg, og han vet jeg hva døde av. Mye "rare" faguttrykk ja.

Ja de er ikke helt leslige for folk flest kan du si :P

Da er det natten. Pelsene har fått innpass på hotellet og jeg har pakket turklær, klikker og godbit. Alenerom har vi også, deilig!

Så da er vi klare for kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har det visst med å prate litt de søsknene der, men når det kommer til stykket er de softe som smør hele gjengen og egentlig bare snille og greie :lol:

Yes - han her har ganske mye han skulle sagt, men heldigvis har han ikke så mye tyngde å legge bak det. :lol: Eneste gangene han virkelig mener ting er om kahlo er slem med han. Da mener han det. Med god grunn. :aww:

Ikke bare snakker de mye, men tullballer er de også, hele gjengen (får jevnlige rapp om flere søsken som er likedan, MOcca intet unntak). Hva er det egentlig jeg blandet inn i det kullet :lol:

*fnis* Snakkende tullballer :wub: Akkurat sånn de skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleZara:

Det er ikke noe kjekt, MEN det er veldig store sjanser for å bli helt fin igjen. Min pappa fikk slag da han var 36 tror jeg, og han kunne ikke snakke i det hele tatt, og heller ikke skrive noe særlig. Han har ingen problemer i dag, annet enn at han må lete litt etter ord noen ganger, men det tror jeg HAN er mer bevisst på enn f. eks folk som ikke vet noenting, jeg tenker aldri over det hvertfall :) .

Det er bare å være støttende og gi hverandre tid, så kommer dere gjennom det!

Takk IW! http://www.cheesebuerger.de/smilie.php'>a042.gif Hjelper godt å høre at det har gått bra for andre!

Stor klem til LilleZara! :hug:

:hug: Takk!

http://www.cheesebuerger.de/smilie.php'>d010.giftil alle dere gode her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet bikkja er bortskjemt når man steker pizza til henne :aww: Snufsere fortjener å være bortskjemte - for tenk! (pizzaen har gått ut på dato - halvstekt greie som Bonden har fått med seg fra jobb (før den gikk ut på dato :lol: ) ) Det vet vi hun spiser - for hun sultestreiker på 7. dagen nå. I går fikk hun riktignok en bit brent lasange da, siden "noen" Glemte hele greia i ovnen. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stooor klem til LilleZara. Syke foreldre er kjempevondt.

Kommet hjem fra jobb, og laget middag. Vet jeg har ett par timer med ting jeg må lese. Og livets dilemmaer. Har egentlig fri til onsdag, men eksamen om halvannen uke. Mest lyst til å reise til kjæresten og bli dullet med mens jeg leser, og være der til tirsdag. Men jeg bør kanskje holde meg hjemme. Tenker om det går dårlig på eksamen så kommer jeg til å angre på at jeg reiste. Så da får jeg vel bare være flink pike og lese hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trikset er å levere nyvasket tøy til mamma, slik at hun har de i tørketrommelen. Hva skjer etterpå? Jo, man får de ferdig sammenbrettet (jeg lurer på om hun stryker noe av det også?) tilbake! Jeg elsker å ikke ha tørketrommel :aww:

Aha, der har vi løsningen min også! :D

Pappaen min har fått slag :cry: :cry: :cry:

Det går greit med han,men han sliter visst med å finne ord når han snakker.

Skummelt å få sånne telefoner..

:hug:

Og malinck, jeg ble ganske skuffet over den filmen ihvertfall...

Må ha mistet noen quoter for jeg hadde da mer å si?

Ellers så er bare alt litt rart og surrealistisk nå. Føles litt ut som å være endel av en dårlig film eller noe. Som dessverre handler om en høygravid kjerring, også mister mannen jobben. :P Så utrolig typisk!

Men det kom som lyn fra klar himmel.

Han jobber i Sony senter og de ble erklært konkurs igår, så alt i Norge og Sverige ble stengt fra og med idag. Plutselig skulle ikke Øivind på jobb mer liksom, kjemperart! Han skulle jo jobbe hele helgen og kollegaene fikk nesten ikke sagt hadet til hverandre engang etter mange år.

Han har jobbet ganske mye og nå er det bare borte over natten?

Han får lønn i 3 måneder da heldigvis, men så må han helst ha funnet seg en ny jobb. For å få pappaperm blandt annet, hjelper ikke at han har jobbet sammenhengende i 12 år om han ikke jobber 6 måneder før permen. Og håper han ikke bare må ta det første som ikke er det beste.

Men for å se på det positive kan det jo hende han finner en enda bedre jobb nå. Og om han finner en hvor de ikke trenger at han starter med en gang, så kan han jo gå hjemme sammen med meg og baby litt først. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så er bare alt litt rart og surrealistisk nå. Føles litt ut som å være endel av en dårlig film eller noe. Som dessverre handler om en høygravid kjerring, også mister mannen jobben. :P Så utrolig typisk!

Men det kom som lyn fra klar himmel.

Han jobber i Sony senter og de ble erklært konkurs igår, så alt i Norge og Sverige ble stengt fra og med idag. Plutselig skulle ikke Øivind på jobb mer liksom, kjemperart! Han skulle jo jobbe hele helgen og kollegaene fikk nesten ikke sagt hadet til hverandre engang etter mange år.

Han har jobbet ganske mye og nå er det bare borte over natten?

Han får lønn i 3 måneder da heldigvis, men så må han helst ha funnet seg en ny jobb. For å få pappaperm blandt annet, hjelper ikke at han har jobbet sammenhengende i 12 år om han ikke jobber 6 måneder før permen. Og håper han ikke bare må ta det første som ikke er det beste.

Men for å se på det positive kan det jo hende han finner en enda bedre jobb nå. Og om han finner en hvor de ikke trenger at han starter med en gang, så kan han jo gå hjemme sammen med meg og baby litt først. :)

Oi! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Ulla-Britt

Makan. Skulle rydde litt og så sto jeg der med ei sjampisflaske jeg har fått på jobb, og som jeg skulle spare til en spesiell anledning, men som jeg aldri helt finner en plass til, så jeg virrer alltid litt rundt med den når jeg rydder. Plutselig hadde jeg åpnet den. :blink: Alene i joggings, stuptrøtt og med kotelettsleik var ikke helt den spesielle anledningen jeg hadde sett for meg, men nå får jeg vel bare drikke da. Skål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleZara, jeg kjenner flere som har blitt helt fine etter slag, vises ikke på dem i det hele tatt! Nå får han sikkert medisin som skal hindre flere slag.

Og klem til Marie! Håper han får en drømmejobb etter at han har vært sammen deg og baby en stund!

Jeg har ordna internetten, nå er det fiber som gjelder her i huset! Tv'n fikk jeg ikke til å installere da. Dumme Tv'en. Kanskje Sara har noen gode forslag, hun kommer i morgen formiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Bikipile full av iskaffe er lett og provosere.... Puste med magen, så går alt over snart tenker jeg.... :lol: Ikke greier jeg å sovne heller nå, supert :P

Ellers har jeg hatt en knall dag :D Fy fillern for et spennende fagfelt!!

Edit: :hug: til LilleZara! Og til Marie og mannen, håper jobbsituasjonen løser seg så snart som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Bikipile full av iskaffe er lett og provosere.... Puste med magen, så går alt over snart tenker jeg.... :lol: Ikke greier jeg å sovne heller nå, supert :P

Ellers har jeg hatt en knall dag :D Fy fillern for et spennende fagfelt!!

Hva jobber du med? :)

Akkurat nå slumrer typen på sofaen, lillebror sitter å spiller og jeg er stappa i magen etter en bolle for mye.. De ble gode da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Hva ville dere gjort i denne situasjonen? Voksen omplasseringshund som eier har hatt noen få måneder, hund har knurret på eier noen få ganger tidligere. På tur så havner båndet bak beinet på hunden, eier bøyer seg ned for å løfte opp beinet og fjerne båndet, hunden knurrer da på eier. Igjen havner båndet bak beinet og eier bøyer seg ned og da biter hunden såpass at hånd måtte sys 15 sting.  Hunden er stresset ute når den møter andre hunder men rolig hjemme. Ikke vist aggression tidligere, knurret noen få ganger når feks blir holdt for å fjerne flått, klippe klo.  Eier har vært streng tidligere på tur, gjentar kommandoer med streng stemme flere ganger helt til hunden hører etter. lagt hunden i bakken 3x tidligere for å "vise" hunden hvem som er sjefen når den har hatt stress reaksjon i møte med andre hunder.  Kan det være en reaksjon på en allrede stresset hund som ikke håndterer ny eiers strenge væremåte ? Eier er også kosete og mild så ikke kun streng altså.  Kan eier stole på hunden igjen ? Blir det lettere for hunden å bite igjen nå ? Kan hunden snus med positiv belønnings basert trening uten streng tone og sjefete trenings metode ?  Litt spent på svar da jeg har ment at eier har skapt mer stress i hunden med denne strenge "jeg er sjefen" metoden og selvom dette er en rase som kan prøve seg på rang stigen så mener jeg dette er basert mer på frykt og stress hos hunden en dominant oppførsel.  Hva ville du ha gjort i situasjonen ? Vurdert omplassering, avliving da hunden har bitt et menneske ? Forsøkt positiv hundetrening med fokus på mental trening ? Ville du tørt å ha denne hunden rundt en tenåring ?   
    • Vet beds kan man enkelt klippe til selv og er veldig populært for bruk i bilbur. 
    • Hei! Kjøpte nylig et pent brukt 4Pets Herkules hundebur, men jeg trodde det ville være enklere å finne pute til det. Er dette en eldre versjon av 4Pets sine bur? Finnes det en type hundeseng man kan klippe til selv, som ikke er ren ull? Bikkja er fryktelig varm av seg.
    • Goldentispe av utstillingslinjer høres ut som kan passe fint, men bare husk på at alle valper og unghunder er generelt krevende og at trening på å takle å være hjemme alene en hel arb.dag kan ta lang tid. 
    • Et oppstillingsbilde.  Tempo 3 måneder. 8,7 kg og 36 cm høy.   
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...