SiriEveline Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Fikk også masse fint! Av samboer fikk jeg 35mm objektiv som jeg allerede har lekt meg masse med. Mor og far ble det Grete Roede kurs og varmelaken Flere gavekort på Sandvika storsenter (eller Thon shopping da) Søster ga meg en flott sort skjorte og halskjede pluss armbånd. Ellers var det endel treningsting som tights, proteinmiks og slikt. Nå gleder jeg meg til å ta masse bilder og eh shoppingtur med god veiledning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 2 stekepanner fra kitchen - min bror&frue Stainless steel bestikk, 72 deler - mams&paps Fargerike bakeboller m måleenheter og sil. -mams&paps. Kakeform, bakebolle og slikkepott -Cattn Svær kokkekniv - tante Rita og onkel Harald Pynte kulelys greier- tante Rita og onkel Harald Liten kokkekniv - tante adelheid og Jan Jørgen. Svææær rosa kopp m kakeoppskrift og form - Lill m fam Øyeskygger, pudder og rouge i forskjellige farger -søs m fam 2000 kr - farmor og farfar Svært fornøyd! dog tror nok familien min at jeg er fastboende på kjøkkenet *fniser* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Jeg ble veldig glad for trugene jeg fikk. Nå mangler bare snøen så jeg får prøve dem Så fikk jeg kari traa ulltopp og superundertøy Brødformer, helårsdyner og sengesett. Kaseroller, kniver. Skotørker, treningstopp, matboks, hjemmelagde wienerbrød (Verdens beste), julenissefigurer, penger. Nitro fikk en pk dentastix som han fikk åpne selv. Og et flott blinkende lys hos tanteungen min som jeg kan henge på selen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 - Et par nydelige tøfler med Mariusmønster på - To sett med sånn såpegreiersett - Bodybutter - Pledd - Høretelefoner - Penger - Akvariebord - BIL FOR **** En Chrysler Grand Voyager!!! Vi reiser opp til svigerfar og henter den på nyåret etter den er blitt sett over for ting som bør fikses og EU-godkjent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 - min første smarttelefon! Den er visst smartere enn meg, for nå skjønner jeg ingen ting, og sliter med å skrive meldinger. - en lue - to par ullsokker - brodder - fleecegenser - og en nøkkelring Og så fikk Mozza en tauleke med tennisball på, pappen som hadde vært rundt en vinflaske, og en papirpose som lagde morsom lyd. Å, LYKKE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Jeg fikk: * Lue * Gore-tex jakke * Sjal fra Nepal * Dusjsåpe * DVD/Blu-ray spiller * Konfekt * Julepynt * Telys * Sengetøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Jeg fikk : Touch vanter Super undertøy Ull stilongs 3 joggebukser tights 1800 kr Party lite lys Ull tøfler 2 par tjukke sokker skilt med bestemors eple kake Hundene fikk: Bein i alle slags str Masse trenings leker Kong Dekken og ull genser(Arla) Biabed Id tags i forgylt gull(Bella) Potesokker(Bella og Tindra) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 oooh jeg fikk: - ny PC - boblebukse - Deborah lippman neglelakk - kjøkkenutstyr - Klær - undertøy - Stort bilde til min nye leilighet - Et stilig verdenskart som skal rammes inn og henges opp i min nye leilighet - En bok Også fikk jeg jo ny leilighet rett før jul og kjøpte meg bil rett før jul, så nå har jeg alt jeg trenger og er veldig fornøyd 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Kari Traa longs&trøye, bergans fleecegenser, gavekort på jakke, ullsokker i fine mønstre, tre koke/bakebøker, kjeler, stekepaner, riskoker, panekakesteker (?!) brødrister, ny kjøkkenmaskin, hjemmebrodert juleduk fra mommo ( ) klær, sele til Oliver, kjetting ( ) masse håndklær, masse pynt og diverste små nips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Jeg hadde bursdag for en drøy uke siden, så litt av gavene var kombinert jul og bursdagspresang (før hata jeg å ha bursdag så nærme jul, men nå synes jeg egentlig det er ganske så fint ) Canon EF 50mm F1.4 USM Kari traa ullundertøy (lilla) Kari traa refleksvest Kari Traa tøflerVerdens beste joggebukse fra Bergans (som jeg har flyttet inn i for lengst ) Kari Traa ullsokker Grønnsakskuttemaskin (Det var samboer glad for og, for da slipper han å se meg kutte meg i fingrene hele tiden ) "ABC for jegerprøven" fra 1986 (en kollega av meg tømmer et gammelt hus, fant den boka, og tenkte nok at den passet meg nå som jeg har fått "ekte fuglehund", hehe ) Stearinlys Også fikk samboer og jeg fellesgaver: Termokanne Glass Kaffe Sjokolade Vin Pynteputer Skjærebrett fra "Enklere liv" Anti-kokeoverlokk fra "Enklere liv" Telys-holdere Tilskudd til møbler (men vi venter med å kjøpe møbler til tannfellingen er over hos Nora) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Jeg fikk masse, masse fint i år! - I spleiselag med min mor, burberry dunjakke. Skikkelig keegt, men jepp, jeg vil være litt fancy innimellom. - løpejakke i rååååsa - Penstøvletter - Ytterjakke - 2xsengesett - skjærefjøler i "kassett" - Treningstøy - Øredobber og armbånd fra swarowski - Mye penger.. - En del småtteri.. Lykter, grytekluter osv. - Døøøødssøt kosedress med bjørn på. Ører på hetta - Dørmatte med "a home without a dog is just a house" - Div smykker - Glassnisse fra Hadeland - Kosepledd +++ Veldig fornøyd kan man trygt si! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Fikk ingen store og syke ting, men fikk masse ting jeg trenger og kan bruke . - Ullteppe, kjempefint - Superundertøy, fleecegenser og sokker - to £10-lapper - to romaner og en strikkebok! - en glassvase som ser ut som en oppned flosshatt - tre bomullsgensere fra mamma og løfte om en shoppingtur, det var den beste gaven. Jeg trenger virkelig klær. Ja, ok, så den gaven blir kanskje litt dyrere da! Edit: Glemte: den symbolske geita . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Dette samt noen utrolig kule boots i brunt skinn som jeg elsket fra min kjære. Ulvang, likte denne utrolig godt! Blir nok helt perfekt til turer med hunden til våren, og annet. Ser ut som en vanlig joggeukse, men den er har virkelig så mykt og deilig stoff inni. Så fikk vi personlig kalender, litt kjøkkenutstyr, sengesett og slikt til oss begge, samt penger og gavekort. Veldig fornøyd iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Jeg vil nå si at diamanter slår ganske mye jeg da... Vi fikk veldig mye i år, tatt i betraktning at vi helst ønsker oss penger til veldedighet. Bla. To dager med riding i romjula (på hestene jeg hjalp til å kjøpe for rideskolen ) og ridehansker Bestefar har laget blomsterkasse-lignende sak til å ha i hagen med jordbærplanter Engelsk konfekt Kakeform med fat og lokk Pulsvanter med refleks i til hundetrening Microfiber kluter og håndduker og greier. Og så donasjoner såklart, til Leger uten grenser (svoger har jobbet med dem), 3 minehunder, litt til Norges Blindeforbund og noen vi selv velger. Nei, som sagt, det er ikke antallet det kommer an på Men det er bare en rar overgang kjenner jeg, å gå fra å få masse presanger, til lite. Men diamanter er jeg klart super glad for Diamonds are a girl's best friend, så egentlig fikk jeg meg en bestevenn Ridningen virket som en kjempe koselig presang da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Jeg fikk en kalender for 2013 Sent from my GT-N7000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Fikk også flaut mye! Nesten mer enn ungene som var der. Herregud Ble veldig glad for alt sammen, og forstår ikke helt hvorfor jeg i år har fått så mye men setter veldig pris på det <3 Av samboer fikk jeg ordentlige jaktsko,(veldig veldig veldig ønsket) de var desverre en str for små men vi skal bytte de. Samt en skikkelig god dunjakke og 10 par ullsokker.. Haha Han liker ikke at jeg fryser og er lei av at jeg stjeler hans sokker. Gleder meg skikkelig til å prøve skoene. Syns jeg dog jeg fikk litt vel mye av han sånn i forhold til hva jeg hav han. Ellers fikk jeg en veldig fin tykk fleecejakke av mamma som jeg har i grå fra før av, den er kjempegod! Og balleklava av storebror. Det er samboer som har "Komponert" at jeg får varme gaver i år Av annet så noen bøker, mer ullsokker, en del pynteting etc. Selve julaften var herlig, med min familie og sambo sin familie hjemme hos oss! God mat og god stemning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Jeg fikk en kjempefin ring i sølv med tre lilla stener, den rosa Hurtta-vesten og en deilig Bjørn Borg-nattbukse av min fantastiske samboer Den fineste gaven, helt klart. Ellers fikk jeg blant annet: tre sjal, to topper, ullgenser, dongerivest med nagler, veske, strømpebukse, nattbukse med t-skjorte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 - 2 pysjamaser - Joggebukse og genser + 3000,- av pappa og stemor - 2 sengesett og et laken samt vinter/tursko fra mamma - Gavekort 500,- fra typen (litt skuffet ja, men han har litt dårlig samvittighet for å gi en så kjedelig gave etter å ha fått sine gaver fra meg så da skal jeg ikke si noe på det ) - Div sølvfargede armbånd - Sushiservice!! Kjempetøft! - Håndklær - 1000,- og votter med strikkemønster fra farmor - DVDr - Lavendelsåpe - Et teppe med armer - Hjerteformet telysholder. - Bok - Engelen i djevelgapet. Og det var det tror jeg. Fikk en del jeg har ønsket meg og mye jeg ikke viste jeg ønsket meg som jeg setter kjempestor pris på. Hunden fikk: Oksemuskler og noen andre tyggebensaker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Denne, noen som vet om den er bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Jeg har åpenbart ikke vært spesielt snill pike i år, så nissen hadde ikke med så himla mye i sekken sin, men et bilde av konfirmanten og noe kjøkkenutstyr ble fangsten her. Men siden jeg fortsatt ikke er så snill pike, har jeg tatt saken i egne hender og funnet gamle skatter her i huset som jeg får ta med meg hjem, som et ganske ok framskap og ei skinnlue - en sånn bjørnef...e . 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Av foreldre mine fikk jeg liten trillekoffert og lommebok, bag og toalettmappe i samme serie, morgenkåpe, skjerf/hals, tresesongs sovepose, parfyme, maskara og hjemmestrikket genser til Bocca samt at jeg og typen fikk sånn elektrisk dings som står i kjelen og "rører" sammen. Av bror m/dame og tanteunger fikk jeg veske og kari traa jogge-/kosebukse. Av andre bror hadde jeg selv kjøpt dvder. Av bestefar fikk jeg penger. Og av typen fikk jeg parfyme, blått hjertesmykke, dvd og gavekort som han hadde klart å lure inn i dvden. Jeg tror og håper jeg har husket alt da bare fått masse jeg har ønsker meg, og er kjempefornøyd med det jeg har fått. Og veldig fornøyd med det jeg har gitt Av "svigers" fikk jeg gavekort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Jeg konkluderer bare med at familien min er alt for snill og gavmild. Mamma sier at hun syns det er hyggelig å gi oss litt ordentlige ting til jul nå så lenge vi studerer, men det er hovedsaklig mormor og morfar som står for gavebonanzaet. Det er forsåvidt greit å se at det allikevel blir bittelitt mindre for hvert år. I år har jeg fått til sammen 5000 som sannsynligvis går til kamerakjøp, hvis jeg bare klarer å bestemme meg for hva jeg skal ha. I tillegg har jeg fått masse koselige og nyttige ting, som deilig og varmt ullundertøy, LedLenser H14-lykt, turkart og kartmappe, tre romaner og en arkitekturbok jeg hadde ønsket meg (om hvorfor moderne arkitektur har blitt så stygg, som undertittelen sier), et par helt fantastiske tøfler i deilig, mykt skinn og med godt ullfôr, et pent fat laget av innsatte i Oslo Fengsel, et nydelig armbånd, flotte tovede votter, litt tøy og gavekort på en dyrebutikk i Trondheim (som jeg tror skal spes med litt ekstra så jeg får et Baggen-belte. Kanskje). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Jeg fikk også grusomt mye iår - Tv og Blue ray spiller - Ulvangsokker x 5 - Scrapbook x 2 - Paljetter, klistermerker og penner til scrapbook - 4000,- - Vinterhansker - Tepper x 2 - Varmeteppe - Sengetøy x 2, og laken x 2 - Ansiktrem, smykke, maskara, parfyme og negllakk - Lysramme til å ha bak på sykkelen når jeg henger den bak på bilen - Godteri - Filmer x 4 - Bok (Fifty Shades nr 1) - Skilt hvor det står "I never worry when I get lost... I just change where I want to go" - Et brett iste - Veske - Manbørste, børste og hestegodt til hesten, og ridestrømper til meg - Gavekort x 3 på 250,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 - Kosesokkar - Hue - Sjal - 2 telysholdere - Konfekt - Twist - Billader til speilrefleksen - 2 stk minihøgtalere - 2 stk ekstern harddisk - Pengar - Mosesak (til og lage kålrabistappe o.l) - Parfyme og dusjgel greier - Gavekort på bok - Minde godtepose - Dørskilt sak - 2 forskjellige MUD greier til Pia - Gnagebein til Pia 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2012 Jo også fikk jeg en tur til roma med mamma, søsteren min og tante, det hadde jeg helt glemt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts