Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

:lol: Han er definitivt ikke løs i magen, det kommer harde Pøbelegg som smuldrer litt opp i det de treffer bakken (sånne som tulip liker!). Men akk, så frustrerende det er av og til, spesielt i snøen. For da står jeg og leter etter disse Pøbeleggene. Så det er viktig å ha en god hukommelse og følge med på hvor de lander, for å si det sånn!

Jeg liker begrepet pøbelegg :lol: Rekorden til Robin var vel på over halvannen meter med en stripe bæsj. Det var flaut til tider ja... Og siden han fikk så dårlig mat var mengdene enorme også, måtte ha noen poser for å få opp alt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg sånn at jeg har møtt Tara og kjenner søstra hennes forholdsvis godt, og det er faktisk ikke noe galt med noen av dem. :) Søstra er riktignok hysterisk redd fyrverkeri, men det aner jeg ikke om Tara er. Det er synd de er overtegna, for iaff søstra er en fantastisk sporhund og er uhyre lettlært, glad, skjønn og helt fantastisk, og kunne sikkert blitt viltsporchampion i en fei, hadde det ikke vært for litt for mye hvitt. Men det burde de jo tenkt på da de kjøpte dem.

Nei, vet du, gemytt foran alt :) Min hundeverden er iallfall sånn. Men nå skal jeg ikke ha hund og da kan jeg tillate meg å sikte litt høyt! Håper hunden får et godt hjem, jeg :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så perverst. :cry: Nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal orke å ha han i hus. Seriøst. Hva gjør man med sånt?

Veit du hva, jeg skjønner veldig at dette var å gå litt over streken, altså. Veit om ei som våkna av tidenes pre-våte drøm, bare for å oppdage at det var hunden som sto for herlighetene nedentil. Det er bare ikke noe en har lyst til å oppleve med en skapning som 1) ikke er menneske og 2) en nærer moderlige følelser for. *Grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klippe*

Det er så perverst. :cry: Nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal orke å ha han i hus. Seriøst. Hva gjør man med sånt?

Han kan få epostadressen til Marvel, så kan de griseprate om det.. han elsker nemlig også brystvorter og jeg føler meg som en fange under dyna hver gang han er i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit du hva, jeg skjønner veldig at dette var å gå litt over streken, altså. Veit om ei som våkna av tidenes pre-våte drøm, bare for å oppdage at det var hunden som sto for herlighetene nedentil. Det er bare ikke noe en har lyst til å oppleve med en skapning som 1) ikke er menneske og 2) en nærer moderlige følelser for. *Grøss*

Herregud nå ble jeg skikkelig kvalm :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en pervo katt! :lol: Casper har heldigvis aldri prøvd seg på noe snusk, da hadde han ødelagt vennskapet vårt. Uansett så må jeg nesten alltid sove med t-skjorte og bukse/shorts, fordi jeg går så innmari mye i søvne, og kan finne på å gå helt ut og. Jeg tar bare ikke risken på å løpe rundt i nabolaget her og skrike "den store ballen kommer" (eller noe annet surrealistisk) toppløs...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Er det på huset? :) har han mye å gå på på budsjettet?

Han kan gå opp 200 tusen til absolutt maks enda. Huset ja

tvi tvi

Hjeeeelp! Nå skal det egentlig være ferdig......

Han ringte megler nå for å høre, og da fikk megler akkurat telefon fra de andre, og måtte legge på. De legger inn budet 11:59, om det var det de ringte for, som jeg går ut ifra. Håper mannen får tid til å by over uansett. Speeeenende...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Er det på huset? :) har han mye å gå på på budsjettet? Han kan gå opp 200 tusen til absolutt maks enda. Huset ja tvi tvi Hjeeeelp! Nå skal det egentlig være ferdig...... Han ringte megler nå for å høre, og da fikk megler akkurat telefon fra de andre, og måtte legge på. De legger inn budet 11:59. Håper mannen får tid til å by over uansett. Speeeenende...
Ble det hus? Ble det, ble det? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, Marie og Soppen :hug:

Så ler jeg av pervokatten. Hahah!!!

Så blir jeg litt trist igjen. På søndag så fant pappa en kul ved "puppene" til Maja, (dsg'en til familien) så var de til vet' i dag og hun fant to små kuler til. Så neste mandag skal hun opereres, de skal fjerne hele sullamitten, og sterilisere. Stakkar lille fine Maja :(

DSC_092355l_zps59a072c7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en ting jeg, har jeg gjort vanedyr av bikkjene mine? For uansett hvor mye jeg lufter dem med en gang jeg står opp, så SKAL dem ut etter et par timer, da har de helt glemt at de har løpt og doet og burde være fornøyde. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Ulla-Britt
Veit du hva, jeg skjønner veldig at dette var å gå litt over streken, altså. Veit om ei som våkna av tidenes pre-våte drøm, bare for å oppdage at det var hunden som sto for herlighetene nedentil. Det er bare ikke noe en har lyst til å oppleve med en skapning som 1) ikke er menneske og 2) en nærer moderlige følelser for. *Grøss*

Herregud. Det der hadde jeg rett og slett ikke takla, kjenner jeg. Brått ble Viggos perversiteter litt mindre perverse i det minste, så takk for det. :flowers:

Han kan få epostadressen til Marvel, så kan de griseprate om det.. han elsker nemlig også brystvorter og jeg føler meg som en fange under dyna hver gang han er i senga.

Akkurat nå skulle jeg heller ønske at han hadde samme adresse som Marvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Det der hadde jeg rett og slett ikke takla, kjenner jeg. Brått ble Viggos perversiteter litt mindre perverse i det minste, så takk for det. :flowers:

Akkurat nå skulle jeg heller ønske at han hadde samme adresse som Marvel.

Han kan komme hit! Ingen katt på soverommet, men tre andre puser å være pervers med. :aww: Milo har endelig sluttet å die på Ziva liksom - nå er han støtte enn henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min plan er å bruke hannhunden min på alle tispene mine. For han er ganske bra, og tispene er veldig dårlige. Så da hever jeg snittet. Så når valpene har blitt akkurat gamle nok til å parres skal jeg parre alle tispevalpene (forhåpentligvis har jeg fått beholde 10 eller noe) med en annen hannhund. De valpene igjen vurderer jeg å parre med bestefaren. Eventuelt en bror hvis det kommer noe bra.

Håper det ga litt svar på det du lurte på. Ja, dette gjelder jo da furry paws, men som fremtidig oppdretter kommer jeg nok til å følge denne strategien i virkeligheten og.

Det høres jo virkelig genialt ut! Kan jo ikke bli annet enn rævva! *ler*

æææææsj!! Det ble litt mye historier fra Ulla-Britt og SEC her nå!! Skulle ønske det var en advarsel før slike poster! For jeg klarer jo ikke å la være å lese dem heller!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dør snart. Motgiverne har spurt om utsettelse slik at de kunne høre om de kunne få mer i lån, og mannen som aldri har gjort dette før,sa budet hans stod til 13.00. Han kunne helt sikkert sagt at budet gjaldt til da(12.00) eller bare utsatt til 12.30, men i kampenshete mistet han hodet litt, og tiden er nå 13.00.


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan gå opp 200 tusen til absolutt maks enda. Huset ja

Hjeeeelp! Nå skal det egentlig være ferdig......

Han ringte megler nå for å høre, og da fikk megler akkurat telefon fra de andre, og måtte legge på. De legger inn budet 11:59, om det var det de ringte for, som jeg går ut ifra. Håper mannen får tid til å by over uansett. Speeeenende...

Jada, det fungerer sånn at alle interesserte skal få tid til å legge inn nye bud, så blir som oftest 15-30-60 min ekstratid :) Er bare at tidligste lovlige budfristen er 12.00. Er mange budrunder som ikke har vært avgjort før 14-15 tida, evt dagen etter også.

Edit: og det er selger som avgjør til sist om de vil vente på de andre budgiverne, så mannen din kan ikke påtvinge tidligere frist om selger vil vente. Han kan prøve da, men ikke alltid det går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det fungerer sånn at alle interesserte skal få tid til å legge inn nye bud, så blir som oftest 15-30-60 min ekstratid :) Er bare at tidligste lovlige budfristen er 12.00. Er mange budrunder som ikke har vært avgjort før 14-15 tida, evt dagen etter også.

Edit: og det er selger som avgjør til sist om de vil vente på de andre budgiverne, så mannen din kan ikke påtvinge tidligere frist om selger vil vente. Han kan prøve da, men ikke alltid det går..

Han fikk spørsmål om hvor lenge budet stod, og da sa han 13.00. Men han kunne nok sagt tidligere, fordi det er ikke regler for at man skal få lengre tid om man ikke har pengene i orden(er det vel? :S).

De er bare to stk. og grunnen til utsettelse var ikke fordi de ikke hadde tid til å legge inn bud, men fordi de må sjekke om de kan få låne mer penger. Håper ikke det :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk spørsmål om hvor lenge budet stod, og da sa han 13.00. Men han kunne nok sagt tidligere, fordi det er ikke regler for at man skal få lengre tid om man ikke har pengene i orden(er det vel? :S).

De er bare to stk. og grunnen til utsettelse var ikke fordi de ikke hadde tid til å legge inn bud, men fordi de må sjekke om de kan få låne mer penger. Håper ikke det :innocent:

Jo han kan sette kortere frist, men er ikke sikkert megler/selger godtar det lell, de vil jo ha mest mulig penger, og da er det mulig de ønsker å vente på de andre :) Det er jo selgers avgjørelse tilslutt, om h*n vil godta budet eller ikke. Er ikke sånn at det høyeste budet automatisk vinner heller, en kollega av meg godtok et lavere bud siden de hadde gunstig overtakelsdato, og takket nei til 200 000 kr ekstra. Bare pust du, det er ikke sikkert det blir avgjort kl 1300 engang. Men jeg skjønner det er skummelt i den første budrunden! Var derfor vi fulgte budrunder for å lære, lenge før vi i det hele tatt kunne by. Det er et spill det her, rett og slett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Ulla-Britt
æææææsj!! Det ble litt mye historier fra Ulla-Britt og SEC her nå!! Skulle ønske det var en advarsel før slike poster! For jeg klarer jo ikke å la være å lese dem heller!

Nå fikk jeg bilder av perverse katter og hunder i hodet mitt, få dem ut!!!

Sorry. :icon_redface: Hvorfor skal dere ha det så mye bedre enn meg, liksom, når det er nok kvalme å dele. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo han kan sette kortere frist, men er ikke sikkert megler/selger godtar det lell, de vil jo ha mest mulig penger, og da er det mulig de ønsker å vente på de andre :) Det er jo selgers avgjørelse tilslutt, om h*n vil godta budet eller ikke. Er ikke sånn at det høyeste budet automatisk vinner heller, en kollega av meg godtok et lavere bud siden de hadde gunstig overtakelsdato, og takket nei til 200 000 kr ekstra. Bare pust du, det er ikke sikkert det blir avgjort kl 1300 engang. Men jeg skjønner det er skummelt i den første budrunden! Var derfor vi fulgte budrunder for å lære, lenge før vi i det hele tatt kunne by. Det er et spill det her, rett og slett :)

Ja, men budet til mannen er over 200 over satt salgspris, så jeg tror de hadde godtatt det. Og tror ikke de hadde avslått når det er så usikkert om de andre får større lån osv. Tenker jeg da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...