Vimsan Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Åååå så fina bilder av sonisar med sina 4-fota vänner, såg ut som en trevlig dag. Siter
Grim Skrevet 6. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2012 Grim kler Grim altså! Det er liksom ingen tvil om at dere hører sammen Jeg tenkte det samme! Er det en bra ting, eller? Låner forresten et bilde til face jeg, pippin. Hvem skal jeg skrive er fotografen? Edit: Dagens beste lineføring? Resten av bildene jeg tok, ligger HER 7 Siter
MegaMarie Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Er det en bra ting, eller? Låner forresten et bilde til face jeg, pippin. Hvem skal jeg skrive er fotografen? Edit: Dagens beste lineføring? Resten av bildene jeg tok, ligger HER Kaja har ihvertfall et bra pokerfjes! Superkoselige bilder! Jeg sa jo i fjor at jeg ville være med, men dette var desverre jobbhelgen min :/ Men en gang blir jeg med, det kan jeg love! Så lenge vi fortsetter å avholde dette mesterskapet! 2 Siter
tm100021 Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 SÅ flotte bilder! LureLyr :angry: Siter
Gjest Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Er det en bra ting, eller? Låner forresten et bilde til face jeg, pippin. Hvem skal jeg skrive er fotografen? Edit: Dagens beste lineføring? Resten av bildene jeg tok, ligger HER Jippi, enda flere fine bilder. Kjempefine de av Balrog! Siter
Lola Pagola Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Er det en bra ting, eller? Definitivt! Dere ser råkule ut begge to 1 Siter
Hermes Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Ser ut til å ha vært en veldig fin dag, med fine folk og hunder! Neste år er vi med! Kan jo ikke være noe dårligere enn andre whippetfolk på sonen! 1 Siter
ida Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Det er vel på sin plass å takke AnetteH (som jeg mistenker har hatt mye arbeid med å arrangere dette), Marie, Marianne og Nina for framifrå dømming og skriving og alle som deltok (eller ikke ) og bidro til en utrolig koselig dag. 12 Siter
Guest Limo Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Så fine bilder dere har tatt alle sammen Takk for en fin dag, og takk for et flott arrangement Siter
pippin Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Er det en bra ting, eller? Låner forresten et bilde til face jeg, pippin. Hvem skal jeg skrive er fotografen? Hanne Nordskag Heheheh! 1 Siter
ida Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Hanne Nordskag Heheheh! Da jeg prøvde å stjele, ble jeg stoppet! Siter
ToneS Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Så sikkelig koselig ut! Fine bilder! Siter
Djervekvinnen Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Flotte bilder! Det så veldig moro og sosialt ut! Siter
Ane Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Jeg har filma øvelsene av alle(?) i rekrutt, alle(?) i klasse 1. Om noen ikke vil ha filmer av dem på youtube og inn her så gi en lyd eventuelt hvilke øvelser man ikke vil ha med. Jeg fikk desverre ikke filma klasse 2 og 3 tror jeg. Sitter fremdeles på toget til Bergen, så jeg har ikke fått sett på alt enda 2 Siter
Guest LXT Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 (endret) Jeg har filma øvelsene av alle(?) i rekrutt, alle(?) i klasse 1. Om noen ikke vil ha filmer av dem på youtube og inn her så gi en lyd eventuelt hvilke øvelser man ikke vil ha med. Jeg fikk desverre ikke filma klasse 2 og 3 tror jeg. Sitter fremdeles på toget til Bergen, så jeg har ikke fått sett på alt enda Så fint at du fikk filmet så mye! Edit: liker at Superøivind er innom og holder seg oppdatert i bildetråden Endret 7. Oktober 2012 av LXT Siter
Carro92 Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Jeg har filma øvelsene av alle(?) i rekrutt, alle(?) i klasse 1. Om noen ikke vil ha filmer av dem på youtube og inn her så gi en lyd eventuelt hvilke øvelser man ikke vil ha med. Jeg fikk desverre ikke filma klasse 2 og 3 tror jeg. Sitter fremdeles på toget til Bergen, så jeg har ikke fått sett på alt enda så morro jeg vil gjerne se filmer av at jeg og mine dyr kløner på banen Siter
Carro92 Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Her har jeg lagt ut noen av bildene jeg tok, kommer flere når nettet samarbeider http://www.facebook.com/media/set/?set=a.501553769857823.122933.482674835079050&type=1 Siter
Ane Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Dere må ikke like, dere må svare! Kan ikke de som vil ha filmene ut svare på hvilke øvelser de vil se? Feks. om man vil ha lagt ut alt utenom holdt med dekk el. Kan legge ut alle, men om man ikke vil ha ut noe som gikk dårlig ol. Så skal jeg få lasta dem opp i kveld eller imorgen Siter
Ane Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Dere må ikke like, dere må svare! Kan ikke de som vil ha filmene ut svare på hvilke øvelser de vil se? Feks. om man vil ha lagt ut alt utenom holdt med dekk el. Kan legge ut alle, men om man ikke vil ha ut noe som gikk dårlig ol. Så skal jeg få lasta dem opp i kveld eller imorgen Filma forresten ikke enkeltdekk og fellesdekk. Siter
simira Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Kan gjerne legge ut meg og Odin. Tror ikke jeg har så mye å hente på det treningsteknisk, men det var jo noe å se på der. Gubben vil sikkert se Kovu og Kaja også. Siter
Guest Michellus Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Kan gjerne legge ut meg og Angus, selv om det sikkert ikke er så imponerende å se på hehe Siter
Carro92 Skrevet 7. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2012 Gjerne legge ut alle øvelsene av meg og mine dyr. Taz og Anastasia Siter
Recommended Posts