Carina Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Heisann folkens, lenge siden sist, men nå måtte jeg inn og snoke litt i valpetråder osv. Også er det visst ut og leite plass å bo igjen, huset jeg leier i er tvangssolgt. 2
Zitka Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Rekord på leggetid!! Kvart på 9 og da hadde jeg faktisk dusja og snakka me pappa i tlf -_- Dessverre var ikke den gode liggestillinga i går noe god, så nå er anklene bare tull igjen.. Det er gøy når man også skal ta rekord på hvor tidlig man starter om dagen på praksis.. Halv 8 skal jeg være ferdig skifta osv.. Hardt! Sent from my GT-I9100 1
AnnikenK Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Også er det visst ut og leite plass å bo igjen, huset jeg leier i er tvangssolgt. Noe bestemt område og prisklasse du tenker deg? Når man snart er fem år burde man være ferdig med å tygge i stykker ting, selv om man er hund. Supra syns tydeligvis det var kjedelig å ligge i bilen i stad, så hun har tygd i stykker refleksvesten sin (som var ny for 14 dager siden) og et bånd med refleks som jeg kjøpte i høst
Djervekvinnen Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Her jeg bor, har vi landest største elg! Ofte man treffer på elg og ja store er de http://www.an.no/nyheter/article6428601.ece
Monica123 Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Da har verdens(nest) fineste sheltie kommet på besøk og hun kan godt bli for alltid hun altså bare synd eieren ikke er enig
Nirm Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Hva slags privat hjemmeside er det snakk om, og hva har jeg gått glipp av? Ikke noe nysgjerrig her også. Og hei til Carina som endelig husket oss. Møte i klubben. Og jeg fikk en ny treningsvest idag.
Guest LXT Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Da har verdens(nest) fineste sheltie kommet på besøk og hun kan godt bli for alltid hun altså bare synd eieren ikke er enig Saeta?
Nirm Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Var det ikke noen som lagde slike show liner på sonen her? Med perler og sikt? Hvem? Og hvor finner jeg evt mer info om det?
Symra&Pippin Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Jeg ble så trøtt, jeg som skulle børste litt på Pipsemann i kveld.
Teserere Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Jeg prøver alltid å leve etter at det er veien som er målet. Men nå er det ikke det, alt jeg kan tenke på er målet, langt langt der fremme
Anette Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Var det ikke noen som lagde slike show liner på sonen her? Med perler og sikt? Hvem? Og hvor finner jeg evt mer info om det? Hva skal du med det? :-P
Nirm Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Hva skal du med det? :-P Ikke diss showhundene mine altså! Nei. Tenkte på bursdagsgave til noen bare.
Anette Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Hva skal du med det? :-P Ikke diss showhundene mine altså! Nei. Tenkte på bursdagsgave til noen bare. Ja for altså jeg har line til noomi evnt :-P Men sjekk ut showleads mono net elns. Google det så finner du hun :-P
Arielle Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Var det ikke noen som lagde slike show liner på sonen her? Med perler og sikt? Hvem? Og hvor finner jeg evt mer info om det? www.facebook.com/arielleshundeutstyr men hos meg får du ikke lær lenger for det holdt tydeligvis ikke så mye som jeg trodde, men jeg lager i paracord(som tåler 250kg) og syr festene skikkelig.
Guest Belgerpia Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Når man snart er fem år burde man være ferdig med å tygge i stykker ting, selv om man er hund. Supra syns tydeligvis det var kjedelig å ligge i bilen i stad, så hun har tygd i stykker refleksvesten sin (som var ny for 14 dager siden) og et bånd med refleks som jeg kjøpte i høst Hmm.... blir de noen gang ferdig med det?
Nirm Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Ja for altså jeg har line til noomi evnt :-P Men sjekk ut showleads mono net elns. Google det så finner du hun :-P Jeg har halsbånd selv til Noomi den dagen. Hu skal da stilles som en ekte schäferhund. www.facebook.com/arielleshundeutstyr men hos meg får du ikke lær lenger for det holdt tydeligvis ikke så mye som jeg trodde, men jeg lager i paracord(som tåler 250kg) og syr festene skikkelig. PMer deg jeg.
Carina Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Noe bestemt område og prisklasse du tenker deg? Når man snart er fem år burde man være ferdig med å tygge i stykker ting, selv om man er hund. Supra syns tydeligvis det var kjedelig å ligge i bilen i stad, så hun har tygd i stykker refleksvesten sin (som var ny for 14 dager siden) og et bånd med refleks som jeg kjøpte i høst Ikke noe bestemt område, men det må være billig, for jeg er navianer. Og hurra for belgere med virketrang, uansett hvor gamle de er. Hva slags privat hjemmeside er det snakk om, og hva har jeg gått glipp av? Ikke noe nysgjerrig her også. Og hei til Carina som endelig husket oss. Møte i klubben. Og jeg fikk en ny treningsvest idag. Jeg har jo ikke glemt dere, har bare vært altfor opptatt med mannebein. Grattis med ny treningsvest. 1
ida Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 HEY! How 're you doin' ! Kan ikke holde meg oppdatert her, men hei til Willy og Carina 1
Nirm Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Ikke noe bestemt område, men det må være billig, for jeg er navianer. Og hurra for belgere med virketrang, uansett hvor gamle de er. Jeg har jo ikke glemt dere, har bare vært altfor opptatt med mannebein. Grattis med ny treningsvest. Du skal ikke ha andre en oss og alt det der vet du! Glemme oss sånn. Takker. Nå kan jeg jo late som jeg trener i det minste. Ikke bare leker "vaske vaske brumlemann". image.jpg Her er Old MacDonald som den skal synges. 1
Krilo Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Her er Old MacDonald som den skal synges. Hahahaha
Guest Michellus Skrevet 7. Januar 2013 Rapporter Skrevet 7. Januar 2013 Heisann folkens, lenge siden sist, men nå måtte jeg inn og snoke litt i valpetråder osv. Også er det visst ut og leite plass å bo igjen, huset jeg leier i er tvangssolgt. Kjekt å se deg her igjen Nå er jeg syk. Dumme sambis har smitta meg
Recommended Posts