Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar

Mirai
 Share

Recommended Posts

• Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

På 1/28/2013 at 10:31 PM, Toril skrev:
Nå skal jeg prøve for siste gang idag om Gross vil ha mat. På to døgn har han spist to spiseskjeer m boksemat fra veterinær,og det er søren ikke rare greiene for en stor gutt :no: .

Men i all verden...? Jeg er jo vant med Imouto som knapt spiser og som likevel er i full vigør, men Gross har jo litt mer kropp å drifte, kan du si. :console:

På 1/28/2013 at 10:29 PM, HHC skrev:
Er jeg kjip om jeg kjøper noen enkle blomster eventuelt jordbær eller noe vi kan kose oss med? (Hun skulle lage sjokoladefondant)

Nei, det er bare kjempehyggelig, men jeg trur ikke gravide skal spise jordbær pga faren for allergi hos foster. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1/28/2013 at 10:28 PM, LilleZara skrev:
Fæle greier! :cry:

Nå vet jeg hverken hvem det gjelder,eller hva som er årsaken til dette har skjedd. Men uansett hva,så er det IKKE greit at hundene har måtte leve sånn! Kan man ikke ta vare på hundene,så spør man heller om hjelp for en periode. Vet at det er mange soniser som hadde hjulpet til uten å dømme personen for at h*n trengte det. Alle vet at av og til har vi nok med å ta vare på oss selv.

Håper ihvertfall hundene får det godt nå. Vet du hva som skjer med de?

Edit: Klem til Soppen!

Oppdretteren/eieren har dem nå (hun hadde to på for) Så de får all pleien de trenger fremover nå.

• Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1/28/2013 at 10:32 PM, SandyEyeCandy skrev:
Men i all verden...? Jeg er jo vant med Imouto som knapt spiser og som likevel er i full vigør, men Gross har jo litt mer kropp å drifte, kan du si. :console:

Nei, det er bare kjempehyggelig, men jeg trur ikke gravide skal spise jordbær pga faren for allergi hos foster. :)

Oi. Det er første gangen jeg har hørt det ihvertfall :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1/28/2013 at 3:18 PM, *Marvin* skrev:
Stor klem til dere begge Marie! En skal jammen meg ha litt å stri med tydeligvis. Tenker på dere!

På 1/28/2013 at 3:30 PM, SFX skrev:
Åh Marie, det er snart februar, det må da bli en bedre måned for dere?

På 1/28/2013 at 3:39 PM, TonjeM skrev:
Og Marie .. klem til dere.. sånn usikkerhet kan ta rotta på de fleste altså, og som du sier, får da være måte på så mye mos dere skal ha.

Men: det er en verden full av muligheter der ute! Og Øyvind får helt sikkert ny jobb, forhåpentligvis myyye bedre og morsommere enn den gamle (og kanskje SEC hjelper dere med jobb-søknader?) Og så deilig å være 2 sammen når bebissen kommer, ha NAV på lag litt sånn at dere ikke dør av bekymring over det økonomiske og så er det bare å kose seg med en ny tilværelse med nytt familiemedlem. Og så spennende det blir! Hva blir Øyvinds neste jobb mon tro? Det er jo litt spennnende da!

På 1/28/2013 at 3:40 PM, Malinka skrev:
Uff Marie, håper det ordner seg raskt med ny jobb

På 1/28/2013 at 3:45 PM, SandyEyeCandy skrev:

Marie, dette kommer til å ordne seg, det kjenner jeg på hele meg. Karma for fine folk osv. :heart:

På 1/28/2013 at 3:50 PM, *mokken* skrev:
Marie: Håper det ordner seg med ny jobb snart!

På 1/28/2013 at 3:51 PM, *Nina* skrev:
Klem til marie!

På 1/28/2013 at 4:21 PM, 2ne skrev:
Vi krysser fingrene for at alt ordner seg kjapt for dere!

På 1/28/2013 at 4:40 PM, Pippin&Symra skrev:
Og Marie: Sånt ordner seg vet du, dere kommer ikke til å lide noen nød!

På 1/28/2013 at 4:47 PM, LivB skrev:
Marie: Krysser fingrene for at et vindu raskt åpner seg når en dør lukkes så brått. Det ordner seg som regel

... og Anette, Margrete, Monica, Mona, og Rak (quotene mistet navnene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14.april MH til kull III, alle varslet og gitt tibakemelding - done

bestille time 19 mars partella sjekk, HD, AA og rygg røntgen av Arya. - done

Og der fikk jeg vond i magen :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KAJA!!!! Jeg skvatt så ******!!! :frantics: Haha, er det MULIG å være så mongo?!? Jeg er håpløs, ferdig snakka! :lol: Tør ikke å trykke på videoen engang. :teehe: Først etter å ha avreagert oppdaga jeg at du hadde skrevet navnet mitt på den. :P

Spent på å se om min standhaftighet fra forrige natt vil ha noe å si nå, eller om det er fritt fram for å forsøke å komme seg oppi den "ordentlige" hundesenga i natt også, i følge jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ønsker :) .

Pillene gikk ned med wienerpølse,canicur smaker visst høgg ,men mesteparten ble spist.

Da har han på åtte døgn spist to kalkunnakker,en halvkilo v&h en halv wiener og nesten en sånn boks fra veterinær.Heldigvis drikker han normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode, lille Mozzaen min. I sted var hun sånn passelig irriterende, da var jeg tett og febersjuk, og hun påsto hun måtte ut og fortelle verden at "HUN HAR LØPETID!!!! :frantics: " seks ganger i timen. Men nå ligger hun sammenkrølla med hodet på hofta mi og passer på, og hver gang jeg får et ekstra kraftig hosteanfall stikker hun fram den søte, lille snuten sin og sier "uff da, det hørtes ikke bra ut. Er du sikker på at det går bra med deg?". Og når det går over, da flytter hun litt på seg, legger seg litt bedre til rette, og sier "åja, der gikk det over. Det var bra. Jeg legger meg heeelt inntil og passer på deg jeg, så oppdager jeg det hvis noe er galt. For det er jo oss to, ikke sant?"

Jeg er nok litt feber-emo, men... åh. søta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, "Kalde spor" er alltid så utrolig uhyggelig. Skal slutte å se på det. Svaner på en innsjø, hekk sammensatt av forskjellige rosetyper, ceccy sine dalmatinervalper, spirer i blomsterbedene om våren. Sånn, nå føler jeg meg ok igjen.

• Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1/28/2013 at 10:09 PM, 2ne skrev:
Vel, ett av to er ikke så galt det da? :P

Japp. Høyden min traff de virkelig på. :lol: Men er jo litt morsomt hvordan folk lager seg bilder via nettet. :P

Hjemme, og godt å få av seg pulsmåler. Men jeg trur den gikk litt bananas på kaloriene. :P Jeg tviler på at jeg har brukt nesten 4000 kcal i natt altså. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hadde nettopp et mareritt av en "treningsøkt". Hadde alle favorittingene hans og lommene fulle av snacks. Godt vær og stille og rolig feriestemning. Ede åpnet med å hoppe opp og bite og bjeffe og jukke og være teit. Jeg trodde vi skulle ha en fin økt med den energien der, men da jeg ba om utgangsstilling for TREDJE GANG, så gikk han sakte og satte seg seigt ned. ... Eneste lyspunkt var en fin innkalling da han mens jeg prøvde samle meg vimsete avgårde på egenhånd inn i en luftegård jeg ikke har gitt ham lov til å gå i. Da spratt han opp fra sniffingen og kom løpende inn med en gang. Supert! ..men det var det ENESTE han gjorde riktig på cue. Han dekket hver gang jeg ba om stå. Så dumt på meg når jeg ba om utgangsstilling. La repeatedly fra seg apporten en meter fra meg i forsøk på å innkassere uten å måtte gi den fra seg. Fant plutselig ut at det var kewlere å gå fra front mellom beina mine til utgangsstilling istedenfor å svinge bakparten inn, og gjentok den der flere ganger. Nektet gå fot uten lure i hånden. Den økende frustrasjonen min gjorde ikke ting bedre. Han begynte holde hard rock konsert. Hoppet og bet og jukket. SÅ kom jeg på at han ikke har fått skjønnhetssøvnen sin. Han hadde vært våken fra kl 07 i morges uten å blunde et blunk. Aha! All made sense. Tok ham med meg inn igjen, og det tok ikke engang et minutt før han brøt ut i full raptus og fløy villmann mellom veggene i toddler tantrum. Stoppet plutselig og begynte krafse og grave som en manisk gærning på gulvet, og falt så dønn om, som et slakt, rett i søvn. — Har De forsøkt skru maskinen av og på igjen? 
    • Det er nok definitivt en del av "spøkelsesalderen", men det er også viktig å ta på alvor så man ikke ved uhell forsterker adferden så den blir en uvane.
    • Er hun ikke i den alderen? Jeg har noe liknende problemer selv, også 5 mnd. Bjeffet plutselig på en dame på bussholdeplassen i dag, uvisst av hvilken grunn. Heldigvis bare sosial bjeffing, som han gjør når han vil noe, men hun ble dessverre ukomfortabel, så måtte fortelle henne at det var vennlig kommunikasjon for å få oppmerksomhet, ikke noen trussel eller advarsel. De høres veldig annerledes ut og serveres mot "inntrengere" på "eget territorium". Kanskje sammenlignbart med hva din gjør? Fordi min er avlet for å vokte, så belønner jeg ham for å være flink gutt og gjøre jobben sin tilfredsstillende når han serverer advarselbjeff på fremmede "inntrengere". Hadde han truet og ikke latt seg avlede hadde jeg kjøpt profesjonell hjelp, men foreløpig er han tilfreds med å få respons på varselet og tar min vurdering av situasjonen som god fisk.  Kjenner du til begrepet sladretrening? 
    • Det er vanskelig å si uten å se hunden. Går dere på noe valpekurs? Isåfall er det et godt sted å spørre. Jeg tenker også at det er veldig viktig med god sosialisering med trygge hunder og folk, og på trygg avstand til "skumle" ting i ulike miljøer generelt, så ikke alt ukjent blir skummelt.
    • Hei! Har en 5 mnd gammel bc valp som knurrer og bjeffer på ting som kommer på avstand, samme om det er kjentsfolk eller fremmede.. hun syntes det er greit når de kommer nærme nok, da vil hun mer enn gjerne hilse og er fornøyd.   idag når faren min kom inn med caps knurret hun og bjeffet her inne, noe hun aldri har gjort før.. noe jeg bør gjøre for å forebygge? hun er dog lett å avbryte enkelte ganger, men mååå liksom bjeffe.. takk for alle svar
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...