Gå til innhold
Hundesonen.no

Julegavetips tråden!


Ozzy
 Share

Recommended Posts

Burde jo gjort det :P Hun blir ikke direkte sur, mer "hvordan kunne du tenke at noe slikt passet meg?". I fjor kjøpte jeg et gavekort på match, og det var krise, helt til hun rasket med seg 4 plagg på salg for det gavekortet ;)

Må tenke litt alternativt, og opptrening av minehund er siste alternativ, men hadde håpet å finne på noe annet i utgangspunktet :)

Ingen? Jeg skal ut på shopping om 30 min :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 232
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Holder fortsatt en knapp på at du pakker deg selv inn i kun en rød sløyfe og setter deg på trappa.

Har kjøpt denne til noen venninner - teknikkene som får han til å miste pusten Gleder meg til de åpner den på julaften foran foreldrene sine *ond på selveste julaften*

Altså, finnes denne i motsatt versjon? Jeg har et par stykker som kunne trengt den...

daaa var mannen sin gave bestilt og betalt. 15 uker treningsopplegg&kostholds for å maksimere muskelvekst og så han blir sterkere. Det kostet virkelig shorta, og jeg kommer sikkert til å angre noe ekstremt på at jeg gir han dette senere men jeg håper jeg treffer blink og dette er noe han virkelig blir glad og setter pris på.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg trenger litt hjelp til kjæresteemnet..

Han går ingeniørstudier, liker datating, er veldig handy.

Det eneste han ønsker seg, er sånne kjedelige ting som han trenger. Det kan foreldrene hans få lov til å gi.

Jeg vil gi han noe han blir glad for, noe han ikke visste at han ville ha!

Jeg leste at han likte dating og ble litt bekymret på dine vegne... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg omtrent ferdig! Mangler bare til lillebror på 9, men det blir bare noe lego av noe slag.
Mamma og pappa ble det to lerret som jeg limte på bilder og pynt. Malte det først brunt.
Tante og onkel lagde jeg også et lite lerret til, men bilde fra da de var unge.
Brødrene mine får kaffekopper og noe pynt, greit når de har egne leiligheter og mangler noe utstyr.
Søskenbarn har jeg kjøpt sjokoladefondant-sett til, også skal jeg ned på rema 1000 å kjøpe sjokolade for en hundrings også til henne.
Typen får et sett med fire lommekniver med motiv av ville dyr på, ordentlige arbeidssokker, også skal jeg kjøpe noe til til han, tror jeg.

Til bestemor har jeg laget lys med julemotiver på, og dikt på hvert av dem.

Typen ordner presang til søstra og mannen hennes, men det blir fra meg også. Samme med barna deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan jeg putte i en matkurv til Mormor og Bestefar? Tenkte type spekemat, som ikke trenger kjøleskap, og kanskje en vin! :)

Hva med hjemmelaget marsipan? Farg den, trill den i kuler i forskjellige farger og putt det i et fint, gjennomsiktig papir med en sløyfe på toppen. :) Det samme kan også gjøres med en god nøtteblanding.. Eller karamelliserte mandler.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å nærme meg mål her gitt! Blakk som få, men fornøyd med årets fangst :D

- Mamma: gavekort på spa/hudpleie på 2000 kr (fordi hun er verdens beste mamma!)
- Pappa: Kokebøker om tapas + yatrax løpebrodder
- Kjæresten: En blazer til penbruk + en fin skjorte å ha inni og masse, masse kjææærleik. :P
- Søstern: Hello kitty matboks (hun er gæærn! :P 22 år og elsker hello kitty). Resten av gaven blir nok noe klær hun skal få velge ut selv. Stakkars legestudenten uten penger. Så vi skal handle til hverandre sammen i år vi.
- Lillebrør: Creationary brettspill fra lego og "den store eventyrboka"
- Bestevenninne: Store flasker med frisørbalsam/sjampo (2x759 ml) fra TGI Bed Head
- Venniner: Smågodis til hund/katt og hjemmeheklet pannebånd til begge
- 2 andre venninner: Hjemmeheklede pannebånd i ull
- Venninne: Sko som ikke passer til meg som hun ville kjøpe, men som hun heller skal få
- Svigers: Kokebøker fra Hellstrøm og hjemmeheklet pannebånd til svigermor

- Besteforeldre til kjæresten: hjemmelaget konfekt og julekort

- Bestemor: En vinflaske og hjemmelaget konfekt

- Farmor: 2x krydderkvern fra Rosendal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ost(trenger kjøleskap da), klementiner, duer, ananas, annen frukt, nøtter, dadler, fiken?

Ost funker ikke, men frukt holder vel ikke så lenge? Sendes på Lørdag, så blir jo liggende en stund før det blir åpnet..

Hva med hjemmelaget marsipan? Farg den, trill den i kuler i forskjellige farger og putt det i et fint, gjennomsiktig papir med en sløyfe på toppen. :) Det samme kan også gjøres med en god nøtteblanding.. Eller karamelliserte mandler.. :)

Har jeg ikke tid, lyst eller ork til :P Men takk for forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg ikke tid, lyst eller ork til :P Men takk for forslag!

Nøtter tar jo virkelig ikke noe tid :P

Edit: Og ellers så er det vel populært nå til jul at div folk selger spekemat, krukker med hjemmelaget honning, syltetøy, etc står på kjøpesenter og sånn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst, ork... :P :P

Altså, når du først er på butikken er det virkelig minimalt med arbeid å plukke med seg noen nøtter :P (Pst, se redigert innlegg).

Søsters gave er klar. Hun er alltid vanskelig å kjøpe til, for hun må få noe til seg selv som hun ikke kan bruke på hest eller hund, for der går alle penger til hest og hund ellers :P Derfor får hun:

- Som lærling i travstall er hun ute i kulda hele vintern. Så da får hun en sånn: http://www.coolstuff.no/Oppladbar-Handvarmer

- Så elsker hun slush like mye som meg. Jeg gleder meg til å se hvor misunnelig hun blir når jeg får en sånn til jul av mannen før hun ser at hun får lik :lol:http://www.coolstuff.no/Slush-Mug

- I fjor hadde hun det såå gøy med å gi samboern min en million småpakker. De bestod av masse små plastfisker, fiskestang, etc. Til slutt fant vi ut at det var et minibasseng med fisker og stang så man kunne fiske mens man satt på do. Mannen kunne jo ikke være noe dårligere og har i år kjøpt etthullsgolf til å ha på do: http://www.coolstuff.no/Toilet-Golf

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenker å gi bort etiske julegaver til onkler og tanter i år, men jeg ser at nå blir det for sent å kjøpe fra røde kors' nettsider og sånt, siden gavene må postlegges før 16. Desember. Er det noen som vet om noen steder i oslo hvor man kan kjøpe sånt? Tenker først og fremst Røde Kors, Redd Barna, Unicef, førerhundkalender eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Vi tenker å gi bort etiske julegaver til onkler og tanter i år, men jeg ser at nå blir det for sent å kjøpe fra røde kors' nettsider og sånt, siden gavene må postlegges før 16. Desember. Er det noen som vet om noen steder i oslo hvor man kan kjøpe sånt? Tenker først og fremst Røde Kors, Redd Barna, Unicef, førerhundkalender eller noe slikt.

Sally Ann på Majorstua er ihvertfall frelsesarmeen sitt utsalg som har rettferdige gaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gi en symbolsk gave til en mann (gutt? Hvor går aldersgrensen), og tenkte å gi noe båtrelatert. Er det noen som kan komme med innspill til noe artig eller fornuftig som har med båt å gjøre, og som ikke koster mye mer enn en femtilapp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Jeg skal gi en symbolsk gave til en mann (gutt? Hvor går aldersgrensen), og tenkte å gi noe båtrelatert. Er det noen som kan komme med innspill til noe artig eller fornuftig som har med båt å gjøre, og som ikke koster mye mer enn en femtilapp?

http://www.bladkongen.no/abonnere-pa-magasinet-batliv.asp

Litt mer enn en 50 lapp, men under 80 kr for tre nr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...