Benedicte Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Hvem skal? http://web2.nkk.no/wp-content/uploads/2012/02/Dommerlisteannonse-Lillestrom1.pdf Jeg skal stille Pim i junior, og forhåpentligvis også Sting. Om noen kjører gjennom Vestfold (fordi Larvik-området) og har plass til to aussier også, så hadde jeg blitt kjempeglad 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Jeg skal stille Marvinius Skal dessverre ikke på den kanten, håper det ordner seg med skyss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Ooouiuuhhh! JA! You bet! Hector skal stilles! offc! søs kommer også med ett lite lass 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Klima og Opsis skal stilles, heldigvis går de hver sin dag! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Håper å stille Mayah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Det er planen hvertfall! Har fri så! Tesh sin første gang i AK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Stiller knertis i åpen klasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Vi skal avgårde. Jeg har ett mega stort valg å ta... Litt sårt å måtte velge, faktisk. Betty eller Bella Vita?!?! Har jo lyst å stille begge, men det kræsjer i klassen - siden begge er champions. Tjalfe skal nok være med opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Doffen skal stilles! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Jeg skal...ta MASSE bilder! Gleder meg! Skal prøve å få tatt flere bilder av sonishundene i år! Nå vet jeg litt mer hvem som er hvem! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miavoff Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Er det samme som dogs4all? Eller tar jeg feil? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Confusia Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Krysser fingrene for skyss Larvik-Lillestrøm! :angel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Confusia Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Er det samme som dogs4all? Eller tar jeg feil? Det er samme greia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 30. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Er det samme som dogs4all? Eller tar jeg feil? Det er det! Krysser fingrene for skyss Larvik-Lillestrøm! :angel: Ja, krysser fingrene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miavoff Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Ah.. Jeg planlegger å komme dit og er spent (Er fortsatt hundeløs...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Jeg er desverre i varmere strøk den helgen, men dommeren hadde ikke gitt oss noe kjempe bra uansett. Men Lillestrøm er jo så koselig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Vi kommer, Jollen er fortsatt junior så da må vi jo prøve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Skal stille Arla i unghund og gå i raseparaden hvis hun ikke har fått løpetid..Tindra er antagelig uten pels,men skal innover for og kikke på aussien og sheltie.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Smula skal stilles såklart, og om alt går som det skal så skal vi også gå avlsklasse noe jeg krysser fingrene for! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Om noen kjører gjennom Vestfold (fordi Larvik-området) og har plass til to aussier også, så hadde jeg blitt kjempeglad Kjører frå Nøtterøy om det hadde hjulpe litt, men reiser sikkert muligens på lørdagen, og Aussien går vel ikkje før på søndagen? Skal ikkje stille, men frøkna skal vere med. Så skal vi heller utforske, knipse bilder og sanke inn gratis-ting og kjøpe litt dill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Har lyst, men ser ikke ut til at det går, dessverre :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Jeg skal på lørdagen med Freke. Denali tar jeg ikke med, og Fjellbris er for ung med 5 dager! aaargh! Blir gøy og skal se et par finske hunder for første gang in real life. Lurer veldig på hvordan de ser ut. Har sett mora deres et par ganger - og hun er også med om jeg ikke husker feil. Ellers regner jeg med at jeg vet om 3-4 andre som kommer også, minst. Moro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Confusia Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Kjører frå Nøtterøy om det hadde hjulpe litt, men reiser sikkert muligens på lørdagen, og Aussien går vel ikkje før på søndagen? Skal ikkje stille, men frøkna skal vere med. Så skal vi heller utforske, knipse bilder og sanke inn gratis-ting og kjøpe litt dill Aussien stiller på søndagen, ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Definitvt Mox the boston, ja - dommeren satte oss til BIS i Danmark i sommer... Beardiser - neppe noen av mine, men sikkert en eller annen jeg skal vise hvis det ikke kolliderer med boston'ene. Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Vi tenkte vi skulle debutere med krøllebølla Siden Nora fortsatt sparer til å bli nakenhund, så stiller jeg neppe henne, men Leah blir 9 mnd den 11 november, så da passer det å debutere der Så får vi bare krysse fingrene for at oppdretteren til Leah kommer og stiller sin tispe, sånn at vi har en som kan trimme bustetrollet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts