Gå til innhold
Hundesonen.no

Julegavetips tråden!


Ozzy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 232
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Holder fortsatt en knapp på at du pakker deg selv inn i kun en rød sløyfe og setter deg på trappa.

Har kjøpt denne til noen venninner - teknikkene som får han til å miste pusten Gleder meg til de åpner den på julaften foran foreldrene sine *ond på selveste julaften*

Altså, finnes denne i motsatt versjon? Jeg har et par stykker som kunne trengt den...

Ikke dumt, men litt dyrt. Kanskje høre med søstrene. :)

Si ifra om du (eller andre, for den saks skyld!) trenger tips til billige teaterbiletter. Trenger absolutt ikke være superdyrt, mye bra spilles utenfor de største scenene :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen tips på gode thermoser i stål? For en dame som er meget kvalitetsbevisst, så jeg trur ikke hun blir så happy for en rimelig sak fra Clas Ohlsson. :P

Jeg fant ut at "Thermos Work" var best i test, men jeg aner ikke hvem som selger den...

Clas Ohlsson selger faktisk "Thermos" termoser! De er vel noen av de beste du får når det kommer til kvalitet, vunnet flere best i test. Jeg har en selv, 0,5 liter termokopp: elsker den! Holder innholdet kokvarmt i flere timer og drikkevarmt etter 9 timer, testet ut på hundestevne :) Jeg har denne: men den finner i koksgrå også

8873243770910.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clas Ohlsson selger faktisk "Thermos" termoser! De er vel noen av de beste du får når det kommer til kvalitet, vunnet flere best i test. Jeg har en selv, 0,5 liter termokopp: elsker den! Holder innholdet kokvarmt i flere timer og drikkevarmt etter 9 timer, testet ut på hundestevne :) Jeg har denne: men den finner i koksgrå også

8873243770910.jpg

Så bra. :D Tenkte de bare hadde sånne til 49,90,- Og disse ser ut som noe hun vil kunne like. :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å lage slike hyller til tantebarna mine.

7584628432_cf6fcb94c7.jpg

Man kjøper de ubehandlet på søstrene grene, maler og "tapeserer" bak selv, har ikke helt bestemt meg for farger men lurer litt på å lage i en grønntone som på bildet til nevøen, og en i lilla tone til niesen. Soph og Jaran skal jeg også lage til, bare de får rosa og blått siden jeg liker det best :lol:

Til svogeren&svigerinen min skal vi gi sånne her julekuler, et med navnet til alle i familien.

lilla.jpg

Også skal de få denne tavlen også fra kremmerhuset.

533769_10151136568161860_480856932_n.jpg

Faren min og svigers sliter vi enda med, og jeg tror til venninner blir veldig enkelt iår :P

Sophia har vi kjøpt til allerede, hun får en liten rosa vaskemaskin, et kjøkken, en rosa støvsuger og klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hadde hu ikke hatt to fra før så hadde jeg jaggu vurdert det. Men den står på min egen ønskeliste da :) Den er vel også i dyreste laget til søster, tenker vel 200-500kr ca.

Meeen noe av det andre derifra kan jo være veldig interessant! Får snoke litt mer på hva hun har derfra, hvis ikke var x-life et genialt tips :) Takk!

sånn angående de kompresjonsthigtsene er det mye rimeligere på amazon.com :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg er så ubesluttsom og klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal gi til kjæresten! Svigermor, svigertante og svigeronkel får vin. Pappa får Hellstrømbøker. Mamma får kinobilletter og rosa vektøysett. Bror 1 får playstationspill, bror 2 får kløv og et halsbånd han har leitet etter i alle år, bror 3 aner jeg ikke hva jeg skal gi, ikke bestefar heller (blomster?). Kjæresten har jeg hundre idéer til, men jeg vet ikke hvilke jeg skal bruke. Har allerede kjøpt en joggebukse til han som er fra hundene, siden de alltid møkker til de han har :P Har også kjøpt en pulsklokke, og jeg tror jeg ender på å gi han hikingsko og rødvinskurs (som vi skal ta sammen, etterfulgt av at jeg spanderer en god middag ute kanskje?). Eller skal jeg gi billett til Latter for oss to, eller hotellopphold på Dr. Holms en helg? Hmm. Vi har uansett hytte på fjellet med flott skiterreng, men hotell er jo litt stas da...

Eller skal jeg gi speilreflekskamera? Men jeg liker egentlig å gi opplevelser fremfor materielle ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det billige julegaver, både jeg og bonden er kronisk blakke. Men Bonden har hintet frempå at han ønsker seg barbermaskin, så da fikser jeg nok det. Ene søstra hans har jeg alt pønsket ut gave til, det blir gavekort på kremmertorget i elverum. Er der hun "henger" på lørdager, handler og møter venner.

Neste søster aner jeg ikke.

Min egen bror aner jeg ikke.

Svigermor blir det noe lilla :lol: Aner ikke hva...

Svigerfar lurer jeg på å kjøpe forskjellig sjokolade som er egnet for diabetikere - tips til link tas i mot med glede! Gjerne konfektlignende - han elsker sjokolade og alt som er søtt.

Mamma vet jeg ikke, men tror det blir en serie på dvd, hun hintet noe om noe sånt,

Stefar får den lille fryseboksen min. :lol: Skal vaske den og pakke den inn i papp og julepapir og se om vi får den med oss opp til hytta i romjula :lol:

Venner har jeg rett og slett ikke råd til å drive å kjøpe gaver til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har denne?

70_-693706695_xl.jpg

Er den bra?

Enten så er det den eller boka før både svigers og mine foreldre fikk til jul (en til hvert sett foreldre, altså :P ). De har gitt veldig gode tilbakemeldinger. :)

Ellers, om noen har syglade i familie så finnes det mange fine bøker. Svigessøster fikk en til jul i fjor som hun likte godt og i år får hun denne:

318836-11-1348004377867-n500.jpg

Ellers sliter jeg med gave til pappa. Egentlig kunne jeg tenke meg å kjøpe noe kult som har med lydighetstrening å gjøre siden han har blitt veldig ivrig. Har allerede prakket på han de nyttigste bøkene, i tillegg har han en apportbukk. Noe annet kult? Noen idéer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble med noen venner og tok en studielånspils i kveld, og på stedet vi var har de nå en utstilling med Geriljabroderi (google it). Jeg ble litt inspirert og fant ut at jeg vil prøve å lage noe sånt til min søster og svoger, de har humor nok til å kunne henge det på veggen. Men det var bare det å finne ut akkurat hva jeg skal lage. Det er jo ikke så vanskelig å tegne opp mønster og brodere, så det i seg selv burde gå fint. Kreativiteten går mer på hva selve teksten skal være. Jeg lurer på å lage et eget bilde til svogeren min, hvor det står: οικονομική κρίση (= økonomisk krise/finanskrise). Passe fint og ironisk for en greker, men kanskje ikke så festlig for alle de som kommer på besøk som ikke kan lese gresk. Hm. Noen gode ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittil vet jeg:

Samboer; Jakke og muligens xbox-kontroll

Venninne; Deksel til mobil og kluter med navnet hennes på.

Mor(hvis jeg finner); Stativ til å ha kaffe-kapsler på.

Søster 1; En "dobbeltring" med flaggermus på, også må jeg finne på noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg er så ubesluttsom og klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal gi til kjæresten! Svigermor, svigertante og svigeronkel får vin. Pappa får Hellstrømbøker. Mamma får kinobilletter og rosa vektøysett. Bror 1 får playstationspill, bror 2 får kløv og et halsbånd han har leitet etter i alle år, bror 3 aner jeg ikke hva jeg skal gi, ikke bestefar heller (blomster?). Kjæresten har jeg hundre idéer til, men jeg vet ikke hvilke jeg skal bruke. Har allerede kjøpt en joggebukse til han som er fra hundene, siden de alltid møkker til de han har :P Har også kjøpt en pulsklokke, og jeg tror jeg ender på å gi han hikingsko og rødvinskurs (som vi skal ta sammen, etterfulgt av at jeg spanderer en god middag ute kanskje?). Eller skal jeg gi billett til Latter for oss to, eller hotellopphold på Dr. Holms en helg? Hmm. Vi har uansett hytte på fjellet med flott skiterreng, men hotell er jo litt stas da...

Eller skal jeg gi speilreflekskamera? Men jeg liker egentlig å gi opplevelser fremfor materielle ting.

Har du og kjæresten blitt enige om sånn ca hvor mye dere skal bruke på julegaver? For i mine øyne har du skyhøyt budsjett, særlig med tanke på at du studerer! Husk at det ikke kommer til å gi ham noen god følelse hvis du har kjøpt mye mer/dyrere presanger enn han har gitt til deg! Bare en tanke... Men synes uansett du har mange gode ideer til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også som smått begynnt å planlegge/kjøpe julegaver.

Til min far har jeg bestillt ett slikt "pynte skilt" til å henge på veggen hvor det ståt "Eit hus utan Rottweilerar er inegn heim" og med bilde av våre rottiser.

Til mamma har jeg tenkt å perle et smykke.

Min søster får Silliconformer til baking.

Og til min svigersøster har jeg kjøpt en hestebok.

Ellers mangler jeg til mormor, farmor, tanke Kjellaug, min lillebror, min kjærest og resten av min svigerfamilie.

Jeg og en venninde har en plan om å ha en helg der vi lager julepressanger. Da tenkte jeg å kjøpe en slik dropspakke fra panduro. Det er jo også greie pressangrer til mormorer og farmorer.

Mitt største "utfordring" i år er at jeg har superdårlig råd, og både min søster, bror, far og kjærest har også bursdag før jul!

Tar veeeldig gjerne imot tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...