pippin Skrevet 23. September 2012 Rapporter Skrevet 23. September 2012 Idag dro vi på langtur, hvor vi grillet og koste oss glugg ihjel! Var på tur med Maria, Opsis, Ella, Klima, Nina og Aisha og ei vi ikke har møtt før (men som jeg har hatt planer om å møte lenge nå, hehe) med en sh ved navn Atlas. Og så meg og Mana da. Vi gikk kjempelangt og har vært mye ute i frisk luft. Alle hundene gikk fint overens og koset seg med å løpe løse hele tiden! MANGE flere bilder på bloggen SØTE Opsis! "UNNA VEI!" Mana tar ikke så myyye hensyn hele tiden Oslo og Maridalsvannet i det fjerne På flørtern! Og Ella ER fin! Atlas også! Gjengen på tur! Og ja, jeg fikk fanget Maria og Nina på bilde! 5 Siter
LinL Skrevet 24. September 2012 Rapporter Skrevet 24. September 2012 Fine bilder Også må jeg legge til at krølleretriever er peene hunder Siter
Debbie Skrevet 24. September 2012 Rapporter Skrevet 24. September 2012 Kjempefine herlige bilder. Dæsken kor stor Klima har blitt! Siter
ToneS Skrevet 24. September 2012 Rapporter Skrevet 24. September 2012 Herlige bilder! Så ut som en sikkelig koselig tur! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 24. September 2012 Rapporter Skrevet 24. September 2012 Det så ut som en tur etter mitt hjerte! Dere er så fine alle sammen, og selvsagt hundene! Og Ella, da... 3 Siter
Whoopsis Skrevet 24. September 2012 Rapporter Skrevet 24. September 2012 Tusen takk for en koselig tur! Og som alltid, kjempefine bilder. Bare nettet mitt vil samarbeide litt, så må jeg inn på bloggen for å se resten! Og Klima er bitteliten. Edit: Uten-hund-bilder! Woho! 2 Siter
borderen Skrevet 24. September 2012 Rapporter Skrevet 24. September 2012 Åh, det så koselig ut! Nå fikk jeg lyst til å dra på mandagstur (siden jeg aldri har fri i helgene... )! 1 Siter
Toril Skrevet 24. September 2012 Rapporter Skrevet 24. September 2012 Nydelige bilder! Og en flott gjeng med hunder og folk . Jammen er det fint i by'n,jeg tenker aldri over hvor mange muligheter det finnes der . 2 Siter
Whoopsis Skrevet 24. September 2012 Rapporter Skrevet 24. September 2012 Nydelige bilder! Og en flott gjeng med hunder og folk . Jammen er det fint i by'n,jeg tenker aldri over hvor mange muligheter det finnes der . By'n...? Hørte jeg noen kalles skogen min for by? Oh no, you didn't! *tørke svette* 2 Siter
Gjest Skrevet 24. September 2012 Rapporter Skrevet 24. September 2012 Topptur uten bilde av toppvarde, navn på topp, høydemeter og og og... I ain't ever Det så veldig fint ut! Siter
Heidihj Skrevet 24. September 2012 Rapporter Skrevet 24. September 2012 Så ut som en knalltur! Flotte hunder og deilig natur! 1 Siter
Kaja Skrevet 24. September 2012 Rapporter Skrevet 24. September 2012 Herlig! Mange fine hunder med å Siter
Toril Skrevet 24. September 2012 Rapporter Skrevet 24. September 2012 By'n...? Hørte jeg noen kalles skogen min for by? Oh no, you didn't! *tørke svette* Alt innafor er by'n Siter
pippin Skrevet 24. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 24. September 2012 Topptur uten bilde av toppvarde, navn på topp, høydemeter og og og... I ain't ever Det så veldig fint ut! Hahahaha Ja hvilken topp det er husker jeg ikke, det må nesten Maria fortelle Og høyde vet jeg heller ikke.. Ikke var det noen varde der heller Men gud for en fin tur! Den må vi gjenta folkens! Siter
Martine Skrevet 24. September 2012 Rapporter Skrevet 24. September 2012 Da vil jeg være med! Det så veldig koselig ut 1 Siter
Puttiva Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 For en koselig tur det så ut til å være! Siter
Recommended Posts