Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstilling Pingvinhallen Sandefjord 19.- 20. januar.


Yodel
 Share

Recommended Posts

Hehe, har ikke vært i den hallen før, så aner ikke hvordan lyset er, but I'll do my best! ;)

Noen som har vært der før og vet hvor hallen er ift. svgs eller bugården? :)

Det er både gult og hvitt lys der, som er på samtidig (hvis det ga noen mening :P) Brukes til vanlig som tennishall, har aldri reagert på rart lys der når jeg har spilt tennis ihvertfall. :)

Red: Når du kjører forbi svgs med skolen på venstre side. Så kjører du andre avkjørsel i rundkjøringen, så inn en vei til høyre (sportsveien), Så ligger pigvinhallen på høyre side. Har vært godt skiltet som jeg har sett tidligere, så tror ikke det blir noe problem. Du kan nok parkere ved bugårdsparken og gå bort også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Du trenger ikke å være eier av begge 2, de må bare være av samme rase, en tispe og en hann Vi skal stille Leo siden det er rett borti her

Bella skal på sitt siste valpeshow her også håper jeg Arla kan ta sitt danske og norske championat der :angel:

Sånn da var Bella og Arla meldt på også

Det er både gult og hvitt lys der, som er på samtidig (hvis det ga noen mening :P) Brukes til vanlig som tennishall, har aldri reagert på rart lys der når jeg har spilt tennis ihvertfall. :)

Red: Når du kjører forbi svgs med skolen på venstre side. Så kjører du andre avkjørsel i rundkjøringen, så inn en vei til høyre (sportsveien), Så ligger pigvinhallen på høyre side. Har vært godt skiltet som jeg har sett tidligere, så tror ikke det blir noe problem. Du kan nok parkere ved bugårdsparken og gå bort også :)

Hehe, tenkte mest på om det var godt lys eller ikke (pleier jo ikke akkurat å være det beste lyset i haller), men det får nå gå uansett ;)

Takk for beskrivelse! Finner nok frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Gjør nok det da :) Får se om jeg ikke drar med meg kameraet også :) Nå angrer jeg jo selvsagt litt på at jeg ikke meldte på :lol: Men, men. Neste gang!

Vi er hvertfall 3 brune lapper, ei sobel, ei viltfarget og ei sort med tegninger :) ta med kamera ja, jeg glemmer stort sett å ta bilder påsånne dager :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er hvertfall 3 brune lapper, ei sobel, ei viltfarget og ei sort med tegninger :) ta med kamera ja, jeg glemmer stort sett å ta bilder påsånne dager :P

Gøy at det blir noen lapper da! Er vel noen fra Fjelldronningen, kan jeg tenke meg? :) Hadde jeg stilt ut selv hadde jeg nok ikke tatt meg tid til å ta bilder, så den skjønner jeg godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy at det blir noen lapper da! Er vel noen fra Fjelldronningen, kan jeg tenke meg? :) Hadde jeg stilt ut selv hadde jeg nok ikke tatt meg tid til å ta bilder, så den skjønner jeg godt ;)

Min er fra Fjelldronningen, også kommer kullsøstra hans (viltfarget) og halvbroren dems (brun) også skal de selv stille den nye tispa drms, men hun er ikke fra oppdrettet dems. Jo, også 2 fjelldronninger til kommer, fortisper :) spent på pm og hvor mange som kommer som jeg ikke vet om.

Jeg går i "boble" på sånne ting jeg, blir sittende på et sted hele tiden :P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er fra Fjelldronningen, også kommer kullsøstra hans (viltfarget) og halvbroren dems (brun) også skal de selv stille den nye tispa drms, men hun er ikke fra oppdrettet dems. Jo, også 2 fjelldronninger til kommer, fortisper :) spent på pm og hvor mange som kommer som jeg ikke vet om.

Jeg går i "boble" på sånne ting jeg, blir sittende på et sted hele tiden :P haha

Aha, Tjorven er søsteren til Leo, sant? Milli som er den soble da, eller? :) Hehe, ja nå er jeg veldig spent også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, Tjorven er søsteren til Leo, sant? Milli som er den soble da, eller? :) Hehe, ja nå er jeg veldig spent også! ;)

Jepp, Tjorven er søstra til Leo, og Milli er sobel og en av bestisene til Leo :aww: også kommer Jackie og Roxie fra Fjelldronningn, tror hvertfall begge kommer. De bor i Skien. Og Frost, ene brune er da halvbroren til Tjorven og Leo :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte oss på, og idet jeg gjorde det starta Oscar å røyte som bare søren, slipper all underullen nå. Er jo så forbanna typisk :/ Men vi trenger mer ringtrening osv så får bare ta det som en treningsutstilling og håpe på det beste hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte oss på, og idet jeg gjorde det starta Oscar å røyte som bare søren, slipper all underullen nå. Er jo så forbanna typisk :/ Men vi trenger mer ringtrening osv så får bare ta det som en treningsutstilling og håpe på det beste hehe.

Fjellbris er også med for å trene. For her i gården har vi ikke vært flinke nok til å melde på valpeshow :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PM har kommet: www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=130011

3 Siberians, og det er jo ikke så spennende. Jeg vet hvem alle er ;)

Er det noen oversikt over antall hunder og ring nummer og tid og dato til de forskjellige rasene i sandefjordutstillinga denne helga? Program? Jeg finner det ikke dessverre.

*peker opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææh, sitter med verdens største nerver i dag.

De siste treningene vi har hatt i dag har gått helt på tryne. Bare tull og fanterier og lek, så er spent på i morgen.

Blir ekstra spennede siden jeg ikke fikk noen til å bli med meg, skumle verden :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...