Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Oi, det visste ikke jeg. Men kommer alltid til der jeg stoppet sist når jeg logger inn igjen og trykker på tråden.

Og BTW; Boris er ingen fuglehund, han er en BILhund (herre som han sprang, Qui ble helt satt ut og stoppet i befippelsen han) :lol:

Bil, Fly, Ekorn, Fugl! Detaljer detaljer! :lol:

*flirer litt og ser for meg uttrykket til Qui* :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent akkurat sånn som chihuahua'n min gjorde, det der :lol:

Du kjøper kyllingbuljong i terninger vettu :). Og ja, det går fint an å fryse ned kyllingsuppe.

Nå har jeg tent i ovnen, laget meg et skikkelig ostebord med kjeks i alle former og fasonger og litt ymse oster, samt eplebiter, appelsinbåter, blåbær, gulrøtter - og en deilig rødvin til :).

:drool::drool::drool: Det er hos Siri vi skulle ha vært i dag skjønner jeg :drool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så utrolig glad for at jeg jobber på dyrlegeklinikk nå, de har vært så snille med personalrabatter de siste dagene. For Aïdas røntgen, ultralyd, operasjon, undersøkelser, mat, oppfølging, ja alt, har jeg bare betalt ca 1300 kr!!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ace signerer og sier at mye går med hver gang han har hjemme-alene-fest :sorcerer:

(Eieren er ikke like happy :ike: )

Dette er ikke hjemme alene fest en gang. :lol: Men borte på besøk fest, og jeg er visst den dumme som ikke synes at de skal herje så ufattelig mye, lenge og høylytt. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han likte jo Sirkus Samurai, gjorde han ikke? Tilogm hun litt krevende knertmonsteret? :P

Det gjorde han, og han har forøvrig likt de fleste hundene vi har passet. Noen har klart hatt diller, som den ene dachsen som bjeffet på hver eneste lyd.

Men han har jo også likt veldig godt å vite at det er for en periode, altså at han ikke er bundet til en hund 24/7 de neste 15 årene. Tror dog at det begynner å synke inn for han at det faktisk er min hund og mitt ansvar. Og går det ikke, så er det ikke mening at vi skal ende opp sammen, men kan ikke si jeg er særlig bekymra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg endelig på vei til byen på vinsmaking, skulle vært der kl halv 8. Hater å være sen, men sånn går det når jeg bare må løse sudoku i stedet for å gå i dusjen! Sent from my HTC One S using Tapatalk 2

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:drool::drool::drool: Det er hos Siri vi skulle ha vært i dag skjønner jeg :drool:

Jepp, det er det :D.

Nå har vi vært ute på gårdsplassen og trent LP igjen, vi :). Kan ikke si annet enn at vi iallefall har det moro, selv om alt ikke ser like pent og presist ut :lol:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...tok jeg til fornuft. Kom på hvor mange ganger jeg både har og nesten har trynt i hallen på expo så jeg fant fram noen gamle ecco småsko som er gummisåle på. Kom på at jeg skulle stille valp og evt alle jeg må "snakke" med i morgen av mine og fant fram en bukse, kom på at jeg skal stille svart hund og byttet ut den svarte buksen med en grønn bukse.

Talli er fhøna (slenger inn H så er det sikkert noen som irriterer seg over det :P ) og klar. Og jeg burde nok ha meldt henne på NKK Bø også, hun er ganske pen i sin fulle pels...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen, etter å ha henta bil. :)

Hadde vært ålreit om jeg faktisk fikk kjørt den selv da, men den var digg å være passasjer i også, altså. :P

Håååååååper bare jeg blir kvitt min gamle veldig fort, nå! :D

Edit: Her var det forøvrig også kaldt da jeg kom hjem, men ikke så kaldt som mange av kuldesonisene. Da hadde jeg omkommet, tror jeg. Har skrudd på superovnen og fyra opp i peisen, så da blir det nok fint her om ikke så lenge. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg hvorfor mamma ble litt tussete av så mange barn når hun skulle rope på oss. Hun begynte på det ene navnet, abryt seg selv, over på det andre, avbrøyt seg sev, og over på det tredje, avbrøyt seg selv, over på det fjerde før hun måtte le og så over på det femte navnet som hun fullførte fordi det var den personen hun egentlig skulle ha tak i :P
Ok, hun måtte kanskje ikke innom alle fem hver gang, men det ble mye rare sammensettinger. Og jammen driver jeg ikke sånn selv nå når jeg har fire hunder her.
Skulle si fra til Dany at nok er nok, og jeg tar i med myndig stemme; "Immmmmoto!", mens jeg ser strengt på Dany. Imoto lå i vinduskarmen (jepp, vi har ikke regler for sånt) og kikket uskyldig på meg; "Hæ??"

Dany så tomt på meg tilbake; "Hvem prater du til egentlig??"

Herregud ass, æ blir tullat :lol:

Endret av LXT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan jeg skal få tak i en hundelufter som er gammel nok og helt pålitelig innen mandag? Symra har bjeffet mens Sara var på jobb i dag, og siden hun bor i en sokkel så er det litt dumt. Isj og usj.

Edit: Og det å ballansere et laptopbrett på et sårt kne var ikke noe behagelig i det ele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg hvorfor mamma ble litt tussete av så mange barn når hun skulle rope på oss. Hun begynte på det ene navnet, abryt seg selv, over på det andre, avbrøyt seg sev, og over på det tredje, avbrøyt seg selv, over på det fjerde før hun måtte le og så over på det femte navnet som hun fullførte fordi det var den personen hun egentlig skulle ha tak i :P

Ok, hun måtte kanskje ikke innom alle fem hver gang, men det ble mye rare sammensettinger. Og jammen driver jeg ikke sånn selv nå når jeg har fire hunder her.

Skulle si fra til Dany at nok er nok, og jeg tar i med myndig stemme; "Immmmmoto!", mens jeg ser strengt på Dany. Imoto lå i vinduskarmen (jepp, vi har ikke regler for sånt) og kikket uskyldig på meg; "Hæ??"

Dany så tomt på meg tilbake; "Hvem prater du til egentlig??"

Herregud ass, æ blir tullat :lol:

Sånn er det her og! :lol: Lu! eeh nei... Kas!! Ehm... *tenkepause* Kahlo!! :lol: Og jeg har bare tre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og, spesielt siden de som skriver "føne" feil, de skriver det med h som: "føhne", det gir jo i det minste nesten mening. Skal man gjørra det feil, så gjør'e ordentlig, liksom. :P

Jeg gjor det ordentlig med A t.o.m med, så det er faktisk helt feil. Men det har alt irritert folk nok til å skrive 3 innlegg om det :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det her og! :lol: Lu! eeh nei... Kas!! Ehm... *tenkepause* Kahlo!! :lol: Og jeg har bare tre...

Ja nemlig! Man blir jo helt navn-vill :lol:

Nå har jeg lest en obduksjonsrapport fra en hund som man ikke vet hvorfor ble syk og døde. Og jeg må bare innrømme at jeg skjønner ikke et kvekk. Det må nok en veterinær til for å tolke disse faguttrykkene. Til og med konklusjonen ble jeg ikke sånn veldig klok på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...