Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Hva jobber du med? :)

Akkurat nå slumrer typen på sofaen, lillebror sitter å spiller og jeg er stappa i magen etter en bolle for mye.. De ble gode da!

Til vanlig jobber jeg som regnskapsfører, men skal nå i tillegg begynne med eiendomsskifter (landbrukseiendommer). Veldig spennende, mye mer enn bare papirer, og mye å ta hensyn til i forhold til familieforhold og rettferdig fordeling, man får virkelig brukt seg til tider :)

Hva gjør folk når de er så lenge våkne a? Ser film kanskje... finne en ny film å titte på... Jeg må jo snart bli trøtt :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjøper kyllingbuljong i terninger vettu :). Og ja, det går fint an å fryse ned kyllingsuppe.

Du får kjøpt hønsebuljong i alle butikker. funker som fjell i kyllingsuppe. Suppa kan fryses ned ja.

Jeg måtte visst kjøpe det ja. Suppen ble utrolig god :D

Aha, der har vi løsningen min også! :D

Ja, det er helt fantastisk :aww: Jeg leverte fire maskiner med klær i ettermiddag, og nå i kveld hentet jeg alt ferdig sammenbrettet :wub: Jeg hater å brette klær, og jeg tror egentlig mamma savner det litt. Fra å ha tre unger i hus, til å kun sitte igjen med en er tøft for ei mor :aww:

Gratulerer med dagen, frøken :D:bananas:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappaen min har fått slag :cry: :cry: :cry:

Det går greit med han,men han sliter visst med å finne ord når han snakker.

Skummelt å få sånne telefoner..

Uff klem! Håper det går bra med han..!

Jeg er trøtt.. Men vil ikke legge meg.. Har vi hørt den før eller..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan. Skulle rydde litt og så sto jeg der med ei sjampisflaske jeg har fått på jobb, og som jeg skulle spare til en spesiell anledning, men som jeg aldri helt finner en plass til, så jeg virrer alltid litt rundt med den når jeg rydder. Plutselig hadde jeg åpnet den. :blink: Alene i joggings, stuptrøtt og med kotelettsleik var ikke helt den spesielle anledningen jeg hadde sett for meg, men nå får jeg vel bare drikke da. Skål!

Herregud, trøtt i øya. Jeg trodde du skrev sjampoo! Spesiell anledning til sjampoo tenkte jeg, hmm, fått på jobben, ok. Så kotelettsleik, jaha, kline sjampoo i håret å lage sleik?? Og så skulle du atpåtil Drikke sjampoen? :lol:

Jeg dør! :lol:

Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde sikkert blitt helt perfekte, de :D.

:lol:

Altså - hvor lenge var dere der da? Hvor mange forsøk fikk de før dere ga opp? Det er jo ikke sånn at alle får det til sånn svuppsvupp med en gang heller?

Uff *klemme*. Håper han kommer seg fort.

Det hjelper ikke å være der flere dager når tispen ikke står mer... Hun er veldig tydelig på signalene sine, blottet seg og stod som bare det og var helt myk og fin. Igår kveld når vi dro derimot, da var hun veldig ferdig og fortalte det høyt og tydelig til hannhunden bare han så på henne, og til Oliver som lå inni buret sitt når hun kom i bilen. Idag bretter hun ikke halen mer til side, og virker ut til å ha "roet seg" helt. Hun likte han forøvrig veeldig når vi kom og synes han var verdens kjekkeste... Men ikke når vi dro :lol:

Hvor mange forsøk? Tja, det aner jeg ikke. Det kom forøvrig en Briard oppdretter for å prøve å hjelpe til og se om hun klarte å gi han et siste "lite dytt" men han taklet ikke hjelp. De fikk ikke gå sammen 24/7 altså, vi skilte dem mellom hver gang vi forsøket så de ikke gikk rundt sammen og ble slitne.

Utrolig hvor mye bedre ting virker ut til å bli når man har varme i hus, og vann igjen :lol::heart: dusj :heart: Også beregnet jeg veldig god tid på å stå opp til Expo, så rekker å børste over Simi ordentlig og spraye tørrshampo, selv om jeg ikke rekker å bade henne.

Eller bare være hjemme :lol: ? Nei, vi får se! (Edit, enkelt valg når Soph våknet med feber, å bli hjemme med henne isteden..)

En stor stor klem til Zara, og Marie :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til LilleZara og Marie, som har fått hver sin livs-skakende nyhet som lyn fra klar himmel dere må bryne dere på - bruk oss til å skrike ut frustrasjon, om dere vil!

Jeg våknet fem minutter før ringeklokka, og det er helt uhørt - jeg elsker jo å sove, også våkner jeg så tidlig? Noen som er klar for utstilling, eller?

Også våkner jeg til 18 grader i stua, det har jeg vel ikke opplevd siden september. Hva skjer? Kan en håpe på at rør tiner når huset har fått litt varme i seg? Eller må jeg by på en konjakk også?

Og X'en, det tispeskinnet, sto siden av meg, lente hodet kjapt innover bordet og STJAL frokosten min! Jeg ble så satt ut at jeg rakk ikke å reagere, endte bare med å le, for hvem pokker tror hun at hun er, som bare kan gjøre det? Den der bør være drektig, eller så kjøper jeg spanskrør.

Er det for tidlig å begynne å måle midjemål nå?

Det er det?

OK.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaffe og barne-tv. Fikk sove til 06:15 !!

Det har tatt av for typen etter vi la oss i går, stua og kjøkkenet er strøkent. Gulvene er vasket tilmed.

Jeg kjøpte Hjemmet i går, typen så helt målløs ut frem til jeg sa den var til Ask. Da forsto han hehe. 16 ostekake-oppskrifter! vi skal lage ostekake i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke editere: Nei, så Kjipt Lill!! Er det ingen håp om at han har fått skvetta litt på rett plass? Når man hører hvor nye styr det er med parring noen ganger , skulle man ikke tro at tjuvparring gikk så lett :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappaen min har fått slag :cry: :cry: :cry:

Det går greit med han,men han sliter visst med å finne ord når han snakker.

Skummelt å få sånne telefoner..

Siden han ikke har fått det kraftigere, kommer det til å gå bra med han. :) Litt trening må til, og det kan hende han får noen små bivirkninger etterpå. Har selv hatt noen slag, og så bivirkningene etterpå er mer jeg merker til enn andre...

Ellers har jeg hatt en av de særeste drømmene ever. Om en liten jente i rosa kjole som drev og drepte en masse folk fordi hun hadde penger og ville ha en diger Aston Martin båt. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har man inkvartert seg på hotel. Trøtt, men har fått kaffe med melk i, og ute har det snødd. Så jeg er fornøyd.

Snart skal kelpiene i ringen, og jeg er så spent på Arya, Geo og Shy spesielt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen min våkner automatisk halv ni nå. Hva er dette for noe tull? Hallo kroppen, vi hadde en avtale om å sove lengre altså!

Også stor :hug: til Marie og Zara.

Marie husk at han kan ta kontakt med nav osv nå, når man mister jobben slik hjelper de til osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...